Dat zeg ik.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:19 schreef babette21 het volgende:
Good Girl ja... 't is absoluut 'n goed acteur, en soms heeft hij wel een leuk bekkie, maar over 't algemeen heeft hij 'n beetje een moeilijk hoofd
Eet smakelijk.quote:anyway...... ik ga eten[sla ja
]
O, maar hij is wel leuk qua uiterlijk.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als babette zegt dat ze hem 'eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt', ga ik ervan uit dat ze dan (voornamelijk) op zijn uiterlijk doelt.
En dat hoeft/is niet het geval bij mensen die 'tof' of 'held' worden genoemd.
Ja, en babette vond dus van niet.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:21 schreef rena het volgende:
[..]
O, maar hij is wel leuk qua uiterlijk.![]()
Super leuk zelfs
![]()
Maar nu ga ik BBQ-enAdios amigos y amigas!
kloptquote:Op zondag 11 juni 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Als babette zegt dat ze hem 'eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt', ga ik ervan uit dat ze dan (voornamelijk) op zijn uiterlijk doelt.
En dat hoeft/is niet het geval bij mensen die 'tof' of 'held' worden genoemd.
Wat zijn we het toch vaak met elkaar eens.quote:
mijn sla is niet te vreten, want 't is een restje van donderdag...quote:Op zondag 11 juni 2006 18:22 schreef Dizer het volgende:
Mijn pizza is een beetje droog, maar helaas kan ik er niks van zeggen, want ik hem toch gratis gekregen. Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken (of zo iets...)
Die ging toch stoppen?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nietes... ik heb daar ElisaB![]()
En het is een leuke forum
Maar bedankt
Ik wist het gister al, maar ik mocht niks zeggen
Tijdelijke maar. Gewoon een sebbatical. Kan maanden duren, maar misschien ook een jaarquote:
Mwah... eerder dat jullie aan het uitsterven zijnquote:Op zondag 11 juni 2006 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat betekent wel een waardestijging voor de zwarten.
Whehequote:Op zondag 11 juni 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Zwarten moeten aan het werk.'t Liefst op het land ofzo!
Beter.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Zwarten moeten aan het werk.'t Liefst op het buitenland ofzo!
Ja, ik wil niet te veel met je quote kloten.quote:
Mag best, hoor.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet te veel met je quote kloten.
Daarom, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |