quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]Als je wilt zwammen zonder daar commentaar op te krijgen, moet je maar een dagboek kopen. Wat verwacht je, dat we allemaal kwijlend en juichend al jouw posts bejubelen?
![]()
Wat verwacht jíj dan? Dat ik alles maar gewoon slik (quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]Als je wilt zwammen zonder daar commentaar op te krijgen, moet je maar een dagboek kopen. Wat verwacht je, dat we allemaal kwijlend en juichend al jouw posts bejubelen?
![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:18 schreef Ovidius het volgende:
[..]
!! Woohoee! You say it, Zheny!! Yeah! Wát een post!
![]()
*kwijl*![]()
*mooi*
*stil*
![]()
En ík dan? Zonder mij was die post ook niet mogelijk geweest, ondankbaar stuk vreten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik wil graag de mods bedanken, en Onze Vader God in de hemel, en mijn ouders natuurlijk.
Ik zeg toch niet dat je niet tegen mij in mag gaanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat verwacht jíj dan? Dat ik alles maar gewoon slik ()? Net zo hard als dat jij tegen mij in mag gaan mag ik dat tegen jou.
Dan had ik wel een andere reden gevonden om een briljante post te plaatsen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ík dan? Zonder mij was die post ook niet mogelijk geweest, ondankbaar stuk vreten.
Er is één plaats waar ie wel eens in wil gaan, denk ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je niet tegen mij in mag gaan![]()
Maar doe dat dan wel goed, kneus!
![]()
![]()
!
Maar dat deed je niet. Erken mij. Als je durft.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan had ik wel een andere reden gevonden om een briljante post te plaatsen.![]()
Dat deed ik niet omdat het niet nodig was, dwaas!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat deed je niet. Erken mij. Als je durft.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
Engels onderzoek
Mijn sluitpost!(Nee, Erik! Daar staat 'sluitpost', niet 'sluitspier'.
)
Ja, zo is het prima.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat deed ik niet omdat het niet nodig was, dwaas!![]()
P.S.: ik erken je sneuheid. ZO GOED?!![]()
Geloof je die homo?quote:
Ik moest er zelfs even over nadenken! Hij is tof!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:25 schreef Bupatih het volgende:
Engels onderzoek
Mijn sluitpost!(Nee, Erik! Daar staat 'sluitpost', niet 'sluitspier'.
)
Gelukkig hecht ik geen waarde aan jouw mening, maar wel aan die van Zhenar.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Je bent duidelijk aan het aftakelen, Bupatih. Wat betreft spelling en nu ook grapjes.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik moest er zelfs even over nadenken! Hij is tof!![]()
![]()
Nee, zo'n uitgewoonde fistfuckfeeks als jij weet veel waarheden uit haar met oud sperma geplaveide keeltje te persen!quote:
Nee, natuurlijk niet!quote:
Hoi!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:26 schreef The_Langolier het volgende:
De gezelligheid.
Fistfuckfeeks!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, zo'n uitgewoonde fistfuckfeeks als jij weet veel waarheden uit haar met oud sperma geplaveide keeltje te persen!![]()
![]()
![]()
Nee, MAAR WEL UIT MN TOETSENBORD, SLETTENKINDquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:28 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, zo'n uitgewoonde fistfuckfeeks als jij weet veel waarheden uit haar met oud sperma geplaveide keeltje te persen!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |