quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:03 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
'Oja, schat, zou je nog even in het Feyenoord-topic willen posten dat moffen net joden zijn?'
Ik heb het over die opmerking dat hij dat tegen zijn vriendin zou zeggen... het kwam zo levendig op me over.quote:
quote:'DE CLER EN FEYENOORD ZIJN ERUIT'
[Bron: FR1908-Online.nl]
Maandag wisten wij als eerste te melden dat AZ en Feyenoord dichtbij een akkoord waren voor een overgang van Tim de Cler naar Feyenoord.
Zoals eerder beloofd, hebben wij geïnformeerd bij onze bron of er meer nieuws is rondom linksback Tim de Cler. Onze bron wist ons te melden dat de de 27-jarige speler en Feyenoord er vandaag uit zijn gekomen via zijn zaakwaarnemer.
AZ en Feyenoord moeten nog de puntjes op de 'i' zetten en dan mag De Cler zich officieël Feyenoorder noemen. Op dit moment zit de Leidsche verdediger in Duitsland op het WK bij het Nederlands Elftal.
Tim de Cler zou de vervanger moeten worden van Pascal Bosschaart, die niet goed genoeg is voor Feyenoord. Eerder leek ook AS Monaco speler Gaël Givet kandidaat te zijn voor de linksback-positie. Maar daar lijkt Feyenoord van af te zien, reden hiervoor zou het bedrag wat Givet waard is en de salaris eisen kunnen zijn.
Jawel. Je moet leren luisterenquote:
Inderdaad, zoals in een eerder post van me ook als staat, Van Marwijk roemde de supporters van Feyenoord juist vanwege het hoge gehalte aan "echte" fans.quote:
Net ergens gelezen, meen VI, dat Van Gaal zijn "Veto" over de transfer heeft uitgesproken... Dus dan zal het niet door gaanquote:
mongool kankerstraal lekker een end op als je geeneens hebt geluisterd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Bert van Marwijk zojuist op tv als analist bij de wedstrijd Duitsland-Polen:
(Hij maakte een vergelijking tussen het Feyenoord stadion en publiek en het stadion en publiek van Borussia Dortmund): "Dortmund vergelijk ik altijd met Feyenoord, alleen bij Feyenoord komen elke wedstrijd 40.000 man, waarvan er misschien 10.000 échte supporters zijn, bij Dortmund komen er elke wedstrijd wel 80.000 man, waarvan ook alle 80.000 échte supporters zijn, dat is het grote verschil, en dat vindt ik het mooie eraan."
![]()
(Of iets in die strekking - ik heb het gesprek niet helemaal gevolgd helaas).
Dat is zeker positief.quote:Op donderdag 15 juni 2006 02:03 schreef snabbi het volgende:
Hmm andere reden is dat men nu heel erg op een nederlands sprekende toer is. Op zich wel beter voor de communicatie natuurlijk.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:26 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
mongool kankerstraal lekker een end op als je geeneens hebt geluisterd.
jammerquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:41 schreef DenniZZ het volgende:
Tim de Cler vertrekt vrijwel zeker niet naar Feyenoord. De Rotterdammers zagen in de international dé ideale linksback, maar Louis van Gaal wil de Oud-Ajacied onder geen enkele voorwaarden laten vertrekken uit Alkmaar.
De Cler zelf had wel oren naar een vertrek naar Rotterdam. De 27-jarige De Cler staat in Alkmaar nog tot 2008 onder contract.
Stel je nou niet zo aan man kerel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:37 schreef Cart_man het volgende:
Sommigen hier kan het ook echt niet schelen waarnaar ze kijken. Ze willen alleen maar prestaties zien. Elftal vol joden (De cler, landzaat, tiendalli, braafheid, mendes), och maakt niet uit. Als we maar presteren.
Droevig. Zeker als na wat Woerts heeft gezegd in het verleden: "We willen weer toewerken naar een herkenbaar Feijenoord." Lekker herkenbaar is dat, een elftal vol joden.
zou tijd wordenquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:37 schreef Cart_man het volgende:
Sommigen hier kan het ook echt niet schelen waarnaar ze kijken. Ze willen alleen maar prestaties zien. Als we maar presteren.
Waarom zitten ze dan in De Kuip?quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:37 schreef Cart_man het volgende:
Sommigen hier kan het ook echt niet schelen waarnaar ze kijken. Ze willen alleen maar prestaties zien. Als we maar presteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |