Jij, aan me lul.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En jij hebt een nazi helm op, wie zuigt er hier nou?
The Parents of Oude Pekelaquote:Op maandag 12 juni 2006 09:35 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Als je echt harde shit wilt horen, luister dan maar eens naar: Blue Holocaust.
Verder: Merlin, The Parents of Oude Pekela, Sargeist, Sauron, Deicide etc..
Immortal, Mayhem, Vital Remains.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:41 schreef error32 het volgende:
ik zie veels te weinig black en ns-black hier... komop er moeten echte mannen zijn... toch?
power/speed/thrash worden zo snel saai en zijn nogal soft, death is wel aardig soms en melodeath kan ook leuk klinken maar muziek die je keer op keer kan draaien en die dan ook gewoon nogsteeds super heersch blijft is toch echt wel de black metal van bijvoorbeeld emperor, taake of burzum (wel de oude albums van burzum natuurlijk!)
Je hebt echt fucking veel praatjes voor iemand die meent Neuk! bij Metalcore/Mathcore in zn lijstje te moeten zetten.quote:Op zondag 11 juni 2006 21:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Melo-Death heeft melodieuzere stukken met zo nu en dan clean vocals en soms zelf accoustische stukken met meer tempo wissellingen die van haal langzaam naar heel hard kunnen gaan terwijl normale Death Metal meer in hoge versnelling blijft zitten.
In mijn oren klinkt het uitgebreider en muziekaler dan puur alleen rammen al kan dat net zo mooi zijn op een andere manier, hoe rustiger je kan gaan hoe meer diepte er in de muziek onstaat als je ook onwijs hard kan spelen.
En dit is wat wiki zegt:
[..]
Wat te denken van KHOLD, 1349 en Keep of Kallesin, allemaal recente, harde blackmetal toppers. oude Enslaved, Satyricon, Marduk en Immortal is ook nog niet genoemd. Ik vind de "nieuwe" enslaved ook super trouwens maar is misschien niet meer hard genoeg. Wat een dramatisch slecht topic dit. (gelukkig staat het om een of andere duistere reden in ONZ)quote:Op maandag 12 juni 2006 11:41 schreef error32 het volgende:
ik zie veels te weinig black en ns-black hier... komop er moeten echte mannen zijn... toch?
power/speed/thrash worden zo snel saai en zijn nogal soft, death is wel aardig soms en melodeath kan ook leuk klinken maar muziek die je keer op keer kan draaien en die dan ook gewoon nogsteeds super heersch blijft is toch echt wel de black metal van bijvoorbeeld emperor, taake of burzum (wel de oude albums van burzum natuurlijk!)
Nou nou, je bent ook hard van de intelligentie boom gevallen.quote:
Volgens mij heb je mijn post gemist, ennuh.. Anaal Nathrakh.quote:Op maandag 12 juni 2006 11:41 schreef error32 het volgende:
nee niet gemist, maar zag iets te veel in flames enzo dus moest daar even wat van zeggenquote:Op maandag 12 juni 2006 13:38 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Volgens mij heb je mijn post gemist, ennuh.. Anaal Nathrakh.![]()
Tags op last.fm:quote:Op maandag 12 juni 2006 11:58 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Je hebt echt fucking veel praatjes voor iemand die meent Neuk! bij Metalcore/Mathcore in zn lijstje te moeten zetten.
Pannenkoek
Al is het geen MetalCore, het staat bij mij gewoon onder *Core.quote:broermoats feestival 2002 dutch favorite artists hardcore hiphop metal nederlands nederlandstalig punk seen live
Blut Aus Nord, Diabolical Masquerade en Ulver mogen ook in dat rijtje bij 1349.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:16 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Wat te denken van KHOLD, 1349 en Keep of Kallesin, allemaal recente, harde blackmetal toppers. oude Enslaved, Satyricon, Marduk en Immortal is ook nog niet genoemd. Ik vind de "nieuwe" enslaved ook super trouwens maar is misschien niet meer hard genoeg. Wat een dramatisch slecht topic dit. (gelukkig staat het om een of andere duistere reden in ONZ)
Oude In Flames is niets mis mee maar de nieuwe zooi..quote:Op maandag 12 juni 2006 13:40 schreef error32 het volgende:
[..]
nee niet gemist, maar zag iets te veel in flames enzo dus moest daar even wat van zeggen![]()
Ulver maakt tegenwoordig triphop. Hun laatste echte blackmetal plaat komt volgens mij uit 98quote:Op maandag 12 juni 2006 13:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Blut Aus Nord, Diabolical Masquerade en Ulver mogen ook in dat rijtje bij 1349.
Verder nog Lugubrum (BE) en Pan-Thy-Monium.
Soow, deze had ik niet verwacht! Ubervette plaat idd!quote:
Ministry is Industrial en Korn is Nu.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:19 schreef Nr.G het volgende:
wat doet dit in onz?
ot: Life of Agony, Korn, Ministry, Nailbomb
bestaan die nog, was fan eind jaren 80, begin jaren 90, maar ben ze daarna een beetje vergetenquote:Op maandag 12 juni 2006 14:47 schreef Aparteling het volgende:
Godsmack // Hammerfall // Lamb of God // Obituary // Chimaira // Killswitch Engage // Fear Factory // Mnemic // Slipknot // Unearth
Zo genoeg?
Gaaaaaaaaaaaaaaast, hou eens op, fucking hokjes nerd. Wat ben jij irritant zeg. Je post 1 keer de Itunes lijst van je grote broer en vervolgens schiet je iedere suggestie af met een of andere irrelevante genre verbastering.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ministry is Industrial en Korn is Nu.
my thoughts exactly, kap eens dat zielige hokjesgelul.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:02 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaaaaaaast, hou eens op, fucking hokjes nerd.
Doelde op de poster boven mij.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:09 schreef error32 het volgende:
ho es, zoveel true's zie ik toch niet voorbij komen met al dat fear factory en slipknot geshit
Pff, leeuwen en linxen, tis toch hetzelfde zijn toch gewoon katten..quote:Op maandag 12 juni 2006 15:11 schreef Laton het volgende:
[..]
my thoughts exactly, kap eens dat zielige hokjesgelul.
België FTW!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:02 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Ik zag net een metalcore post voorbij komen. Luister ook eens;
ZAO
Congress
Strife
Acme (Vetste band aller tijden)
Slavearc
Deformity (BE)
HeavenShallBurn
Length of Time
Morning Again
Death threat
Mosh it up! (liefst inc wall of death over offspringert heen)
Man echt, Belgie eind jaren 90. De H8000 scene. Ieperfest. Te cool.quote:Op maandag 12 juni 2006 15:46 schreef Quannum het volgende:
[..]
België FTW!![]()
![]()
Geweldig toch, hoeveel goede muziek (van allerlei genres) er uit zo'n klein landje kan komen.
Eeuhm, did you miss the point? Jij bent hier de true metal head aan het uithangen numbnuts. Jij schiet alles af dat niet in jou angstig nauwe definitie van metal past.Leuk hoor dat Korn "Nu" is, maar het heet nog altijd Nu Metal. Jij mag het niets vinden, ik mag het niets vinden maar voor de poster boven je is het metal. En dat met jouw nickname...quote:Op maandag 12 juni 2006 15:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Tr00e kut Metalhead.
Probeer eens wat verschillende stijlen uit.quote:Op zondag 11 juni 2006 02:13 schreef Steijn het volgende:
Ik heb nu al Sepultura, Pantera, Biohazard, Anthrax en Ill Niño.
quote:Op maandag 12 juni 2006 17:36 schreef cerror het volgende:
Kotsbrokkel.
quote:
Dat ben ik niet en dat pretendeer ik ook niet te zijn maar Nu-metal is eenmaal geen Metal genre en als mensen over Ministry beginnen ja,.. uh, moet ik het dan maar Metal noemen als 't Industrial is?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:55 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Eeuhm, did you miss the point? Jij bent hier de true metal head aan het uithangen numbnuts. Jij schiet alles af dat niet in jou angstig nauwe definitie van metal past.Leuk hoor dat Korn "Nu" is, maar het heet nog altijd Nu Metal. Jij mag het niets vinden, ik mag het niets vinden maar voor de poster boven je is het metal. En dat met jouw nickname...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |