Hij geeft wiskunde, en BITquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als het je leraar Nederlands is heb je een probleem!
Zie je dat we op elkaar lijken ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:12 schreef David Letterman het volgende:
eigenlijk ben je een zeer zielig figuurtje...
Deed je dat maar ja, dan had tenminste niemand last van je waardeloze kuttopics.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:11 schreef Maikuuul het volgende:
Bij deze mijn klacht: wiezoe kan je niet eens anoniem fokken ?
Ik had eerst een dagboek topic geopend, merjeh gek dies dichtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:16 schreef Croupouque het volgende:
Kun je het niet bij één topic houden, eentje waarin je al je bezigheden in post tot hij vol is?
Denk aan een soort Maikuuul-kijkdoos, en iedereen die het interessant vindt om te lezen wat jij allemaal meemaakt mag door het gaatje kijken en "Oh, wat ontzettend leuk toch allemaal, alle dingen die jij meemaakt zijn toch zó interessant!" posten. Goed idee, hè.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had eerst een dagboek topic geopend, merjeh gek dies dicht
Jij wilt dat ik voor al mijn nieuwe verhalen een nieuw topic open ?quote:
Je kunt wel merken dat Nederlands niet je sterkste punt is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:11 schreef Maikuuul het volgende:
Bij deze mijn klacht: wiezoe kan je niet eens anoniem fokken ?
Ik wil een Maikuuul dagboek!!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij wilt dat ik voor al mijn nieuwe verhalen een nieuw topic open ?
Kan je niet gewoon een weblog beginnen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had eerst een dagboek topic geopend, merjeh gek dies dicht
Moet ik het vraagteken voor je weghalen ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat Nederlands niet je sterkste punt is.
Dit is namelijk een vraag en geen klacht.
Je mag eerst beginnen met Nederlands te typen in plaats van dat taaltje van je.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet ik het vraagteken voor je weghalen ?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:35 schreef Palau het volgende:
[..]
Je mag eerst beginnen met Nederlands te typen in plaats van dat taaltje van je.
En ga nou niet zeggen dat alles dialect is, want in Limburg en omstreken is er geen een figuur die roflboek en lollercopter zo in zijn zinnen pleurt als jij.
quote:
Wtf :/ alsof ik fotos van leraren ga maken.quote:
Hij is wel wat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hijs wel roflstenminste een leraar met humor
gepwnd door Maikuuulquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:38 schreef David Letterman het volgende:
[..]
![]()
ervaringsdeskundige?...
shut the fuck up...
Je maakt overal foto's en filmpjes van dus waarom niet van de leraar?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf :/ alsof ik fotos van leraren ga maken.
Maar wel van je scooterquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf :/ alsof ik fotos van leraren ga maken.
Tjeh gek ik zal je vertellen, volgens mij checkt hij alleen een beetje de forums. ik denk niet dat het een actieve user is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:40 schreef t-8one het volgende:
[..]
Je maakt overal foto's en filmpjes van dus waarom niet van de leraar?
Vraag anders of die leraar een account maakt op Fok! das nog veel wijzer.![]()
Het enig wat ik aan je kan waarderen is je lef. Met een kop die eruit ziet alsof 'ie drie kwartier op een schuurmachine heeft gelegen en daarna met bijl bewerkt is door Herman Brood toch nog foto's durven te posten, chapeau.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]hopelijk meen je deze opmerking niet .....
Als dit wel het geval isschitterend!!!!
Fok blijft me verbazen
Zonder Maikuuul hadden jullie niemand gehad om je aan te ergeren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:41 schreef Excuusneger het volgende:
ga eens dood maikuul
* hyponiem aansluit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:11 schreef boebiedoe het volgende:
Jongen kanker nou op met die teringtopics van je.
alsof ik blij ben dat ik me ergens aan kan ergerenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:42 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Zonder Maikuuul hadden jullie niemand gehad om je aan te ergeren.![]()
Go Maikuuul!!!![]()
Stoer, héél stoer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het enig wat ik aan je kan waarderen is je lef. Met een kop die eruit ziet alsof 'ie drie kwartier op een schuurmachine heeft gelegen en daarna met bijl bewerkt is door Herman Brood toch nog foto's durven te posten, chapeau.
Verder ben je met dat schaapachtige conducteursniveau van je maar een domme mongool.
Ik vind jou ook wel een stoere jongen hoor ! respect voor that.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het enig wat ik aan je kan waarderen is je lef. Met een kop die eruit ziet alsof 'ie drie kwartier op een schuurmachine heeft gelegen en daarna met bijl bewerkt is door Herman Brood toch nog foto's durven te posten, chapeau.
Verder ben je met dat schaapachtige conducteursniveau van je maar een domme mongool.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:16 schreef Croupouque het volgende:
Kun je het niet bij één topic houden, eentje waarin je al je bezigheden in post tot hij vol is?
Denk aan een soort Maikuuul-kijkdoos, en iedereen die het interessant vindt om te lezen wat jij allemaal meemaakt mag door het gaatje kijken en "Oh, wat ontzettend leuk toch allemaal, alle dingen die jij meemaakt zijn toch zó interessant!" posten. Goed idee, hè.
LEES z'n topics dan niet!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:44 schreef Excuusneger het volgende:
[..]
alsof ik blij ben dat ik me ergens aan kan ergeren
Gemeen hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik zeg je, je bent God. Je bent gewoon opperheilig.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:45 schreef Maikuuul het volgende:
En nog het mooste van heel Fok!
Mensen die zich ergeren aan virtuele dingenSCHITTEREND !!!
En dan zeggen dat ik een josti ben
Mijn fotos zijn al 4 jaar lang op FOK! te vinden, je zou eens verder moeten kijken in plaats van te geilen op diequote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een stoere jongen hoor ! respect voor that.
Maar zoals ik zei, ik beledig niemand op internet omdat ik het nogal triest vind.
Ik schat in dat jouw kop te lelijk is om in je fotoboek te posten ? ipv alle "fans"
whehehehequote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een stoere jongen hoor ! respect voor that.
Maar zoals ik zei, ik beledig niemand op internet omdat ik het nogal triest vind.
Ik schat in dat jouw kop te lelijk is om in je fotoboek te posten ? ipv alle "fans"
Oude layoutquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Mijn fotos zijn al 4 jaar lang op FOK! te vinden, je zou eens verder moeten kijken in plaats van te geilen op die [afbeelding] knop.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Mijn fotos zijn al 4 jaar lang op FOK! te vinden, je zou eens verder moeten kijken in plaats van te geilen op die [afbeelding] knop.
waarom zou je je daar niet aan kunnen ergeren?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:45 schreef Maikuuul het volgende:
En nog het mooste van heel Fok!
Mensen die zich ergeren aan virtuele dingenSCHITTEREND !!!
En dan zeggen dat ik een josti ben
Wat ook altijd vet blijft: KENKER OP MET JE TOPICS !!!!!!
Terwijl ze zelf met een harde kloppert achter de pc zitten als ze zien dat ik het topic heb geopend, het blijft mooi
Waarom wel ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:48 schreef Excuusneger het volgende:
[..]
waarom zou je je daar niet aan kunnen ergeren?
Nouja, een topic in CAPS natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:49 schreef Metal_Mart het volgende:
Of neemt het te veel ruimte in in de index ofzo?
ik snap het ook nooit,quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:49 schreef Metal_Mart het volgende:
Iedereen die ouwehoert over die kenkertopics: Er staat toch bij wie het topic geopend heeft? Als je ziet dat het van Maikuuul is en je vindt het sowieso 'kenkertopics', dan open je het toch gewoon niet.
Of neemt het te veel ruimte in in de index ofzo?
POSTS IN CAPS ZIJN OOK BEST IRRITANT.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:50 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nouja, een topic in CAPS natuurlijk wel.
Amenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:51 schreef t-8one het volgende:
[..]
elk topic geopend door maikuuul begint met 10 josti's die hem doodwensen en voor mongool uitmaken. Als je Maikuuul een eikel vind open je z'n topic toch niet, of zijn dit de luitjes die jaloers zijn op het hoge onzingehalt van Maikuuul's topics? en zelf niet de creativiteit hebben om nutteloze topics als deze te openen?
Dat zal het zijn. Domme kut.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:51 schreef t-8one het volgende:
zijn dit de luitjes die jaloers zijn op het hoge onzingehalt van Maikuuul's topics? en zelf niet de creativiteit hebben om nutteloze topics als deze te openen?
ach nuut maikuuuuuul is liefffffffffffquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:12 schreef David Letterman het volgende:
eigenlijk ben je een zeer zielig figuurtje...
ik kom veel op fok om leuke of interessante topics te lezen. en ik vind het vervelend dat ik dan steeds dat ontzettend onnozele gelul van jou er tussendoor moet zienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom wel ?
Wow iemand op een forum zegt iets, ik vind het zo erger dat ik me hieraan erger
Ergeren noem ik: gasten die vet laat stoppen als ik met me brommer langskom, een g-star truitje waar ze alleen nog maar maatje XL in hebben en natuurlijk ! stinkende mensen
kijk naar je eige domme kut jooh modder fukkurtttttttquote:
tss lees je toch niks?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:52 schreef Excuusneger het volgende:
[..]
ik kom veel op fok om leuke of interessante topics te lezen. en ik vind het vervelend dat ik dan steeds dat ontzettend onnozele gelul van jou er tussendoor moet zien
Waarom open je ze dan, om er vervolgens een hele post-geschiedenis aan vast te plakken?quote:
ik wil niet niks lezenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tss lees je toch niks?
maikuul maakt fok leukerder he maikkkkkkkieeeeeeeeeeeeeeh *handclapsdeed*![]()
Maar ondertussen wel lekker in dit topic blijven hangen.....quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:55 schreef Excuusneger het volgende:
[..]
ik wil niet niks lezen
ik wil goede topics lezen zonder die mongolenreacties van mensen als maikuuul en sebasser en tonks tussendoor
Dan heb je toch echt het verkeerde forum uitgekozen vrees ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:52 schreef Excuusneger het volgende:
[..]
ik kom veel op fok om leuke of interessante topics te lezen. en ik vind het vervelend dat ik dan steeds dat ontzettend onnozele gelul van jou er tussendoor moet zien
Je zou niet op de topics die door mij zijn geopend kunnen klikkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:52 schreef Excuusneger het volgende:
[..]
ja, als er met me in discussie wordt gegaan blijf ik nog wel even hangenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:55 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel lekker in dit topic blijven hangen.....![]()
Over de reacties heb je zeker een punt. Als jij een topic leest dat door iemand anders is geopend, en Maikuuul komt er tussendoor met een reactie die je lomp vindt is het wel normaal dat je je eraan ergert.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:55 schreef Excuusneger het volgende:
[..]
ik wil niet niks lezen
ik wil goede topics lezen zonder die mongolenreacties van mensen als maikuuul en sebasser en tonks tussendoor
het is zo moeilijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je zou niet op de topics die door mij zijn geopend kunnen klikken![]()
je had juist moeten zeggen dat hij eens naar jouw postgeschiedenis moet kijkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je ook van je brommer kunnen crashen en in een coma wegrotten, maar dat wens ik je natuurlijk niet toe.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
ik weet hetquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:57 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Over de reacties heb je zeker een punt. Als jij een topic leest dat door iemand anders is geopend, en Maikuuul komt er tussendoor met een reactie die je lomp vindt is het wel normaal dat je je eraan ergert.
In dit geval gaat het om een van Maikuuul's eigen topics, dus is het wat raar dat je je daaraan ergert.
Geef maar toe: Maikuuul is dus toch best leuk!quote:
*KANKERDEKANKER MAIKUUUL*quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:58 schreef Excuusneger het volgende:
[..]
ik weet het
ik ga al
maar ik wilde gewoon even lekker op maikuuul kankeren
Wow.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:58 schreef kaspermols282 het volgende:
ik had een keer:
een leraar zei dat we een forum gingen krijgen
met een functie dat alleeen menden lid konden worden die bij ons op school zaten
zei die ook: anders word het net als Fok! dat vind ik zo slecht alleen elkaar uitschelden enzo
ik zo van: we schelden niet we baggeren....
mwah.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:59 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Geef maar toe: Maikuuul is dus toch best leuk!![]()
klaar met je stoere praat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:57 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je ook van je brommer kunnen crashen en in een coma wegrotten, maar dat wens ik je natuurlijk niet toe.
Gohquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:58 schreef Excuusneger het volgende:
[..]
ik weet het
ik ga al
maar ik wilde gewoon even lekker op maikuuul kankeren
Tering, dan ben je echt de man!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:58 schreef kaspermols282 het volgende:
ik had een keer:
met een functie dat alleeen menden lid konden worden die bij ons op school zaten
zei die ook: anders word het net als Fok! dat vind ik zo slecht alleen elkaar uitschelden enzo
We?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:58 schreef kaspermols282 het volgende:
ik had een keer:
Tis ook een goed topicquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:01 schreef EvilWasp het volgende:
Damn, dit topic is nog best populair.
dat zijn juist de leukste users op fok? NB!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:55 schreef Excuusneger het volgende:
[..]
ik wil niet niks lezen
och, het lucht hoe dan ook opquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:00 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gohdat vind ik ook echt erg !!! echt waar ik zit me kapot te ergeren hier
![]()
OMG EIN INSIDER!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:01 schreef MaddoxX het volgende:
Ik heb het lekker live meegemaakt in de klas. hendig sjiek mén!
tjah wat zegt dit geschrevene nu over jou?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:57 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je ook van je brommer kunnen crashen en in een coma wegrotten, maar dat wens ik je natuurlijk niet toe.
mijn reacties zijn altijd van kwaliteitquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:55 schreef Excuusneger het volgende:
[..]
ik wil niet niks lezen
was dat maar zoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:02 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk een PDA waarmee hij via WiFi 24/7 in verbinding staat met FOK!
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:04 schreef tonks het volgende:
[..]
mijn reacties zijn altijd vaak van kwaliteit![]()
Waarschijnlijk beneden de grote rivierenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat Nederlands niet je sterkste punt is.
Dit is namelijk een vraag en geen klacht.
leuk hier, hè?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:13 schreef nietzman het volgende:
Ben ik hier goed voor de debieltjesbabbelhoek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |