abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38809188
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 12:39 schreef Riann het volgende:
Nou het is anders buiten wel ietsje te warm zelfs in de schaduw is het TE warm
nee
ik vind het echt heel lekker
niemand die me nog begrijpt
pi_38809230
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:00 schreef freecell het volgende:

[..]

nee
ik vind het echt heel lekker
niemand die me nog begrijpt
ik woon wat meer in het zuiden kan goed zijn dat het wel een paar graden scheelt ff kijken op www.weer.nl

-edit- scheelt maar 1 graad en hij geeft 28 graden voor hier aan nou het is echt wel warmer.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:03:41 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_38809267
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je, om mooi plat te worden, even van een flat valt. jij komt hier alleen maar binnenvallen om te rellen.

I freecell
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38809449
* iksje duimt voor hevig onweer vanavond
Ik mag gelukkig komen werken met teenslippers aan. Heb sowieso niet zo veel last van vocht vasthouden.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:14:30 #155
35189 Troel
scherp en bot
pi_38809596
Het is hier binnen warmer dan buiten

Ik merk dat vooral mijn navel gigantisch te leiden heeft onder dit weer. Eergisteren was hij weer helemaal geirriteerd en hij verdwijnt natuurlijk toch al onder al dat vel
Ben dus maar flink aan het calendula smeren, want ik heb geen luieruitslagcreme
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38809648
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:14 schreef Troel het volgende:
Het is hier binnen warmer dan buiten

Ik merk dat vooral mijn navel gigantisch te leiden heeft onder dit weer. Eergisteren was hij weer helemaal geirriteerd en hij verdwijnt natuurlijk toch al onder al dat vel
Ben dus maar flink aan het calendula smeren, want ik heb geen luieruitslagcreme
het is hier nog steeds binnen koeler als buiten gelukkig

maar met die navel wat jij zegt ik heb dat ook nogal gauw ik smeer er dan 1 nachtje uierzalf op en weg is het dan.
pi_38809815
probeer een tea-tree olie, werkt ook heel erg goed
en een knuffeltje voor troel. Er zijn nog wel mensen die een goede doodsverwensing kunnen waarderen
pi_38810050
Het is hier buiten trouwens 29°c, 45% luchtvochtigheid en een zwakke wind.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:29:45 #159
242 Pinball
Electric Monk
pi_38810062
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:19 schreef Levitation het volgende:

Korte mensen hadden zeker meer schoppen van hun ouders moeten krijgen? Is vast ook niet erfelijk bepaald? Als lengte, haarkleur, huidskleur, vorm van je hoofd, skeletvorm, spijsvertering en onnoembaar veel aandoeningen en ziekten erfelijk zijn, zal (aanleg voor) obesitas dat vast niet zijn...
Mijn punt is juist dat lengte, haarkleur, huidskleur, vorm van je hoofd etc al honderden jaren variëren. Obesitas is iets van de laatste 20 jaar, en treedt vooral op in de rijke landen.
Dat het vaak 'erfelijk' is kan ook verklaard worden door dat slechte eetgewoonten nu eenmaal makkelijk op kinderen overgaan. Geen 'nature' maar 'nurture' dus.

En ik zeg ook niet dat het bij niemand het gevolg is van een hormonale/schildklier of andere fysieke afwijking, maar ik denk dat de 95%/5% verhouding die eerder genoemd werd al aan de ruime kant is.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 juni 2006 @ 13:34:29 #160
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38810212
Live weer vanuit Haarlem

Hèhè, ik ben op mijn werk aangeland, eerst gauw de kantine gescand, gelukkig hadden ze nog wat. Nu maar eens een beetje werken, om 15.30 moet ik alweer naar de peut Productief dagje voor de baas...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38810615
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:29 schreef Pinball het volgende:

[..]

Mijn punt is juist dat lengte, haarkleur, huidskleur, vorm van je hoofd etc al honderden jaren variëren. Obesitas is iets van de laatste 20 jaar, en treedt vooral op in de rijke landen.
Dat het vaak 'erfelijk' is kan ook verklaard worden door dat slechte eetgewoonten nu eenmaal makkelijk op kinderen overgaan. Geen 'nature' maar 'nurture' dus.

En ik zeg ook niet dat het bij niemand het gevolg is van een hormonale/schildklier of andere fysieke afwijking, maar ik denk dat de 95%/5% verhouding die eerder genoemd werd al aan de ruime kant is.
en mijn punt is dat de mensen hier vaak ook wel weten dat je niet te veel moet eten en wel veel bewegen. Dat de mensen in dit topic vaak juist erg gezond leven als je vergelijkt met een normaal eetpatroon.
en natuurlijk dat jij hier alleen maar komt eikelen, omdat je al wist wat ik net tegen je zeg.
Ik had je een tip gegeven, lees maar even terug
treinen zijn ook effectief schijnt.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:51:31 #162
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38810724
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:29 schreef Pinball het volgende:

[..]

Maar de aanleg om dik te worden is wel degelijk in sommige familie's duidelijker vertegenwoordigd dan in anderen. Alleen zijn er bepaalde omstandigheden nodig om die aanleg te laten veranderen in het daadwerkelijk dik worden. En die omstandigheden zijn de afgelopen 20 jaar wel "verbeterd". Dus om van "in aanleg makkelijker dik worden" naar "dik zijn" te gaan, zij bepaalde omstandigheden nodig. Veel (vet) voedsel en weinig beweging zijn van die omstandigheden, maar dan blijft het zo dat de een gemakkelijker vet opslaat dan de ander.

Feit blijft natuurlijk dat als je niet eet, je onmogelijk dik kunt worden. Sterker nog: je gaat dood.
Anyway, ik raad je aan een KLB topic over ons te beginnen en ons verder hier met rust te laten.

Salut, Moge u in vrede verhongeren!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:54:51 #163
16715 Mylene
*schatje*
pi_38810818
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 11:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik stel voor dat je, om mooi plat te worden, even van een flat valt.
Laat dit soort opmerkingen voortaan maar achterwege svp.

Verder laat ik het aan Isabeau over aangezien we eerder besloten hebben dat zij deze topics in de gaten houdt.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:56:56 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_38810886
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:54 schreef schatje het volgende:

[..]

Laat dit soort opmerkingen voortaan maar achterwege svp.

Verder laat ik het aan Isabeau over aangezien we eerder besloten hebben dat zij deze topics in de gaten houdt.
Ik gok dat dat soort opmerkingen pas achterwege blijven als de opmerkingen jegens ons ook achterwege blijven.
Ja, en je moet natuurlijk altijd de meest wijze zijn, maar soms is het verdomd irritant als jij dat al tijden doet dat de ander gewoon doorgaat. En ja, dan vliegt er wel eens zoiets uit je mond. Of uit je vingers.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:00:29 #165
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38811012
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik gok dat dat soort opmerkingen pas achterwege blijven als de opmerkingen jegens ons ook achterwege blijven.
Ja, en je moet natuurlijk altijd de meest wijze zijn, maar soms is het verdomd irritant als jij dat al tijden doet dat de ander gewoon doorgaat. En ja, dan vliegt er wel eens zoiets uit je mond. Of uit je vingers.
Heb ik inderdaad ook een beetje last van... Eigenlijk wil ik redelijk serieus op zo'n reactie ingaan, maar dan ontsnapt er altijd wel iets als "verhonger in vrede" uit mijn vingers...

Schatje: mea culpa!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:02:16 #166
242 Pinball
Electric Monk
pi_38811091
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:51 schreef Levitation het volgende:

Maar de aanleg om dik te worden is wel degelijk in sommige familie's duidelijker vertegenwoordigd dan in anderen. Alleen zijn er bepaalde omstandigheden nodig om die aanleg te laten veranderen in het daadwerkelijk dik worden. En die omstandigheden zijn de afgelopen 20 jaar wel "verbeterd". Dus om van "in aanleg makkelijker dik worden" naar "dik zijn" te gaan, zij bepaalde omstandigheden nodig. Veel (vet) voedsel en weinig beweging zijn van die omstandigheden, maar dan blijft het zo dat de een gemakkelijker vet opslaat dan de ander.
En ik denk dus dat die verschillen die daardoor optreden niet zo groot zijn. Dat is imo het verschil tussen mager en mollig, tussen een BMI van 19 of 25 met eenzelfde eetpatroon. Ik geloof niet dat een erfelijke/hormonale afwijking 50kg overgewicht veroorzaakt. (Tenminste niet bij meer dan 5%)
quote:
Feit blijft natuurlijk dat als je niet eet, je onmogelijk dik kunt worden. Sterker nog: je gaat dood.
Anyway, ik raad je aan een KLB topic over ons te beginnen en ons verder hier met rust te laten.

Salut, Moge u in vrede verhongeren!
Nou, bedankt voor de goede wensen. Maar ik eet 2500 kcal per dag, dat verhongeren wil niet zo lukken.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_38811234
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:56 schreef Troel het volgende:

de 'ander' (= dwz iedereen die het niet met jullie kliekje eens is) verwenst de ander niet een nare dood zoals jullie doen, maar wil gewoon in discussie. Als lurker vind ik die attitude van jullie erg irritant en kinderachtig.
Fok forum is open voor iedereen, tenzij ander is ingesteld zoals bij het keldertje. Als jullie lekker in beslotenheid willen posten zonder ooit met andere meningen geconfronteerd te worden zou ik een gesloten forum opstarten.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 13 juni 2006 @ 14:06:25 #168
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_38811239
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:02 schreef Pinball het volgende:

[..]

En ik denk dus dat die verschillen die daardoor optreden niet zo groot zijn. Dat is imo het verschil tussen mager en mollig, tussen een BMI van 19 of 25 met eenzelfde eetpatroon. Ik geloof niet dat een erfelijke/hormonale afwijking 50kg overgewicht veroorzaakt. (Tenminste niet bij meer dan 5%)
[..]

-knip-
Open er een topic over zou ik zeggen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 juni 2006 @ 14:06:56 #169
13151 crew  Rewimo
pi_38811251
Een BMI van 19 is niet gezond, een van 25 wel.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 13 juni 2006 @ 14:07:33 #170
43556 miss_dynastie
pi_38811272
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:00 schreef Levitation het volgende:
"verhonger in vrede"
En daar vloog mijn cola tegen mijn monitor aan. Bedankt
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:12:33 #171
242 Pinball
Electric Monk
pi_38811452
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:06 schreef Rewimo het volgende:
Een BMI van 19 is niet gezond, een van 25 wel.
Pas onder de 18,5 wordt het door het voedingscentrum als ongezond beschouwd.
Maar goed, maak er 20 van als je persé over details wilt zeuren in plaats van de discussie aangaan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 juni 2006 @ 14:12:55 #172
13151 crew  Rewimo
pi_38811468
We zijn weer een kliekje
pi_38811533
Weet je, het is gewoon heel vermoeiend om je steeds te moeten 'verdedigen' als je overgewicht hebt. Ik weet verdorie ook wel dat ik te veel eet en te weinig beweeg, en dat ik altijd zal moeten opletten wat ik eet om op gewicht te blijven (laat staan afvallen). Weet je hoe f*cking vermoeiend het is om altijd maar na te moeten denken of je iets wel of niet kan nemen ivm calorieen, waar een normaal mens gewoon eet wat hij lekker vind...

Bovendien probeert hier iedereen wat aan zijn overgewicht te doen en is bewust bezig met voeding en bewegen. Het beschuldigen van mensen met overgewicht (alsof het een misdaad is om overgewicht te hebben) is gewoon niet op zijn plaats hier, en eigenlijk helemaal nergens. Dat soort negatieve uitlatingen zijn ook niet stimulerend.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 14:17:09 #174
242 Pinball
Electric Monk
pi_38811610
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:06 schreef Sjeen het volgende:

Open er een topic over zou ik zeggen...
Ik reageer gewoon op deze post van Iksje.

Maar bedankt voor het meedenken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 juni 2006 @ 14:17:34 #175
13151 crew  Rewimo
pi_38811621
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:12 schreef Pinball het volgende:

Pas onder de 18,5 wordt het door het voedingscentrum als ongezond beschouwd.
Maar goed, maak er 20 van als je persé over details wilt zeuren in plaats van de discussie aangaan.
Ik discussieer niet met mensen die niks zinnigs te melden hebben in mijn ogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')