Ja.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Na Sef Vergoossen bedoel je?
Euh, ze hebben tegen Sef gezegd dat ie niet meer hoefde te komen omdat van Geel ineens in the picture was, niks geen 2e keus dus.quote:
Zeg nou maar niks. Ik heb er nog steeds vertrouwen in.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:22 schreef Pritt het volgende:
Vind het wel mooi, de "grote" Steef beweerde stellig dat Davids 100% zeker 2 weken geleden zou tekenen.
Hij had "inside info", suuuuuuure
Dan ben je een van de weinige denk ik.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zeg nou maar niks. Ik heb er nog steeds vertrouwen in.
Slagroom op de taart.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 23:30 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax heeft zich nu al goed versterkt, maar als Edgar Davids komt, is het helemaal af!
De kers op de slagroom, ofzoiets.![]()
Dat is gisteren hier al besproken, maar zegt nog niet zoveel. Pas wanneer het 1 september 2006 is, is de selectie definitief. Voor die tijd kunnen er nog wel wat verrassingen komen, dus we wachten maar af.quote:Op woensdag 14 juni 2006 07:34 schreef StarGazer het volgende:
13/6/2006 - 'Edgar Davids komt niet naar Ajax'
(Gepost door P.)
De afgelopen maanden is een van de meestbesproken onderwerpen de eventuele transfer van Edgar Davids naar Ajax geweest. Die transfer zou volgens Johan Derksen in het tv-programma Voetbal Insite nu definitief van de baan zijn. Derksen zei dat technisch directeur Martin van Geel van Ajax gezegd heeft dat een terugkeer van Davids naar Amsterdam niet tot de mogelijkheden behoort. De in de studio aanwezige assistent trainer van Henk ten Cate, Alfons Groenendijk, kon het bericht van Derksen min of meer bevestigen.
Ajax Netwerk
"Wij hadden hem er heel graag bij gehad", zegt Groenendijk. "Maar als het niet mogelijk is, dan is dat jammer. Wat niet is, dat is niet." Derksen zei eveneens dat Ajax stiekem nog hoopt dat Davids zich bedenkt, maar dat de kans dat de 33-jarige routinier alsnog naar De Arena komt uiterst klein is.
AN.
Best opmerkelijk, persoonlijk heb ik sinds San Marco juist een hekel aan dat hele Oranje gekregen.quote:Ajax-fans grootste Oranjesupporters
Amsterdam, 11 juni 2006
De bondscoach van het Nederlands elftal heeft een Ajax-verleden, zijn assistenten hebben alledrie in Amsterdam gevoetbald en er zijn vijf Ajacieden opgenomen in de selectie. Niet verwonderlijk dus dat de Ajax-fans de grootste Oranjesupporters zijn. Recent onderzoek wees dat uit.
Bijna zestig procent van de Ajacieden is fanatiek Oranjesupporter, gevolgd door PSV-aanhangers (56,2%), Feyenoorders (53,5%) en FC Groningen-supporters (52%). FC Utrecht-aanhangers zijn met twintig procent fors minder Oranjegezind. Dit blijkt uit het Oranje vergelijkingsonderzoek van prijs- en productvergelijker Vergelijk.nl, gehouden onder 615 respondenten.
Zie ik ook niet echt een Ajax man in.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Na Sef Vergoossen bedoel je?
wie de coach is zal me een worst wezen, ik ben altijd een fanatiek Oranje-supporter.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Best opmerkelijk, persoonlijk heb ik sinds San Marco juist een hekel aan dat hele Oranje gekregen.
Mooiquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:55 schreef Badabingea het volgende:
Je weet maar nooit of die nog komt.
[afbeelding]
quote:'Bod van Ajax op Patrick Kluivert'
Woensdag 14 juni, door SV, Amsterdam, 09.01u GMT+01.00, Las Provincias
De Spaanse krant Las Provincias meldt vanmorgen dat Ajax bij Valencia een bod heeft neergelegd voor aanvaller Patrick Kluivert. Eerder ging zo'n gerucht in de Nederlandse media.
Valencia zal alle medewerking verlenen aan een transfer. Er wordt geen transfersom genoemd. Valencia is er echter bang voor dat een afkeuring van Kluivert door de medici van Ajax 'een precedentwerking' schept voor andere clubs, waardoor ze Kluivert niet meer aan de straatstenen zullen kwijtraken. Bovendien kwam hij vorig jaar in juni bij zijn transfer naar Valencia in eerste instantie niet door de medische keuring. Afgelopen seizoen speelde Kluivert tien officiele wedstrijden voor Valencia, waaruit hij een keer wist te scoren.
Eerder werd Ajax in verband gebracht met de 26-jarige aanvaller David Suazo van Cagliari. De Amsterdammers zouden op hem een bod van twaalf miljoen euro hebben uitgebracht, maar AC Milan heeft met haar tien miljoen euro vreemd genoeg de beste papieren. (foto: AFP)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |