Toch maar voetbal.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:09 schreef placebeau het volgende:
![]()
Vandaag tennis, voetbal en wielrennen. Tegelijk! op TV!
Laat Kuznetsova maar winnenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:34 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Toch maar voetbal.
Tennis gaat kort duren: 6-2 6-1 voor Juju
Engeland, Zweden en Argentinië denk ikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:20 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga voor Engeland, Zweden en een gelijkspel bij Argentinie-Ivoorkust....
dat hoop ik. uiteraard wint ze niet meer dan 4 games.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:33 schreef Brahimov het volgende:
denk je Kuznetsova of hoop je Kuznetsova?
3quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat hoop ik. uiteraard wint ze niet meer dan 4 games.
Messi als invallende matchwinnerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:38 schreef Brahimov het volgende:
ARG - CI wordt wel een mooie pot, denk ik
wel grove overtredingen he, dus 5 wedstrijden schorsing en blessures die tot het einde van het toernooi durenquote:
gelijk heb jequote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:27 schreef TheVulture het volgende:
ga toch maar even de stad in rond 15.30 uur... de verleiding van het weer is te groot
Ja ik ga van Leo niet veel zien.. om 19.15 begint mijn tenniswedstrijd en ik wil er rond 18.30 al zijn... maar het hoofdgerecht vanavond ga ik niet missen: Argentinie-Ivoorkustquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:32 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gelijk heb je
als ik toch vrienden had...
ben je wel op tijd terug voor Leo's dreamteam?!
De bondscoach van Togo is nu al weg
ik ben vandaag al in de binnenstad van den bosch geweestquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:27 schreef TheVulture het volgende:
ga toch maar even de stad in rond 15.30 uur... de verleiding van het weer is te groot
Aha kee, Tennis! komt Mirri nog kijkenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik ga van Leo niet veel zien.. om 19.15 begint mijn tenniswedstrijd en ik wil er rond 18.30 al zijn... maar het hoofdgerecht vanavond ga ik niet missen: Argentinie-Ivoorkust![]()
Denk het niet, al zou ze willen kan ze de weg toch niet vinden... of ze denkt dat ze kaartjes nodig heeftquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Aha kee, Tennis! komt Mirri nog kijken
centre court toch? zeker al uitverkochtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Denk het niet, al zou ze willen kan ze de weg toch niet vinden... of ze denkt dat ze kaartjes nodig heeft
ze hebben in de rij gelegen voor mequote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
centre court toch? zeker al uitverkocht
ik sta 3equote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:39 schreef komrad het volgende:
ik heb echt het wk forum nog amper bezocht, 10 posts of zo
naar de stad gaan is niet goed voor je aantal postsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:03 schreef TheVulture het volgende:
Ikzit te twijfelen of ik vanmiddag de stad zal ingaan... het is zo'n lekker weer maar Engeland-Paraguay is ook heel aanlokkelijk.
Of buiten in de tuin zitten bijen te lijf gaanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
naar de stad gaan is niet goed voor je aantal posts
ieder zijn hobbyquote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:47 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Of buiten in de tuin zitten bijen te lijf gaan
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:41 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
naar de stad gaan is niet goed voor je aantal posts
Tong is niet te verbeterenquote:
je bent inderdaad flink aan het spemmen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]Ik heb er al weer een aantal vandaag en ik ben er vanavond toch weer
maak je over mij maar geen zorgen... mijn sociale contacten belemmeren mijn Fok-carriere niet
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:54 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
je bent inderdaad flink aan het spemmen.
Misschien toch maar eens stoppen met de stats.
Er zijn er toch een aantal iets te happig op.
Doe eens serieus.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]ik durf te zeggen dat het overgrote deel van mijn posts wel iets toevoegen hier... in tegenstelling tot sommigen die telkens maar drie woorden posten
en ik doe het niet voor de aantallen hoor, vind het alleen wel leuk dat het bijgehouden wordt.
He, ik probeer het af en toe een beetje humoristisch te houden hier... ik post echt niet puur voor de aantallen. dan zou ik het ook alleen met smiley-posts af kunnen...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Doe eens serieus.
Elke posts over MV ofzo voegt toch echt niets toe, sterker nog heeft helemaal geen zak te maken met het programma.
Je bent anders op dit moment wel erg happig naar de cijfertjes.
Zal best, maar je bent gewoon erg happig naar de stats op dit moment.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He, ik probeer het af en toe een beetje humoristisch te houden hier... ik post echt niet puur voor de aantallen. dan zou ik het ook alleen met smiley-posts af kunnen...
Djezus, wie maakt er hier nu een punt van... ik vind het erg tof dat je moeite neemt om die stats bij te houden, respect for that... ik zal er ook niet meer om vragen.... ik zie wel wanneer ze verschijnen...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:02 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zal best, maar je bent gewoon erg happig naar de stats op dit moment.
En echt, over toegevoegde waarde zullen we maar geen discussie beginnen.
een mededeling dat je nog een half uurtje meepikt, voegt echt niets toe
Niet dat het van mij niet mag, het maakt mij niets uit.
Nee, is het te warm voor en al zeker niet met een medebrabanderquote:
die brabo's zijn ook allemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Nee, is het te warm voor en al zeker niet met een medebrabander![]()
ja duh, mij een beetje beschuldigen van post-opkrikken terwijl ik al sinds mensenheugenis hetzelfde soort posts plaats... maar goed... laten we de vrede maar tekenen, hebben we dat ook weer gehadquote:
Thanks!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:07 schreef Brahimov het volgende:
Beetje agressie kweken voor TV's eerste tennistoernooi vanavond
succes!
"Biertje?" "OK, maar één is mijn limiet". "Vooruit, maak er half twee van"quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:13 schreef snellejelle het volgende:
Zit de 1 al in de klok? ja! tijd voor bier
Ik ga niet drinken, moet nog sporten...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:15 schreef Brahimov het volgende:
[..]
"Biertje?" "OK, maar één is mijn limiet". "Vooruit, maak er half twee van"![]()
Dan kan je best vaka een biertje pakken als alleen de 1 maar in de klok hoeft te zitten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:13 schreef snellejelle het volgende:
Zit de 1 al in de klok? ja! tijd voor bier
Moet je gaan darten ofzo, kan je makkelijk drinken.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga niet drinken, moet nog sporten...![]()
Je ziet wat er met George Best is gebeurdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan kan je best vaka een biertje pakken als alleen de 1 maar in de klok hoeft te zitten.
6:51 bijvoorbeeld, maar dan sla ik hem nog even over
komen ze:quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:15 schreef Brahimov het volgende:
[..]
"Biertje?" "OK, maar één is mijn limiet". "Vooruit, maak er half twee van"![]()
ik verwacht dat het om 19.15 nog aardig warm is met een zonnetje dus ik neem het risico liever niet... ik ben al niet zo goed, dan wordt het helemaal Comedy Capersquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:17 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Moet je gaan darten ofzo, kan je makkelijk drinken.
Oh shit, velen vinden dat geen sport.
maar als je nog in de zon moet gaan tenissen is bier idd misschien niet zo slim
quote:
een 1 of een 2. dan mag hetquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:16 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dan kan je best vaka een biertje pakken als alleen de 1 maar in de klok hoeft te zitten.
6:51 bijvoorbeeld, maar dan sla ik hem nog even over
Het is wel niet mijn merk, maar vooruit ik zal niet flauw doen.quote:
per set dan hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:34 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat hoop ik. uiteraard wint ze niet meer dan 4 games.
Niets gezien van dit alles. Ik heb voor de zon gekozen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:09 schreef placebeau het volgende:
![]()
Vandaag tennis, voetbal en wielrennen. Tegelijk! op TV!
hoi. ben je erg bruin geworden?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:10 schreef MiLalaa het volgende:
Perfect strandweermorgen een half dagje
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:10 schreef MiLalaa het volgende:
Perfect strandweermorgen een half dagje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |