Welke leeftijd?quote:Op maandag 12 juni 2006 21:01 schreef twisteddlogic het volgende:
Er is inmiddels geboden op mijn uitmuntend mid, dus heb extra te besteden
Wat zouden jullie betalen voor een redelijk/redelijk FC met een goed hoofdstat?
28 + denk ik hequote:
nee hoor.. als ze aanvallend neergezet worden gebruiken ze hun passen om meer bij te dragen aan de aanval, worden ze verdedigen neergezet gebruiken ze hun verdedigen om meer bij te dragen aan de verdediging. Zet je ze neutraal neer, zullen ze beide gebruiken om aan de aanval en de verdediging iets bij te dragen. correct me if i'm wrongquote:Op maandag 12 juni 2006 18:06 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, redelijk passen én verdedigen voor een mid, da's sowieso een beetje tegenstrijdig volgens mij.
denk 1,4-1,5. Hij is kaal dus dat levert niks extra op. TSI is ook niet heel hoog (drukt toch de prijs)quote:Op maandag 12 juni 2006 21:21 schreef Lennox het volgende:
Wat brengt du moment een hele kale wonderbaarlijk def op?
Binnen nu en de komende 2 updates zal ik er 2 hebben. TSI om en nabij de 10000. Waardeloos ervaring beide. Ook nog 1 die naar briljant gaat, mag ook gelijk opzouten denk ik
1.6 voor wonderbaarlijk ongeveer? (5,5*)
hij is dus eigenlijk een neutrale middenvelder die je als verdediger aanvallend wil gebruiken...quote:Op maandag 12 juni 2006 18:08 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik wilde hem ook als verdediger, mogelijk aanvallend, en future coach
uhm.. heb je AL je doktoren ontslagen?? Zonder doktoren kan hij nooit fit worden uiteraardquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:27 schreef Yankee_One het volgende:
godverdegodver. vorige week zonda is mijn 18-jarige formidabel +4 uit het veld getrapt met +3. Vorige week doktoren aangenomen om hem weer fit te krijgen voor de TU. Dat is niet gelukt dus ik heb ze weer ontslagen op zaterdag. Alleen staat die gast nu nog op +1.
Als hij morgen nog niet fit is wordt ik gek.
Ik zie een koei-awardquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. heb je AL je doktoren ontslagen?? Zonder doktoren kan hij nooit fit worden uiteraard
Ik wil ook aim gaan spelen, al mijn LT trainees koop ik ook in met passen tegenwoordigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:22 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
hij is dus eigenlijk een neutrale middenvelder die je als verdediger aanvallend wil gebruiken...
nu weet ik niet alles van HT, maar ik dacht dat een aanvallende verdedigen naast z'n verdedigen dan alleen de bijstats conditie en positiespel gebruikt...
passen komt bij verdedigers toch niet in uiting in ratings? (eigen linie of andere)
passen bij verdedigers komt alleen tot uiting bij een tactiek vaardigheid die dat nodig heeft... counter en AIM/AOW
of heb ik het nu mis?
want als ik het correct heb, heeft die aanvallende verdediger dus niks aan passen...
passen voor middenveldersquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:00 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik wil ook aim gaan spelen, al mijn LT trainees koop ik ook in met passen tegenwoordig
Met veel spelers met passen leek het me een goede tactiekquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:03 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
passen voor middenveldersgoed bezig
maar waarom aim met 352. vleugels zijn super nuttig. je krijgt er veel kansen over, dus ik zou ze niet weglaten
400kquote:Sergio Boj (118705709)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 920
Loon: 700 ¤/week
Eigenaar: La Sentencia
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Doe je goed gozerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:30 schreef maniack28 het volgende:
Mokkaboon, je hebt gelijk![]()
Een def met passen draagt alleen bij aan counterratting en centrumaanval rating.
Een def met positiespel + conditie draagt bij aan middenveldrating wanneer hij op aanvallend staat
Een wingdef met passen draagt wel bij aan de wingaanval wanneer hij op aanvallend staat (maar volgens mij is het beter om er eentje met wing te kopen en daarna pas naar passen te kijken, omdat die bijdrage kleiner is).
Ik heb trouwens met 22 hatstats verschil gewonnenEcht geweldig dit seizoen, check mijn uitslagen en hatstats:
Kristiansund - phoenix rezel 3 - 1 (162 - 178)
ausucom - Kristiansund 0 - 5 (135 - 157)
da elcondor - Kristiansund 1 - 1 (158 - 172)
Kristiansund - Nopke '03 3 - 3 (184 - 202)
'F.C. PROUD of the EAST - Kristiansund 0 - 3 (207 - 186)
Kristiansund - V.F.M Lunenborg 4 - 0 (151 - 126)
SambaKroonjuweeltjes - Kristiansund 1 - 2 (188 - 166)
Prachtig3x gewonnen met +/- 20 hatstats minder, 1x gelijk en slechts 1x gelijk gespeeld met minder hatstats.... ben ik tactisch nou gewoon beter en zijn zij aan het prutsen of is dit puur geluk?
Bedankt, hij zit ook erg hoog denk ikquote:
Ik sta met beide gemiddeld 5equote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:29 schreef Mokkaboon het volgende:
[..]
Doe je goed gozer![]()
Heb je bij AH ook altijd dat je gemiddeld gezien lager met sterren in de lijst staat als met ratings? Want dat heb ik nameiljk bijna altijd... Sta wat sterren betrefd meestal 1 of 2 plekken onder waar ik met AH sta.
Ik geef je 1 tip: Koop een goeie winger met wat passen.. ze zijn duur, maar je aanvals ratings gaan icm een forward to the wing gigantisch omhoog. Ik heb met mn 17 jarige goed/goed/matig + 21 jarige winger slecht in vorm met briljant wing al eens uitstekend (hoog) linkeraanval gehaald. Moet je nagaan als je een briljant/goed/matig forward to the wing hebt, dan schiet die rating zo naar uitmuntendquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:31 schreef Mokkaboon het volgende:
over bijstats trouwens... omdat ik scoren train ben ik juist voor m'n middenvelders opzoek naar goede kale gozers die eventueel verdedigen erbij hebben...
ik heb al een goede aanval (haalde zondag op 70% van m'n aanval (2 beste en de slechtste)) een formidabel hoog centrale aanval...
daarnaast stijgen ze ook heel snel in het begin als ik weer net nieuwe trainees heb...
Ik had:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 15:52 schreef Mokkaboon het volgende:
je bedoelt dat je afgelopen zondag met 7-0 hebt gewonnen? Tja je kan dan de komende wedstrijd piccen opzich...
Maar je moet wel even opletten...
- heeft je tegenstander misschien nu niet al gepicced om de volgende normaal/mots te doen?
- zul je uberhaupt weer een beter middenveld hebben?
- wat ga je waarschijnlijk de komende 2 wedstrijden spelen (excl de eerstevolgende waar je dus wilt piccen)
als de eerste twee gunstig uitvallen kan je piccen... de 3e is zeg maar een extra motivatie om juist wel/niet te piccen...
Tegen zijnquote:Middenveld: waardeloos (heel laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: waardeloos (heel laag)
Linkeraanval: matig (laag)
Of hij heeft gepicced weet ik niet, hoe kan ik dat zien?quote:Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: waardeloos (laag)
Centrale verdediging: waardeloos (zeer hoog)
Linkerverdediging: waardeloos (hoog)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: waardeloos (zeer hoog)
Linkeraanval: waardeloos (hoog)
check genoteerdquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zie een koei-award
waar is VK, noteren man, anders vergeet je het weer![]()
je bent zo'n mannetje die t dan ook graag wilt horen he:quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:30 schreef maniack28 het volgende:
Prachtig3x gewonnen met +/- 20 hatstats minder, 1x gelijk en slechts 1x gelijk gespeeld met minder hatstats.... ben ik tactisch nou gewoon beter en zijn zij aan het prutsen of is dit puur geluk?
Dankjequote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:27 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
check genoteerd
[..]
je bent zo'n mannetje die t dan ook graag wilt horen he:
Joralf, je bent tactisch superieur![]()
2 trainingen denk ikquote:Shunta Tsukioka (118765090)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Nippon
Total Skill Index (TSI): 560
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: SPFC Tokyo
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Passen voor aanvallend en Vleugelspel voor naar de vleugel hequote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:11 schreef Jajong het volgende:
Welke stats moet een aanvallende middenvelder hebben? ( Naar de vleugels / Aanvallend )
Zo, ik kan weer even vooruitquote:13-06-2006 Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 13 ¤
Ja weet ik veelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:14 schreef stefmans het volgende:
[..]
Passen voor aanvallend en Vleugelspel voor naar de vleugel he![]()
Wat train je dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:20 schreef Jajong het volgende:
Ach wat boeit het ook, ik heb toch geen geld om shit te kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |