Inderdaad, het voorkomt een hoop "is de baby er nou nog niet" gezeur als het kind er niet op de werkelijke uitgerekende datum is, en het lijkt me sterk dat ze het al melden voor de 3-maanden grens voorbij is....... dus t zal wel gewoon eind maart worden.quote:Op maandag 25 september 2006 13:31 schreef bladibladibla het volgende:
Heel leuk niews!
Ik denk trouwens dat Maxima een aantal weken eerder is uitgerekend dan de RVD ons vertelt. De datum die de RVD bij de eerste twee zwangerschappen gaf was ook een aantal weken later dan dat ze bevallen was.
Ligt niet aan jou, het is gewoon een koninklijke race.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:47 schreef Natalie het volgende:
Ligt het aan mij of worden die koninklijke baby's wel erg snel achter elkaar geboren de laatste jaren?
Wie weet komen bij Mabel en Friso ook snel een derde kindquote:Op woensdag 27 september 2006 10:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, het is gewoon een koninklijke race.
Dit kunnen Friso en Mabel ook niet over hun kant laten gaan natuurlijk...
Hup Friso! Hup Mabel!
O, vast wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie weet komen bij Mabel en Friso ook snel een derde kind![]()
Ze zijn allemaal ook de jongsten niet meerquote:Op woensdag 27 september 2006 10:47 schreef Natalie het volgende:
Ligt het aan mij of worden die koninklijke baby's wel erg snel achter elkaar geboren de laatste jaren? Máxima is ook al voor de derde keer in 3 jaar zwanger.
Koninklijk Huisquote:Leonore Marie Irene Enrica Gravin van Oranje-Nassau, jonkvrouw van Amsberg, dochter van Hunne Koninklijke Hoogheden Prins Constantijn en Prinses Laurentien der Nederlanden wordt zondagochtend 8 oktober 2006 in de kapel van Paleis Het Loo Nationaal Museum in Apeldoorn ten doop gehouden.
Naast de familie is onder meer de minister-president, mr.dr. J.P.Balkenende aanwezig. Als peetouders zullen aanwezig zijn Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden, mevrouw Juliana Guillermo (dochter van Prinses Christina) de heer drs. Marius Brinkhorst (broer van Prinses Laurentien) en Jean-Charles Graaf Ullens de Schooten (vriend van Prins Constantijn).
Ds. Ewoud C. Roos zal voorgaan in de doopdienst, die wordt gehouden onder verantwoordelijkheid van de Protestantse Gemeente Apeldoorn. Ouderling van dienst is mevrouw M.D. Luyten-Bokhorst.
De doopdienst wordt muzikaal begeleid door sopraan Renate Arends en het Residentie Kamerkoor, onder leiding van dirigent Jos Vermunt.
waar komt die onzin vandaan eigenlijk? ik werd net ook gebeld door een maat van me met het verhaal dat bea overleden wasquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 13:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja leuk voor Prinses Maxima en Prins Willem-Alexander en hun kindjes
Vast niet, Beatrix heeft alleen zussen, Alexander alleen maar broers, dus vermoedelijk krijgt Amalia ook alleen maar zusjes...quote:
???Nee hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 08:26 schreef Natalie het volgende:
Bea's zus, Margriet, heeft ook alleen maar zoons. Grappig, ik had daar nog niet eens bij stilgestaan. De enige vrouw uit die generatie is Juliana, dochter van Christina.
Oh ja, da's waar ook.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
???Nee hoor
Beatrix heeft nog een zus, genaamd Irene, en die heeft 2 dochters nl Margarita (wie kent haar niet) en Maria Carolina.
Die legging. The horror.quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:01 schreef Varvara het volgende:
en ook aanzwezig zijn Trijntje Oosterhuis en haar man, jammer genoeg zonder Jonas en Marijn
[afbeelding]
Die tas!quote:
Misschien hadden ze hun kindjes wel verstopt in die tassen!quote:
Ja lousewies, dat moet ik ook elke keer denken...quote:Op zondag 8 oktober 2006 13:17 schreef MoChe het volgende:
Alexia is echt een lelijk kindjedie ene blonde die het met klaas bruinsma deed trouwens ook
ze lijkt op loesewies van D66
Amalia daarentegen ziet er wel schattig uit
Ik vind Alexia juist een prachtig kindje, ze heeft van die mooie oogjesquote:
even een late reactiequote:
quote:Wilhelmina
afl: Hoog is de roeping, schoon de taak.
Zondag 8 oktober 2006
20.30 - 21.25, Nederland 2
4-delige Nederlandse (NL) dramaserie. Met: Anne-Wil Blankers, Mark Rietman, Jasperina de Jong e.a. Afl.1 : Hoog is de roeping, schoon de taak. De jonge prinses Wilhelmina wordt tot koningin gekroond. Zij wordt de eerste tijd in haar werk begeleid door haar moeder Emma. Emma regelt een ontmoeting tussen haar dochter en de jonge Duitse Hendrik. Ze trouwen, maar al snel groeien zij uit elkaar als Wilhelmina het steeds drukker krijgt met staatszaken en Hendrik affaires begint met diverse jongedames. Wilhelmina bevalt van prinses Juliana. Als de Eerste Wereldoorlog uitbreekt, bepleit Wilhelmina de neutraliteit van Nederland. Zij weigert Hendrik nog onder ogen te komen als blijkt dat hij kinderen verwekt heeft bij een voormalig kamermeisje. Er is even paniek als de revolutionairen o.l.v Jelle Troelstra eisen dat Wilhelmina aftreedt, maar Wilhelmina triomfeert als Troelstra opgeeft. Ondertussen groeit er een vertrouwensband tussen haar en hoofdcommissaris Van 't Sant. Bron: Gebaseerd op het gelijknamige toneelstuk van Ton Vorstenbosch, over het leven van Koningin Wilhelmina. Herhaling van 2-4-2001.
Daar zat ik ook gelijk al op tequote:Op zondag 8 oktober 2006 13:02 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n super mooie jas, die van Maxima hierboven![]()
Wat hebben ze hun outfits goed op elkaar afgestemd!quote:Op zondag 8 oktober 2006 12:30 schreef Varvara het volgende:
Oom Willem- Alexander en tante Maxima met Amalia en Alexia:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |