quote:Op zondag 11 juni 2006 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi.
Houd dat dan ook achter de schermen!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mond houden, want achter de schermen lachen we jou nog steeds uit.
We hebben hem vóór de schermen ook genoeg uitgelachen, hoor!quote:
Nou, zeg dat dan!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hebben hem vóór de schermen ook genoeg uitgelachen, hoor!Opletten.
O ja, dat is waar ook.quote:
quote:
quote:
Buiten op balkon met een boek is leuk!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:23 schreef rena het volgende:
Vanwaar is het hier zo stil vandaag? Hebben jullie allemaal ineens een leven gekregen ofzo?![]()
Gekkie. Ga je straks ook voetbal kijken?quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buiten op balkon met een boek is leuk! [afbeelding]
En zo voetbal. En dan visite krijgen!
Overigens heeft een boek over psychologie me weer een en ander geleerd over Bupatih. Zo weet ik nu zeker dat hij een narcist is, met een fixatie in de fallische fase!![]()
Misschien. Als ik niet weg moet. Und du?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gekkie. Ga je straks ook voetbal kijken?
Nee!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoef dus niet uit te leggen wat die fallische fase is?
Ik wel.quote:
Nijmegen, mijn zus moest iets ophalen en vroeg of ik meeging. Ik twijfel nog. Ligt er aan met welke auto we gaan.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wel.
Ik ga wel kijken.
Ik ben voor Nederland.
'Hup, Holland', ga ik zodadelijk schreeuwen.
Waar zou je naartoe moeten dan?
Waarom zou ik, als ik niet wist wat die fase inhield, minder hard zijn gaan lachen, aangezien ik dan niet wéét waar ik wel of niet om zou moeten lachen?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je zou dan waarschijnlijk minder hard zijn gaan lachen.
Waarom ligt het eraan met welke auto jullie gaan?quote:Op zondag 11 juni 2006 14:43 schreef rena het volgende:
[..]
Nijmegen, mijn zus moest iets ophalen en vroeg of ik meeging. Ik twijfel nog. Ligt er aan met welke auto we gaan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |