Subliminal (Hardcore) op de Nieuwendijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:37 schreef _SnoepHond het volgende:
[..]
Ja, ik heb die veters gekocht in amsterdam bij een skateboard winkel. Ik weet niet meer hoe die winkel heet. Maar het was in een straat waar ook een Footlocker, Frontrunner en 2 Britains zijn.
speckles, lekker hoor. ik zou alleen wel gele of paarse veters erin doenquote:Op maandag 26 juni 2006 09:23 schreef wes55 het volgende:
[afbeelding]
mijn nieuwe aanwinsten.. gister gescoord
wist bijna zeker dat jij het was...dus niet!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:55 schreef fretclick het volgende:
[..]
nein, had wel fc's aan tough.. maar de denims
Supa's zo te zien.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:56 schreef berent het volgende:
@Floyd: Wat voor zijn dat tussen je DC's en je Slam City's in? Die zien er wel zwaar ok uit.
Wat zijn dit voor schoenen, en zijn ze nog te koop en hoe duur? Ik vind ze echt vetquote:Op maandag 26 juni 2006 17:09 schreef floydvisser het volgende:
was ff rustig dus denk maak eindelijk de foto's die ik vorige week had willen maken..
had helaas niet alles hier maar...
[afbeelding]
jawel, maar atm bulk ik niet van het geldquote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef berent het volgende:
Zijn Lunars / Eclipse niet nog gewoon in de winkel te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |