zijn naam doet me telkens denken aan oscar van sesamstraatquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo is dat. Ik ben niet zo'n mager mannetje als Crouch is![]()
'T is een concour hier in het dorp, met verenigingen uit heel Nederland, binnen dusquote:
komt omdat het hier heeeeel leuk isquote:
tja, da's natuurlijk al maanden geplanned.. en de hitte is toevalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:21 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is een concour hier in het dorp, met verenigingen uit heel Nederland, binnen dus. 'T volgende concour is in Ursem, da's buiten (maar ook dat is niet prettig met dit weer).
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zijn naam doet me telkens denken aan oscar van sesamstraat
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:21 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben even een hapje salade eten
Bij ons het het gelukkig niet alles om te winnen, daarom zit ze ook niet hier in het dorp op de vereniging... Daar mag je niet eens een keer missen, want dan word je uit de show gehaaldquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vreemde sekte daar. Alles om maar te winnen
Precies...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, da's natuurlijk al maanden geplanned.. en de hitte is toeval![]()
Majorettequote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:22 schreef liefie_ het volgende:
concour in wat eigenlijk?
Die gasten zijn goed, maar niet in hun hoofdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Bij ons het het gelukkig niet alles om te winnen, daarom zit ze ook niet hier in het dorp op de vereniging... Daar mag je niet eens een keer missen, want dan word je uit de show gehaald. Trainingen mogen daar ook niet gemist worden, al heb je een gebroken arm...
Smakelijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:21 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben even een hapje salade eten
T is toch altijd weer om te etenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:24 schreef liefie_ het volgende:
ik lust ook wel een salade of zo...
het is niet echt weer om te eten
Dus meerdere turken voor je eten,quote:
Ze zijn inderdaad erg goed, maar de mentaliteit bevalt me voor geen meterquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die gasten zijn goed, maar niet in hun hoofd![]()
Ja, je had e.e.a. al eens verteld. Zielige bedoeling wel daarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad erg goed, maar de mentaliteit bevalt me voor geen meter. Ze hebben wel meer rare ideeen daar... (Meisjes van 10 die in string moéten enzo
).
Ach ja, dan maar niet zo hoog scoren maar wél erg veel plezier hebben in wat je doetquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je had e.e.a. al eens verteld. Zielige bedoeling wel daar![]()
Pas maar op, dan worden ze vanzelf goedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Ach ja, dan maar niet zo hoog scoren maar wél erg veel plezier hebben in wat je doet.
nee soms is het te warmquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is toch altijd weer om te eten
of is dat mijn verslaving![]()
Dolmaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee soms is het te warm
turks is wel jummie
dolma en zo of hoe je dat ook noemt
dolmas? dolme? zoiets iigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |