Ja maar deze heeft grotere jopenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:30 schreef snellejelle het volgende:
[afbeelding]
amber is drie keer leuker![]()
jawelquote:Op zondag 18 juni 2006 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan heb je Amber nog niet gezien geloof ik
dan ga ik maar eens foto's zoekenquote:Op zondag 18 juni 2006 10:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
jaweldie van die Engelse zijn net iets groter
Da's dus de enige die er een beetje lekker uitzietquote:Op zondag 18 juni 2006 19:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Mwa ik werd wel een beetje opgewonden van deze dame
[afbeelding]
Dus de reis naar het spoor stel ik nog even uit
ja, ik snap het nut daarvan ook niet.. tieten en kont willen we zien.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:06 schreef Sidekick het volgende:
Waarom toch telkens die supporters die zogenaamd vol overtuiging zitten te krassen op de tribune?
Dat brengt het hele niveau van het programma naar beneden. Schuddende tieten, dat willen we zien.
amberquote:Op zondag 18 juni 2006 19:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Mwa ik werd wel een beetje opgewonden van deze dame
[afbeelding]
Dus de reis naar het spoor stel ik nog even uit
ben je niet blij???????quote:
Tuurlijk maakt het wat uit!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:03 schreef Pumatje het volgende:
wat boeien die namen en landen en onzin nou
je ziet allemaal jopen en kontjes..
land,naam,kleur,afkomst..= boeiend*
alles wat in dit topic gezegd wordt moet je met een grote knipoog lezenquote:Op maandag 19 juni 2006 00:03 schreef Pumatje het volgende:
wat boeien die namen en landen en onzin nou
je ziet allemaal jopen en kontjes..
land,naam,kleur,afkomst..= boeiend*
je bent te laat amber is er al uitquote:Op maandag 19 juni 2006 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog nooit gezien dit, morgen maar eens stiekem zappen.
die heeft echt een paar beste harry'squote:
echt enorme jopen inderdaadquote:
Hoeft ook niet als er maar een paar uitspringen zoals Amberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 19 juni 2006 22:18 schreef pfaf het volgende:
Wat een triest programma, en wat veel niet-knappe vrouwen zeg. 3/4 zou ik niet eens naar omkijken op straat.
het is allemaal met een vettequote:Op maandag 19 juni 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is na het concept nog het meest trieste.
welk land? Dan zoek ik ff de foto erbijquote:Op maandag 19 juni 2006 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Sanne's jongens mogen er trouwens ook zijn
De Sanne van Engeland waarschijnlijk, deze dus ..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welk land? Dan zoek ik ff de foto erbij
weinig bijzonder iddquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:11 schreef BobbyJames het volgende:
[..]
De Sanne van Engeland waarschijnlijk, deze dus ..
[afbeelding]
Beetje eng! Zoals de meeste trouwens ..
iddquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |