Jeps, ik zie het ook: rossigquote:Op maandag 26 juni 2006 14:37 schreef Andromache het volgende:
Zie ik het nou goed? Heeft ze rossig haar?
En idd een scháttig meisje, wat een schitterende foto, papa en mama mogen trots zijn op hun meisje.
Ah shit, zo komt ze vast ook op de euro. Niet zo leuk.quote:
Ik dacht dat 't Paola was? Fabiola is al een tijdje overleden meen ik.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:45 schreef Cheesecake het volgende:
Fabiola meen ik.
Alive and kickin'quote:Op maandag 26 juni 2006 20:46 schreef babsjuh het volgende:
Ik dacht dat 't Paola was? Fabiola is al een tijdje overleden meen ik.
Komt ze op de euro dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:06 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Ah shit, zo komt ze vast ook op de euro. Niet zo leuk.
Als dat Paola is, wie staat dan links van Beatrix?quote:Op maandag 26 juni 2006 20:46 schreef babsjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat 't Paola was? Fabiola is al een tijdje overleden meen ik.
Dat wilde ik maar zeggenquote:
Zal toch wel?quote:
Je loopt een baby achterquote:Op maandag 26 juni 2006 21:40 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Zal toch wel?
De Koninging staat nu toch ook op de euro?
Het ging om dat beeldje van Maxima.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef Majar het volgende:
Je loopt een baby achter, dit is Alexia. Grote zus Amalia maakt grotere kans om op de euro te komen.
Zo... zat ik er ff naast zegquote:Op maandag 26 juni 2006 21:33 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat wilde ik maar zeggenFabiola en Paola zijn beide koningin, alleen heeft Fabiola 'slechts' de titel en 'is' Paola het. De enige die jaren geleden al is overleden, is koning Boudewijn, en van hem is Fabiola de weduwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |