maar jij maakt er een melo bloody viking nsb squaredance metal leeuw van ...ipv gewoon black kat of deah kat of power kat....get the pointquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:04 schreef OFfSprngr het volgende:
Een huiskat en een leeuw zijn toch ook allebei gewoon katten, waarom nou dat onderscheid maken, 't zijn toch katten?
hoe kan je nou op lamb of god zeiken *geeft digitale bitchslap*quote:Op zondag 11 juni 2006 21:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Lamb Of God is geen Nu, tis wel hele verschrikkelijke ongeïspireerde Amerikaanse Metal.
Atreyu is ook heel ongeïnsprireerd, maar dan Metalcore.
Metal is niet gewoon Metal, je kunt een band als Necrophagist niet vergelijken met Lamb Of God..
Die ene gitaarist heb ik anders een solo zien verneuken alsof ie een boom aan het omhakken was..quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:52 schreef Mr-Fluffy het volgende:
[afbeelding]
ook wel leuk, goeie muzikanten iig..
Dat men zich zo durfde te vertonen.quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:46 schreef Mr-Malarini het volgende:
Wat is een metal topic nou zonder plaatjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Herman Li is my godquote:
in god we trust!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat men zich zo durfde te vertonen.
Wat HAAT ik die canon. Heb je dat wel eens gespeeld? HE-LE-MAAL GEK wordt je van die melodie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:45 schreef Skazminko het volgende:
Johann Pachalbel - Canon
quote:
quote:
je weet het nooit bij die gastquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:20 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Die foto lijkt genomen in een huis in aanbouw, zou hij zich nou on the scene hebben omgekleed of vrolijk met knuppel over de schouder naar de plaatselijke bouwput zijn gefietst.
Vanmorgen in de auto trouwens weer eens de beste marduk plaat ooit opgezet; Opus Nocturne. Vet hoor!
darkenquote:
"Manowar Manowar living on the road... when we're in town speakers explode!!!!2einsquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:25 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Ik kende Manowar helemaal niet tot 2 jaar terug, oh wat heb ik lopen huilen van die cheesy teksten
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:39 schreef Nies het volgende:
Coal Chamber
Devil Driver Top![]()
Killswitch Engage
Mudvayne
Rammstein
Ramallah
Exhumed
Nine Inch Nails is geenmetal maar industrial![]()
Nile
Soulfly
Cradle of Filth
Fear Factory
Z'n kerel geef je toch een rotschop?quote:
Moet je eerst ff wachten tot ie vrijkomtquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:59 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Z'n kerel geef je toch een rotschop?
Ik weet het nog sterker te vertellen, NiN is Rock.quote:
Is ook nog maar 50 keer voorbij gekomenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus ik weet niet of het al gezegd is eerder.
Cannibal Corpse
Dat is best harde muziek![]()
Arch enemy dan???quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:52 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Is ook nog maar 50 keer voorbij gekomenMaar maakt niet uit hoor, kan niet vaak genoeg gezegd worden
Mortiis is geen metalquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik had Ulver al genoemd, volgens mij iemand anders Mortiis.
Was het wel en kijk eens naar de poster boven je.quote:
Ze waren live echt bagger.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:17 schreef IntellectualWhore het volgende:
en niemand noemt ook niet even God Forbid ofzo...
hap hapquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Was het wel en kijk eens naar de poster boven je.
Vergeef het hem, de simpele zielquote:
En jij voegt niets toe aan dit topic behalve mij proberen te ontzeggen dat ik een dierlijke zooi van Metal af weet.quote:
Wat ben je toch een schatje. Ik zeg helemaal niet dat je weinig weet. Slechts dat ik je een irritante pannenkoek vind en dat je anale fixatie slechts geevenaard word door je overdreven aanwezige bewijzingsdrang,...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 08:30 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
En jij voegt niets toe aan dit topic behalve mij proberen te ontzeggen dat ik een dierlijke zooi van Metal af weet.
Ga eens niet reageren als je niets te melden hebt.
PLEASE ACCEPTEER ME!!1111quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:00 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schatje. Ik zeg helemaal niet dat je weinig weet. Slechts dat ik je een irritante pannenkoek vind en dat je anale fixatie slechts geevenaard word door je overdreven aanwezige bewijzingsdrang,...
![]()
Weet je, je eh,quote:Op zondag 11 juni 2006 19:29 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Kut pop-Emo luisterende fag.
De regel, wordt een band NIET op http://www.metal-archives.com gefeatured dan is het GEEN Metal.
Godverdomme jij hebt wel smaak!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:17 schreef Cryonic het volgende:
Warmen!!!, Trivium, Soilwork, (Sirenia, Tristania), Norther, Lunarsea, Kataklysm, Kalmah, Hypocrisy, Falkenbach, Draconian, Cronian, Concept, Blind Stare, Avenged Sevenfold, Anubis Gate, Altar.
[afbeelding]![]()
dan voeg ik er nog aan toequote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Slechtvalk(Black Metal)
Morphia(Symfo Doom)
Napalm Death(Grindcore)
S.O.B.(Proto-Grind/Grindcore)
Nasum(Grindcore)
Skitsystem(Crust Punk,maar wel bruut met at the gates members)
Corrrupted(Sludge Metal)
Catasuxual Urge Motivation(Cybergrind)
Church Of Misery(Sludge Metal)
Boris(Sludge/Drone)
Loudness(Heavy Metal/Trash Metal)
Green Machine(Stoner Metal)
quote:
Vette band, deathmetal versie van Emperor zeg maar. Ze heten tegenwoordig trouwens Zyklon.quote:Op maandag 19 juni 2006 03:03 schreef nonzz het volgende:
Zyklon B
Ik dank je heel ergquote:Op zondag 18 juni 2006 03:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dr had net zo goed Linkin Park tussen kunnen staan.
Je punt (met betrekking tot dit topic) is?quote:Op zondag 18 juni 2006 03:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dr had net zo goed Linkin Park tussen kunnen staan.
Omdat ik wel wat meer luister dan puur alleen Metal en Punk, niet alle Rap is slecht, alleen de huidige patser MTV gangsta zooi is kut.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:49 schreef Cryonic het volgende:
[..]
Ik dank je heel erg, mr "kijk mij de grootse metalfan zijn" waarom staat er dan wel MC troep in je playlist
![]()
Oh voor je weer begint te zeiken; ik vind X Japan + Yngwie Malmsteen ook lol
quote:Op maandag 19 juni 2006 14:51 schreef fs180 het volgende:
born from pain
altar
unearth
forsaken
poison the well
lamb of god
as i lay dying
trivuim
otep