Maar die hebben over het algemeen (als het goed is) wat minder ervaring met knalharde baardharenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:37 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Misschien hebben de dames een idee?Die hebben tenslotte wat meer ervaring met epileren!
Je vindt zo'n vlassig snorretje wel opwindend?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:50 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Als ik het geld ervoor had, dan had ik mijn baardhaar definitief weg laten laseren, alleen me snorharen niet.![]()
Nee helemaal niet, ik laat me snor ook nooit staan. Maar wie weet als ik straks 40 of 50 jaar ben, misschien staan zo'n snor dan wel tof.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:05 schreef Robocock het volgende:
[..]
Je vindt zo'n vlassig snorretje wel opwindend?
In dit topic is er wel een dame die daar gewoon gaat epileren.....quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:08 schreef Ska-te het volgende:
Vrouwen epileren ook echt niet hun schaamhaar/okselhaar hoorDat scheren we gewoon
Nou..... uit nieuwsgierigheid he? Gelijk overal strips geplakt zodat ik niet meer terug kon en trekken maarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:22 schreef Ska-te het volgende:
Die is gek!!! Hahaha
Serieus, als ik dat zou doen......dan wil je niet weten hoe dat eruit komt te zien!![]()
Ik ken trouwens ook niemand die dat uberhaupt zou durven te proberen
Alleen het bovenkantje of ook je lipjes?quote:Op zondag 11 juni 2006 00:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nou..... uit nieuwsgierigheid he? Gelijk overal strips geplakt zodat ik niet meer terug kon en trekken maar.
.
. Ik ging gillen, er zat ineens overal bloed en het doet nog steeds zeer nu een halve dag later
.
Gelukkig alleen de bikini lijn en de bovenkantquote:Op zondag 11 juni 2006 00:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alleen het bovenkantje of ook je lipjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |