http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/world_cup_2006/4852606.stm live foto's enz.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:07 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Mooi beeld..maar van waar?
(Stream/tv?)
Ik denk dat de keeper op de goede plek stond als hij niet was aangeraakt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens de BBC moet een comité van experten nu in de komende 24h de baan van de bal bekijken en als ze oordelen dat die had binnengegaan zonder dat die speler eraan kwam is het een goal op naam van Becks ...
leuk voor de stats.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens de BBC moet een comité van experten nu in de komende 24h de baan van de bal bekijken en als ze oordelen dat die had binnengegaan zonder dat die speler eraan kwam is het een goal op naam van Becks ...
een turk een dief noemenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vier jaar geleden maakte goaltjesdief Hakan Sükür de snelste WK-goal ooit. De Turkse spits scoorde op 29 juni in het duel met gastland Zuid-Korea al na 11 seconden
Toto-technisch zou dat heel mooi zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:07 schreef WeebI het volgende:
Als Nederland en Spanje falen mag Engeland wel kampioen worden. Al dicht ik die minder kans toe dan de twee eerdergenoemden
Thnxquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/spo(...)cup_2006/4852606.stm live foto's enz.
Spanje faalt toch altijd, of zie ik iets over het hoofdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:07 schreef WeebI het volgende:
Als Nederland en Spanje falen mag Engeland wel kampioen worden. Al dicht ik die minder kans toe dan de twee eerdergenoemden
Daarmee vergeleken is Jack van Gelder objectief.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:08 schreef twi het volgende:
En die Engelsen claimen weer eens dat de vrije trap er sowieso had ingegaan, dus dat Beckham 'm maar moet claimenWat een onzin
Je zou nog schrikken hoeveel geld ermee gemoeid is bij de bookmakers enzo of die eerste goal nu wel of niet van Becks is ...quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:08 schreef Autodidact het volgende:
Wat gebeurde er met de keeper dat 'ie gewisseld wordt?
quote:Paraguay 'keeper Justo Villar goes off injured after rushing out and hacking away a through ball. Substitute goalkeeper Aldo Bobadilla takes his place.
ooh nee, dat belang is heel groot idd.. zeker weten..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je zou nog schrikken hoeveel geld ermee gemoeid is bij de bookmakers enzo of die eerste goal nu wel of niet van Becks is ...
Vreselijk inderdaad. Dat Paraguay er maar 3 in mag trappenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Daarmee vergeleken is Jack van Gelder objectief.
![]()
De kans dat die score in ieder geval voorbij komt is groot.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb 2-0 voorspelt maar ik ben bang dat de uitslag groter gaat uitvallen
daar zat ik ook net aan te denken... er zullen wel Chinezen zijn die nu van hun stoel aflazerenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Je zou nog schrikken hoeveel geld ermee gemoeid is bij de bookmakers enzo of die eerste goal nu wel of niet van Becks is ...
Er zijn er altijd 31 die falen, dus zo raar is dat niet of wel soms?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Spanje faalt toch altijd, of zie ik iets over het hoofd
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt die scheids gesponsord door L'oreal gel?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
daar zat ik ook net aan te denken... er zullen wel Chinezen zijn die nu van hun stoel aflazeren
Neuj: chronische underachieversquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:09 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Spanje faalt toch altijd, of zie ik iets over het hoofd
ik heb ze in de halve finalequote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Neuj: chronische underachievers. Enige wat ze gepresteerd hebben is de finale van de EK in 1984. 2-0 verloren van Platini Frankrijk
dat was jammerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Neuj: chronische underachievers. Enige wat ze gepresteerd hebben is de finale van de EK in 1984. 2-0 verloren van Platini Frankrijk
Maar niet zo groot dat je als commentator uit je nek moet gaan praten, aangezien die bal overduidelijk door iemand werd aangeraakt en daardoor erin vloog.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Kutwedstrijdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al een minuut of 10 niet meer gescoord.
dat zag ik al directquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:13 schreef twi het volgende:
[..]
Maar niet zo groot dat je als commentator uit je nek moet gaan praten, aangezien die bal overduidelijk door iemand werd aangeraakt en daardoor erin vloog.
waardeloosquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al een minuut of 10 niet meer gescoord.
Europees kampioen in 64; afgelopen WK hadden ze in de halve finale gezeten als het niet aan de twee onterecht afgekeurde goals tegen Zuid Korea lag.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:12 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Nee er zijn er 31 die niet winnen, maar dat betekent nog niet dat ze falen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:11 schreef WeebI het volgende:
[..]
Er zijn er altijd 31 die falen, dus zo raar is dat niet of wel soms?
saaie pot hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:14 schreef Canisfire het volgende:
beetje ingezakt nu ja.
De scheids?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
heeft de scheids van Paraguay nu al geel?
zijn nog wel 10 andere zenders die de wedstrijd uitzenden.quote:
Als je dat kan zeggen na 14 minutenquote:
is de scheids een paraguayaanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
heeft de scheids van Paraguay nu al geel?
Als je zo begint te redeneren hadden ze in de eerste plaats al tegen Italië moeten spelen ipv Zuid-Korea toen ...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:14 schreef WeebI het volgende:
[..]
Europees kampioen in 64; afgelopen WK hadden ze in de halve finale gezeten als het niet aan de twee onterecht afgekeurde goals tegen Zuid Korea lag.
jah jahquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
is de scheids een paraguayaan
en hij heeft zichzelf geel gegeven
Ja, best vaak. Ben maar weer naar de NOS geswitched.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:14 schreef DarkShine het volgende:
Valt het beeld bij jullie ook vaker weg op de BBC?
maar een vroeg doelpunt kan dodelijk zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Als je dat kan zeggen na 14 minuten
Dat is waarquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar een vroeg doelpunt kan dodelijk zijn
Ik ook, al heb ik liever het Engelse commentaar.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:17 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja, best vaak. Ben maar weer naar de NOS geswitched.
Dat er omkoping is in het voetbal is ondertussen wel duidelijk, maar dat zou wel erg ver gaanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:14 schreef indahnesia.com het volgende:
heeft de keep van Paraguay nu al geel?
Een laat doelpunt ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar een vroeg doelpunt kan dodelijk zijn
de Beeb meldde 'booked', zal wel een waarschuwing zijn danquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dat er omkoping is in het voetbal is ondertussen wel duidelijk, maar dat zou wel erg ver gaan
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de Beeb meldde 'booked', zal wel een waarschuwing zijn dan
zit er al een tijdjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Irritant die schaduw op het veld...
Schaduwen zouden verboden moeten worden. Dat verpest het zicht.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Irritant die schaduw op het veld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |