quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:24 schreef Mr-Z het volgende:
Stokbrood met kruidenboter!
Niet in de koeltas?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nog even een tip over hoe je die het beste mee kunt nemen. In je hand
Mag dat wel dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:48 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat fakels voor vanavond
Waarom niet? Van die tuinfakels voor wat sfeer lichtquote:
Geen idee. Ik neem aan dat je ook geen kampvuur zou mogen startenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom niet? Van die tuinfakels voor wat sfeer licht
Fakels is toch iets anders dan een kampvuurquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geen idee. Ik neem aan dat je ook geen kampvuur zou mogen starten
Ja, maar toch iets wat ik denk ik niet mee zou nemen naar het parkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Fakels is toch iets anders dan een kampvuur
En het is toch veel te warm en het blijft best lang licht.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:18 schreef Dagonet het volgende:
Geen barbecues en geen kampvuren in het Vondelpark, maar geen idee wat ze zouden zeggen van fakkels. Ik zou het niet doen trouwens, teveel gesleep.
Dat van geen geen kampvuren snapt iedere idioot maar geen BBQ, is dat weer eens iets nieuws van oud zuid? Maar dat is toch een SHUT deelraad die niets anders kan bedenken dan verboden.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:18 schreef Dagonet het volgende:
Geen barbecues en geen kampvuren in het Vondelpark, maar geen idee wat ze zouden zeggen van fakkels. Ik zou het niet doen trouwens, teveel gesleep.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:39 schreef Aventura het volgende:
Het was heel leuk maar op een gegeven moment waren we te bezopen op foto's te maken![]()
En er werd nog wel in de bosjes geplast op een gegeven moment
Klinkt helemaal goedquote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:39 schreef Aventura het volgende:
Het was heel leuk maar op een gegeven moment waren we te bezopen op foto's te maken![]()
En er werd nog wel in de bosjes geplast op een gegeven moment
WATAFAKKKK, HIJ ISSS GEKKKKKKKKKquote:Op woensdag 7 mei 2008 08:57 schreef Wentie het volgende:
WTF partyyboyy, je reageert op een topic waar al 2 jaar niets in gezegd is geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |