Robben was beter.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:58 schreef BVO het volgende:
Al heb ik door de komotie hier ook weinig van de wedstrijd kunnen zien, misschien dat dat meespeelt. Robin was weer goed, die pass, die vrije trap
.
Magoed, ik ga het 'ns even vieren.
.
En daarvoor stond er weer 'geile'.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:58 schreef Ovidius het volgende:
Er stond toch 'gele'?
oh... nou.... lekker dan.....quote:Op zondag 11 juni 2006 18:03 schreef Bupatih het volgende:
Ik denk dat ze aandacht wil.
Gewoonquote:Op zondag 11 juni 2006 18:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
... en wat loop jij nou weer blij te doen?!!??![]()
[]
The Good Girl zeker? Daarin is hij ook iets minder ja.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
ik zag laatst een film met Jake, 't was de bevestiging dat ik 'm eigenlijk helemaal niet zo leuk vind
Goh, Bassie. Haast iedereen is daar al achter...nu alleen rena nog.quote:Op zondag 11 juni 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
ik zag laatst een film met Jake, 't was de bevestiging dat ik 'm eigenlijk helemaal niet zo leuk vind
Welke?quote:Op zondag 11 juni 2006 18:09 schreef babette21 het volgende:
En ik. Tis een toffe acteurquote:Op zondag 11 juni 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie. Haast iedereen is daar al achter...nu alleen rena nog.
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goh, Bassie. Haast iedereen is daar al achter...nu alleen rena nog.
quote:Op zondag 11 juni 2006 18:10 schreef rena het volgende:
[..]
The Good Girl zeker? Daarin is hij ook iets minder ja.
Maar voor de rest is hij nog steeds mijn held![]()
![]()
![]()
Net als dat Dizer tof isquote:
Verklaar?quote:
Als babette zegt dat ze hem 'eigenlijk helemaal niet zo leuk vindt', ga ik ervan uit dat ze dan (voornamelijk) op zijn uiterlijk doelt.quote:
Wat een naam!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |