Ja dan heb ik echt met je te doen...quote:Op maandag 12 juni 2006 02:07 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Mijn 36 graden overtreft niemand![]()
Genoeg mensen die het zo warm op zolder of in de slaapkamer hebben.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:14 schreef Vava het volgende:
[..]
woon je wel in Nederland
![]()
Pffff.... ik heb echt geen zin om naar mijn bed te gaan met die temperatuur boven![]()
Verschrikkelijkquote:Op maandag 12 juni 2006 10:47 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ja dan heb ik echt met je te doen...![]()
[..]
Genoeg mensen die het zo warm op zolder of in de slaapkamer hebben.
In m'n vorige huis heeft het de 40 wel eens gehaald, wat een drama was dat.
Same as mequote:Op maandag 12 juni 2006 13:10 schreef xNightElf het volgende:
slapen op mijn slaapkamer (zolder) is niet te doen, zelfs niet met een ventilator de hele tijd aan, ik slaap vanavond maar beneden op de bankWat zijn we toch weer een zeikvolk
Klopt, ik heb het nog niet heter gehad dan 30 graden (een uur geleden). In de huiskamer 25. Valt me nog mee.quote:Op maandag 12 juni 2006 02:07 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Het was net 34 graden op mijn slaapkamerquote:Op maandag 12 juni 2006 02:07 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Laatst was het rond de 22 graden, dan k*nkert nog iedereen dat het niet warm genoeg is.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:30 schreef Stansfield het volgende:
Hoe krijg je dat voor elkaar?? Bij mij is het alleen in de huiskamer koel. In Nederland is het ook altijd teringheet of kutweer. Nooit eens lekker 20-25 graden en savonds een stuk koeler.
Donderbuien zijn nog kutterder dan deze droge warmte... Je kunt niet naar buiten, want het is zeiknat en alle warmte blijft gewoon in je huis hangen...quote:Op maandag 12 juni 2006 23:19 schreef Milkmannetje het volgende:
Nou, daar gaan we weer!!!
Op naar de donderbui van morgen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |