NOU INDERDAAD! WAARDELOOS!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan
OH NEE JIJ WEER NIET![]()
!
Op balon?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat is ook weer zo ongezellig. Dan kan ik net zo goed in mijn eentje de bovenburen laten meegenieten van een kampvuurtje op balon.
Bah! Met editten werken zodat je zeker eerst was.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:23 schreef Bupatih het volgende:
Hierrrrrrr is 'ie weer!
De Eén uur en tien minuten-schop!
Bij u gebracht door niemand minder dan de uitvinder van de schop, Bupatih!
Ik gok van wel.quote:
Ik had eerst enkel "quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:24 schreef daaaan het volgende:
[..]
Bah! Met editten werken zodat je zeker eerst was.![]()
Waar heb jij trouwens die eerste gedaan?![]()
Ja, in welk topic, dus?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had eerst enkel "" gepost.
De allereerste Euetms?Pfff, volgens mij gewoon hier, in ShowChat.
Nee, lees even wat hierboven staat!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:30 schreef Zhenar het volgende:
Phiejoew!!! Wat is het FUCKING heet!!!![]()
Ik ga weer naar buiten![]()
Ik wist niet dat ie van jou was! GMTA, want ik had nog nooit een dergelijke schop gezien voordat ik ook een Euetms deed.quote:
Hang nou niet de newbie uit!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:31 schreef daaaan het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie van jou was! GMTA, want ik had nog nooit een dergelijke schop gezien voordat ik ook een Euetms deed.![]()
![]()
Ga eens héél snel je bericht editen!quote:
Is ****** een soort stopwoordje van jullie, of zo?quote:
Ik heb ook hooikoorts! Ik heb gisteren één of ander medicijn genomen, maar nu ben ik helemaal duf en sloom.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:40 schreef PeRi het volgende:
Ik word echt helemaal gek van die tieveshooikoorts.
Bewijs?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:48 schreef Bupatih het volgende:
Ja, leuk! Maar ík had die naam verzonnen!
TTKLPT: Mag het 41 pareltjes minder zijn?quote:
Niet!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
Eerste keer dat het woord flabofski gebruikt werd.
En hier natuurlijk.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet!
Zoals ik al zei, ik had het daarvoor al verzonnen.
Waarom vraag je me dan om bewijs, snotneus?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof je wel, hoor, Bupatih.
Zodat je ook nog eens iets te doen hebt, knaap.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom vraag je me dan om bewijs, snotneus?
Ging je je snor weghalen dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:12 schreef MissBliss het volgende:
Nieuwe vlijmscherpe scheermesjes zijn niet ok
Heb je nu een snee bij je...snee?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:12 schreef MissBliss het volgende:
Nieuwe vlijmscherpe scheermesjes zijn niet ok
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |