Herman Li is my godquote:
in god we trust!quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat men zich zo durfde te vertonen.
Wat HAAT ik die canon. Heb je dat wel eens gespeeld? HE-LE-MAAL GEK wordt je van die melodie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 21:45 schreef Skazminko het volgende:
Johann Pachalbel - Canon
quote:
quote:
je weet het nooit bij die gastquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:20 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Die foto lijkt genomen in een huis in aanbouw, zou hij zich nou on the scene hebben omgekleed of vrolijk met knuppel over de schouder naar de plaatselijke bouwput zijn gefietst.
Vanmorgen in de auto trouwens weer eens de beste marduk plaat ooit opgezet; Opus Nocturne. Vet hoor!
darkenquote:
"Manowar Manowar living on the road... when we're in town speakers explode!!!!2einsquote:Op woensdag 14 juni 2006 23:25 schreef Mr-Fluffy het volgende:
Ik kende Manowar helemaal niet tot 2 jaar terug, oh wat heb ik lopen huilen van die cheesy teksten
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:39 schreef Nies het volgende:
Coal Chamber
Devil Driver Top![]()
Killswitch Engage
Mudvayne
Rammstein
Ramallah
Exhumed
Nine Inch Nails is geenmetal maar industrial![]()
Nile
Soulfly
Cradle of Filth
Fear Factory
Z'n kerel geef je toch een rotschop?quote:
Moet je eerst ff wachten tot ie vrijkomtquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:59 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Z'n kerel geef je toch een rotschop?
Ik weet het nog sterker te vertellen, NiN is Rock.quote:
Is ook nog maar 50 keer voorbij gekomenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus ik weet niet of het al gezegd is eerder.
Cannibal Corpse
Dat is best harde muziek![]()
Arch enemy dan???quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:52 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Is ook nog maar 50 keer voorbij gekomenMaar maakt niet uit hoor, kan niet vaak genoeg gezegd worden
Mortiis is geen metalquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik had Ulver al genoemd, volgens mij iemand anders Mortiis.
Was het wel en kijk eens naar de poster boven je.quote:
Ze waren live echt bagger.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:17 schreef IntellectualWhore het volgende:
en niemand noemt ook niet even God Forbid ofzo...
hap hapquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Was het wel en kijk eens naar de poster boven je.
Vergeef het hem, de simpele zielquote:
En jij voegt niets toe aan dit topic behalve mij proberen te ontzeggen dat ik een dierlijke zooi van Metal af weet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |