Valt hier erg mee?quote:
Ik hoop het wel, hij was vandaag in ieder geval de hele middag online.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:08 schreef blackEyEz321 het volgende:
Dank dankIs deze stream online bij de 3 uur wedstrijden doordeweeks als ik werk?
dat is genoegquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:55 schreef blackEyEz321 het volgende:
als we dit niet aan de grote klok hangen misschien blijft hij nog een maandje online
Scheelt binna 1minut met mijn schotel ontvangerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:57 schreef Magistic het volgende:
[..]
Valt hier erg mee?
Deze stream draait nog op een decoder die voor Pinkpop bestemd was, en nu hebben medewerkers van Dutchview er NED2 erop gezet, maar deze is enkel voor intern gebruik. Gelukkig hebben ze geen enkele beveiliging erop gezet.![]()
Streams lopen altijd achter ivm buffer e.d.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:24 schreef Apekoek het volgende:
zijn er ook andere streams? die wel gelijk lopen?
Ik kijk vanuit m'n zwembad.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:26 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Streams lopen altijd achter ivm buffer e.d.
Wat een prutsers.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:57 schreef Magistic het volgende:
[..]
Valt hier erg mee?
Deze stream draait nog op een decoder die voor Pinkpop bestemd was, en nu hebben medewerkers van Dutchview er NED2 erop gezet, maar deze is enkel voor intern gebruik. Gelukkig hebben ze geen enkele beveiliging erop gezet.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |