Sinds de Poema op de Veluwe heb ik daar ook zo mijn twijfels over.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 06:29 schreef AlphaOmega het volgende:
Je moet maar zo denken, katten bijten in ieder geval geen baby's dood...
een binnenkat is WEL zielig!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:36 schreef wendytje het volgende:
mijn kat mag daarom dus niet buiten...
je goudvis laat je ook niet bij de buren in de vijver en de cavia poept ook gewoon in z'n eigen kooi..
en een binnenkat is NIET zielig.
en onze kat kan in onze tuin aan de lijn spelen
maarja, voor honden word belasting betaald zodat de gemeente het op kan ruimen (of in heel iets anders kan pompenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:40 schreef Marietje_34 het volgende:
Er ligt nog altijd meer honden- dan kattenstront op straat.
van dat opruimen merk ik alleen helemaal niksquote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:50 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
maarja, voor honden word belasting betaald zodat de gemeente het op kan ruimen (of in heel iets anders kan pompen)
Katten schijten in elke tuin die ze tegenkomen en jagen lieve vogeltjes weg.
wel nee, aansteller!quote:
dus jij denkt: ik betaal stronttube-belasting, laat de gemeente het maar opruimen!?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:50 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
maarja, voor honden word belasting betaald zodat de gemeente het op kan ruimen (of in heel iets anders kan pompen)
Ik heb 3 kattenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:50 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
maar die schijten niet in een anders tuin!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:59 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dus jij denkt: ik betaal stronttube-belasting, laat de gemeente het maar opruimen!?
lekker stereotype hondenbezitter gedrag![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:08 schreef Tique3 het volgende:
[..]
maar die schijten niet in een anders tuin!
Ik ga toch ook niet in je woonkamer zitten schijten?!
Klinkt belachelijk, is het ook. Optyfen met die kutkatten
en nou ben je zeker heel trots?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:01 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Ik heb 3 katten![]()
, en die eten elke lente weer van die jonkies op, deze lente maar 2 kleine lieve kuikentjes, maar vast nog wel meer die niet heb gezien.
Vorig jaar had ik 1 kat en die had dr 5 op, die ik dus had gezien![]()
Als ik dat onder oren zou krijgen had ik de eigenaar van dit "handige trucje" er met zijn blote zak op geplaatst tot niemand ooit nog last van hem zou hebben. Wegjagen uit je tuin, prima maar waag het mijn katten iets aan te doen en je verteld het niet na.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:05 schreef Locusta het volgende:
Eeeuuhh.... nou, ik ben een keer bij kennissen van mijn ouders op bezoek geweest en die hadden er een heel "handig" trucje voor (weet niet of ik het wel durf te zeggen tussen al deze dierenvrienden): ze hadden een omheining rond de tuin op ong. 15 cm hoogte en deze onder stroom gezet.... binnen een week/2 weken geen kat meer te zien....
Na een poosje konden ze de omheining weer weghalen en, van wat ik begrepen heb, geen last meer van katten....
ach kind, dat is de natuur. Maar ben zeker trots op mn kattenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:13 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
en nou ben je zeker heel trots?
baasje van niks ben je.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |