http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/world_cup_2006/4852606.stm live foto's enz.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mooi beeld..maar van waar?
(Stream/tv?)
Ik denk dat de keeper op de goede plek stond als hij niet was aangeraakt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens de BBC moet een comité van experten nu in de komende 24h de baan van de bal bekijken en als ze oordelen dat die had binnengegaan zonder dat die speler eraan kwam is het een goal op naam van Becks ...
leuk voor de stats.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens de BBC moet een comité van experten nu in de komende 24h de baan van de bal bekijken en als ze oordelen dat die had binnengegaan zonder dat die speler eraan kwam is het een goal op naam van Becks ...
een turk een dief noemenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vier jaar geleden maakte goaltjesdief Hakan Sükür de snelste WK-goal ooit. De Turkse spits scoorde op 29 juni in het duel met gastland Zuid-Korea al na 11 seconden
Toto-technisch zou dat heel mooi zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:07 schreef WeebI het volgende:
Als Nederland en Spanje falen mag Engeland wel kampioen worden. Al dicht ik die minder kans toe dan de twee eerdergenoemden
Thnxquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/spo(...)cup_2006/4852606.stm live foto's enz.
Spanje faalt toch altijd, of zie ik iets over het hoofdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:07 schreef WeebI het volgende:
Als Nederland en Spanje falen mag Engeland wel kampioen worden. Al dicht ik die minder kans toe dan de twee eerdergenoemden
Daarmee vergeleken is Jack van Gelder objectief.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:08 schreef twi het volgende:
En die Engelsen claimen weer eens dat de vrije trap er sowieso had ingegaan, dus dat Beckham 'm maar moet claimenWat een onzin
Je zou nog schrikken hoeveel geld ermee gemoeid is bij de bookmakers enzo of die eerste goal nu wel of niet van Becks is ...quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:08 schreef Autodidact het volgende:
Wat gebeurde er met de keeper dat 'ie gewisseld wordt?
quote:Paraguay 'keeper Justo Villar goes off injured after rushing out and hacking away a through ball. Substitute goalkeeper Aldo Bobadilla takes his place.
ooh nee, dat belang is heel groot idd.. zeker weten..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je zou nog schrikken hoeveel geld ermee gemoeid is bij de bookmakers enzo of die eerste goal nu wel of niet van Becks is ...
Vreselijk inderdaad. Dat Paraguay er maar 3 in mag trappenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Daarmee vergeleken is Jack van Gelder objectief.
![]()
De kans dat die score in ieder geval voorbij komt is groot.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb 2-0 voorspelt maar ik ben bang dat de uitslag groter gaat uitvallen
daar zat ik ook net aan te denken... er zullen wel Chinezen zijn die nu van hun stoel aflazerenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je zou nog schrikken hoeveel geld ermee gemoeid is bij de bookmakers enzo of die eerste goal nu wel of niet van Becks is ...
Er zijn er altijd 31 die falen, dus zo raar is dat niet of wel soms?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Spanje faalt toch altijd, of zie ik iets over het hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |