Dat komt waarschijnlijk omdat hij weet dat hij eigenlijk niet mag plassen in huis, maar er nu gewoon niets aan kan doen.quote:
Heb je geen tuin?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:59 schreef Labrador1974 het volgende:
[..]
ja wat wil je, hij moet om het uur pissen als een reiger man! (blaasontsteking)
Ja 't hele respect van de hond gaat naar de klote nu.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat hij weet dat hij eigenlijk niet mag plassen in huis, maar er nu gewoon niets aan kan doen.
na een dikke knuffel kwispelde hij alweer maar zo zielig en schuldig heb ik bas nog nooit zien kijken nee, hij dook ook meteen zijn mand in bang dat ik een behoorlijke scheldkolonade zou starten hahaha!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja 't hele respect van de hond gaat naar de klote nu.![]()
Geweldig zoals die hond die blik in zijn ogen heeft, wel kut natuurlijk en hopelijk snel voorbij maar die blik is pricelessquote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:49 schreef Labrador1974 het volgende:
Een bijtgrage hond die het voorzien heeft op baby's is niet fijn maar dit echter ook niet:
[afbeelding]
Hoor ik opeens geklater achter me vanavond![]()
Nu weet ik dat het niet slim is om een pissende hond met blaasprobleem naar buiten te sturen want dan heb je meteen een heel spoor door de huiskamer maar deze actie van mijn lab kon ik echter ook niet echt waarderen maar was wel een foto waard eigenlijk.
Morgen toch maar eens aan de dierenarts vragen voor een andere anti-biotica want hij pist me momenteel alles onder nog voordat ik de kans krijg om hem nu elk uur even uit te laten.
Da's wel lullig voor de hond maar ik ben dan ook van mening dat zo'n hond daar ook niet thuishoort.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:02 schreef Labrador1974 het volgende:
nee we wonen in een maisonette en hebben dus alleen een balkon en ik heb de hele avond als nood al de deur voor hem openstaan maar hij kon deze keer alleen nog maar opstaan en het direct laten lopen.....
Omdat?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's wel lullig voor de hond maar ik ben dan ook van mening dat zo'n hond daar ook niet thuishoort.![]()
en dat baseer je op.........quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's wel lullig voor de hond maar ik ben dan ook van mening dat zo'n hond daar ook niet thuishoort.![]()
weet jij hoe groot onze woning is dan???? en bovendien; als je hem buiten de deur genoeg beweging geeft zul je zien dat hij de rest van de tijd vaak ligt te pitten en dan heb je dus ook maar weinig ruimte nodig trouwens!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
De ruimte onbreekt die een hond van dat formaat nodig heeft.
Je weet hoe groot zijn woning is? Knap enzo.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
De ruimte onbreekt die een hond van dat formaat nodig heeft.
Ik gok dat sig het over de buitenruimte heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:06 schreef Labrador1974 het volgende:
weet jij hoe groot onze woning is dan????
Daarom loop je met je hond buiten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:08 schreef broer het volgende:
[..]
Ik gok dat sig het over de buitenruimte heeft.
ja niet iedereen heeft een grote lap tuin helaas maar daarvoor is het fenomeen : "hond uitlaten" uitgevonden om hem zijn bewegingsruimte te gevenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:08 schreef broer het volgende:
[..]
Ik gok dat sig het over de buitenruimte heeft.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:09 schreef MUUS het volgende:
Awwww..
.
Eén van mijn katten heeft ook blaasonsteking en zat daardoor de hele dag op de kattenbak. Bak op, op plasje wachten, plasje komt niet, van de bak af, omdraaien, bak weer in, wachten, plasje komt niet, bak af, omdraaien, bak op, wachten... etc etc . Dat ging de hele dag door.
Op een gegeven moment stond hij in de bak te slapen, zo moe was hij ervan..
Ik baseer dat op pissende honden die al in de lift zeiken in de flat waar ik woon.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:06 schreef Labrador1974 het volgende:
[..]
en dat baseer je op.........
belachelijk natuurlijk want ik denk dat er ontelbaar veel mensen met een benedenwoning zijn die hun hond mindervaak uitlaten dan ik dus leg me eens uit waar je dat op baseert?!
Wat begreep je niet aan blaasontstekingquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik baseer dat op pissende honden die al in de lift zeiken in de flat waar ik woon.
Dat zegt niet alles maar wel wat in hoeverre de mensen met een druk leven met hun hond omgaan.![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:09 schreef MUUS het volgende:
Op een gegeven moment stond hij in de bak te slapen, zo moe was hij ervan..
Ja en je hond met blaasonsteking moet je nu elk uur buiten laten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:10 schreef Labrador1974 het volgende:
[..]
ja niet iedereen heeft een grote lap tuin helaas maar daarvoor is het fenomeen : "hond uitlaten" uitgevonden om hem zijn bewegingsruimte te geven
Damn jij bent echt een zeikerd zegquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja en je hond met blaasonsteking moet je nu elk uur buiten laten.![]()
Teveel moeite? Dan moet je geen hond of ander huisdier nemen.
dat heet gewoon een klote opvoeding van een hond!!!!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik baseer dat op pissende honden die al in de lift zeiken in de flat waar ik woon.
Dat zegt niet alles maar wel wat in hoeverre de mensen met een druk leven met hun hond omgaan.![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:09 schreef NanKing het volgende:
Daarom loop je met je hond buiten.
Mensen die een tuin hebben en hun hond daar in laten zeiken/schijten en voor de rest 3 x per dag 5 minuten lopen vind ik persoonlijk erger.
Kalm. Ik zeg alleen maar wat ik dénk dat sig bedoelt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:10 schreef Labrador1974 het volgende:
ja niet iedereen heeft een grote lap tuin helaas maar daarvoor is het fenomeen : "hond uitlaten" uitgevonden om hem zijn bewegingsruimte te geven
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom trek je zo snel je conclusies? Het beest heeft blaasonsteking. Of het nu elk uur uit laat of om de 5 minuten een oeps plasje kan in dit geval altijd gebeuren.quote:want hij pist me momenteel alles onder nog voordat ik de kans krijg om hem nu elk uur even uit te laten.
wat zeur je nou man, heb je mij horen klagen dan dat ik nu elk uurtje even met hem naar buiten moet?????quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet erg als jullie zo denken. Uiteraard heeft iedereen recht op zijn eigen mening in dit geval, ik vind het alleen een beetje jammer dat het in dit soort topics altijd naar voren moet komen. Open dan een topic over het feit dat je het er niet mee eens bent en je bent er klaar mee. Nu komt het er op neer dat elk topic over elk huisdier in een discussie als dit verzandt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:14 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Kalm. Ik zeg alleen maar wat ik dénk dat sig bedoelt.
Al ben ik het daar wel ongeveer mee eens. Mensen zouden alleen maar honden moeten houden als je ze 's ochtends de deur uit kunt doen en 's avonds weer binnen kunt laten. Maar goed, ik vind dan ook dat ze honden in de stad moeten verbieden.
Dankje!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:15 schreef Syll het volgende:
Wat glimt ie mooi!
Ja, maar zie je niet vaak bij labradors, tenminste, ik zie het maar zelden.. Die zijn vaak wat doffer van vacht. Erg mooi. Geeft ook aan dat ie het goed naar zijn zin heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:17 schreef Labrador1974 het volgende:
[..]
Dankje!
goede voeding en veel beweging en elke dag even borstelen he
Idd complimentjes ervoor, helaas glimt mijn Golden niet zo......misschien morgen eens poets halenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:17 schreef Labrador1974 het volgende:
[..]
Dankje!
goede voeding en veel beweging en elke dag even borstelen he
Je hebt gelijk. Dag.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:17 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het helemaal niet erg als jullie zo denken. Uiteraard heeft iedereen recht op zijn eigen mening in dit geval, ik vind het alleen een beetje jammer dat het in dit soort topics altijd naar voren moet komen. Open dan een topic over het feit dat je het er niet mee eens bent en je bent er klaar mee. Nu komt het er op neer dat elk topic over elk huisdier in een discussie als dit verzandt.
mijn reactie was ook niet op jouw gericht hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:14 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Kalm. Ik zeg alleen maar wat ik dénk dat sig bedoelt.
Al ben ik het daar wel ongeveer mee eens. Mensen zouden alleen maar honden moeten houden als je ze 's ochtends de deur uit kunt doen en 's avonds weer binnen kunt laten. Maar goed, ik vind dan ook dat ze honden in de stad moeten verbieden.
Nee hoor. Wat ik zeg is dat een hond zoals je een mooie hebt op een plek zoals je woont niet de hond is die 't kan zijn. Verder is dat mijn enigste punt en hoop dat 't verder goed gaat met 'm, hij steelt harten op die foto.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:16 schreef Labrador1974 het volgende:
[..]
wat zeur je nou man, heb je mij horen klagen dan dat ik nu elk uurtje even met hem naar buiten moet?????
Ben ik het mee eens...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:21 schreef Labrador1974 het volgende:
maar met deze stelling van je ben ik niet eens. wat is het verschil dat je hem de hele dag binnen of buiten hebt? ook binnen kan een hond zich prima amuseren en bewegen als je hem genoeg afleiding geeft en een hond die de hele dag buiten is (als dat mogelijk is) kan ook buiten de hele dag liggen maffen hoor en krijgt dan dus ook 0 beweging.
Beaglesquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:27 schreef Locusta het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens...
Wij hebben thuis een Beagle, nouja... echt een jachthond dus... veel beweging, door de velden rennen... maar niet echt een supergrote achtertuin (100m2 ong.)...
Toch krijgt Bas zat genoeg beweging... speeltjes door het hele huis, min. 3 keer per dag 1.5u wandelen... soms vaker...
Maar soms heeft ze ook dagen (bijv. als het erg warm is) dat ze maar 1 keer naar buiten wil, of gewoon met de kont op grond gaat zitten en helmaal geen behoefte aan beweging heeft... dan gaan we maar 1/2 keer met haar lopen en wil ze ook echt niet meer (lekker eigenwijs hondje dangaat ze zitten met de rug naar je toe enzo....
)....
Ik herken dat totaal niet bij mijn monstertje (kruising jack russel).quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:32 schreef Labrador1974 het volgende:
altijd lachen zoiets! hahaha dat zie je bij jonge pups ook vaak en dan staan de eigenaren beteuterd te denken hoe ze hun hond nu weer me terug naar huis moeten krijgen
lol, nou het fototoestel lag op tafel omdat we een zoontje van 5 maanden hebben waar we net wat foto's van hadden gemaakt. bovendien is het een digitale dus dat is "knip" en hij staat erop!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:32 schreef navvy het volgende:
Meestal gooi ik mn hond naar buiten als ie binnen pist ipv uitgebreid de camera te pakken, goed inzoomen, belichting op orde en dan een foto maken.
ORANJE AQUARIUM OLEOLE!111 hahaaahquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:39 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan je die hond niet beter in een aquarium houden?
Heb je een hond in je aquarium???quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ORANJE AQUARIUM OLEOLE!111 hahaaah
Hahaha! Klinkt herkenbaar jaquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:31 schreef NanKing het volgende:
Beagles. Hier in de buurt loopt ook zo'n eigenwijs mormeltje rond gaat te pas en te onpas zomaar zitten en de baas krijg 'm niet meer mee
.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:32 schreef broer het volgende:
Hebben jullie nu allebei een hond die Bas heet?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:30 schreef Labrador1974 het volgende:
Als Bas geen zin heeft in wandelen dan staat hij boven aan de trap te kijken hoe ik beneden mijn schoenen aantrek, de riem pak en dan wandeld die deus weer doodleuk de huiskamer in om in zijn mand zijn middagdutje voort te zetten..... sta je dan met je goed gedrag! Geen 'hond" die hem dan nog naar beneden krijgt hoor als hij geen zin heeft!
Dat lijkt me ook wel nodig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 02:49 schreef Labrador1974 het volgende:
Morgen toch maar eens aan de dierenarts vragen voor een andere anti-biotica want hij pist me momenteel alles onder nog voordat ik de kans krijg om hem nu elk uur even uit te laten.
die heet....... Basquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:50 schreef Locusta het volgende:
[..]
![]()
Vroeg ik me net ook al af...
Die van ons heet eigenlijk Bascha (teefje) maar we noemen haar altijd Bas![]()
En TS?
Wel een foto van maken als dat gebeurt, hč!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:26 schreef Labrador1974 het volgende:
en pist Tim mij zijn hele wieg onder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |