Ho eens, ik noem gvd ook MetalCore, GrindCore en zo als jij niet kan lezen moet je ook gvd niet gaan bitchen.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:02 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaaast, hou eens op, fucking hokjes nerd. Wat ben jij irritant zeg. Je post 1 keer de Itunes lijst van je grote broer en vervolgens schiet je iedere suggestie af met een of andere irrelevante genre verbastering.
OT:
Ik zag net een metalcore post voorbij komen. Luister ook eens;
ZAO
Congress
Strife
Acme (Vetste band aller tijden)
Slavearc
Deformity (BE)
HeavenShallBurn
Length of Time
Morning Again
Death threat
Mosh it up! (liefst inc wall of death over offspringert heen)
Genres zijn er om je te helpen, niet om je te verwarren, juist als je weinig van de genres af weet zijn ze verwarrend zodra je er meer van te weten komt hoe makkelijker je doorstroomt naar andere dingen.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:58 schreef Laton het volgende:
je moet gewoon niet zo zeuren over die genres.
Wagner's Ride Of The Valkeryies..quote:Op maandag 12 juni 2006 18:01 schreef Furious het volgende:
Beethoven - Symfonie No. 5
Het genre zal me vrij weinig intresseren, als het kick-ass is en lekker klinkt, boeit het genre me geen ene tyfusquote:Op maandag 12 juni 2006 18:01 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Genres zijn er om je te helpen, niet om je te verwarren, juist als je weinig van de genres af weet zijn ze verwarrend zodra je er meer van te weten komt hoe makkelijker je doorstroomt naar andere dingen.
en Crimson IIquote:Op maandag 12 juni 2006 17:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Iemand al Sleep - Dopesmoker genoemd of Edge Of Sanity - Crimson?
behemoth is totaal verschillende muziek van bijvoorbeeld cannibal corpse... CC is gewoon death metal terwijl behemoth veel meer de black kant op gaat.quote:Op maandag 12 juni 2006 18:22 schreef Handschoen het volgende:
genre-gezeik![]()
Als je echt hard wil moet je toch eens gaan kijken bij:
Cannibal Corpse,
Deicide
Cryptopsy
Behemoth (valt nog wel mee vergeleken bij bovenstaande)
Crimson II vind ik (zeker in vergelijking) niet zo geweldig, Dan Swanö is binnen Melo-Death ook best een behoorlijk vergeten persoon, je hoort altijd wel At The Gates, Dark Tranquillity en In Flames, maar nooit over Edge Of Sanity of een band zoals Disillusion die zeker mee kunnen komen met de grote 3 en op sommige plekken zelfs nog beter zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:23 schreef error32 het volgende:
[..]
en Crimson II![]()
naja eigelijk vrijwel alles waar Dan Swano in heeft gespeeld klinkt lekker (DM, bloodbath etc)
Death is saai imo, black is veel beter.. Beukt lekkerder, de grunts zijn harder en de texten (mits verstaanbaarquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:25 schreef error32 het volgende:
[..]
behemoth is totaal verschillende muziek van bijvoorbeeld cannibal corpse... CC is gewoon death metal terwijl behemoth veel meer de black kant op gaat.
overigens als je cc leuk vind moet je zeker dying fetus luisteren omdat dat nog veel harder is![]()
Wat wil je van me horen jochie? Dat jij persoonlijk DE reden bent dat dit nog in ONZ staat? Dat iedereen die het tof vind plaatjes van verbrande kerken in zijn fotoboek te plaatsen een piemel in zijn oor verdiend?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Hmm, apart dat die Thomasuno niet meer heeft gereageerd.
Anyway.. Graveland! \m/
Rob Darken zelf is dan weer een stuk minder.. de rascitische idioot.
Ik wilde gewoon snel wat namen hebben.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Wat doet dit in ONZ?
Ik wil meer bands van je horen en dat je gewoonweg minder van Metal afweet dan een Punker.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:29 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Wat wil je van me horen jochie? Dat jij persoonlijk DE reden bent dat dit nog in ONZ staat? Dat iedereen die het tof vind plaatjes van verbrande kerken in zijn fotoboek te plaatsen een piemel in zijn oor verdiend?
Vast niet, en daarom houd ik netjes mijn mond....
Anaal Nathrakh is zeker goed en vooral The Codex Necro, Domine Non Es Dignus is ook behoorlijk goed, de rest ben ik niet zo heel erg weg van.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:49 schreef Cyaa het volgende:
harde metalmuziek en ik lees vrijwel alleen maar slappe hap...voor werkelijk de allerhardste vorm van muziek, (geen grindcore herrie, maar muziek) raad ik aan :
op 1
anaal natkrakh
2
nattefrost
3
marduk
harder komen ze niet, niks boven anaal nathrakh![]()
Knul, zolang je nog bij pa en ma thuis woont in een vinexwijk en je band merch van je kleedgeld koopt heet je gewoon puber, geen punker. Als je niet genoeg verdiend met je krantenwijk mag je overigens best mijn 1500 stuks tellende cdcollectie komen overtypen en hier op Fok posten. ik geef je 10 euro en een proefabbonementje op de hitkrant.quote:Op woensdag 14 juni 2006 02:08 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik wil meer bands van je horen en dat je gewoonweg minder van Metal afweet dan een Punker.
Hehehe, tja iemand moet dat ventje de oren wassen voor het te laat is. En laat ik nou vandaag bijzonder slecht gehumeurd zijn...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |