Hij geeft wiskunde, en BITquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als het je leraar Nederlands is heb je een probleem!
Zie je dat we op elkaar lijken ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:12 schreef David Letterman het volgende:
eigenlijk ben je een zeer zielig figuurtje...
Deed je dat maar ja, dan had tenminste niemand last van je waardeloze kuttopics.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:11 schreef Maikuuul het volgende:
Bij deze mijn klacht: wiezoe kan je niet eens anoniem fokken ?
Ik had eerst een dagboek topic geopend, merjeh gek dies dichtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:16 schreef Croupouque het volgende:
Kun je het niet bij één topic houden, eentje waarin je al je bezigheden in post tot hij vol is?
Denk aan een soort Maikuuul-kijkdoos, en iedereen die het interessant vindt om te lezen wat jij allemaal meemaakt mag door het gaatje kijken en "Oh, wat ontzettend leuk toch allemaal, alle dingen die jij meemaakt zijn toch zó interessant!" posten. Goed idee, hè.
Gelukkig.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had eerst een dagboek topic geopend, merjeh gek dies dicht
Jij wilt dat ik voor al mijn nieuwe verhalen een nieuw topic open ?quote:
Je kunt wel merken dat Nederlands niet je sterkste punt is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:11 schreef Maikuuul het volgende:
Bij deze mijn klacht: wiezoe kan je niet eens anoniem fokken ?
Ik wil een Maikuuul dagboek!!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij wilt dat ik voor al mijn nieuwe verhalen een nieuw topic open ?
Kan je niet gewoon een weblog beginnen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:17 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik had eerst een dagboek topic geopend, merjeh gek dies dicht
Moet ik het vraagteken voor je weghalen ?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat Nederlands niet je sterkste punt is.
Dit is namelijk een vraag en geen klacht.
Je mag eerst beginnen met Nederlands te typen in plaats van dat taaltje van je.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Moet ik het vraagteken voor je weghalen ?
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:35 schreef Palau het volgende:
[..]
Je mag eerst beginnen met Nederlands te typen in plaats van dat taaltje van je.
En ga nou niet zeggen dat alles dialect is, want in Limburg en omstreken is er geen een figuur die roflboek en lollercopter zo in zijn zinnen pleurt als jij.
quote:
Wtf :/ alsof ik fotos van leraren ga maken.quote:
Hij is wel wat?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:13 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hijs wel roflstenminste een leraar met humor
gepwnd door Maikuuulquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:38 schreef David Letterman het volgende:
[..]
![]()
ervaringsdeskundige?...
shut the fuck up...
Je maakt overal foto's en filmpjes van dus waarom niet van de leraar?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf :/ alsof ik fotos van leraren ga maken.
Maar wel van je scooterquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf :/ alsof ik fotos van leraren ga maken.
Tjeh gek ik zal je vertellen, volgens mij checkt hij alleen een beetje de forums. ik denk niet dat het een actieve user is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:40 schreef t-8one het volgende:
[..]
Je maakt overal foto's en filmpjes van dus waarom niet van de leraar?
Vraag anders of die leraar een account maakt op Fok! das nog veel wijzer.![]()
Het enig wat ik aan je kan waarderen is je lef. Met een kop die eruit ziet alsof 'ie drie kwartier op een schuurmachine heeft gelegen en daarna met bijl bewerkt is door Herman Brood toch nog foto's durven te posten, chapeau.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]hopelijk meen je deze opmerking niet .....
Als dit wel het geval isschitterend!!!!
Fok blijft me verbazen
Zonder Maikuuul hadden jullie niemand gehad om je aan te ergeren.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:41 schreef Excuusneger het volgende:
ga eens dood maikuul
* hyponiem aansluit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:11 schreef boebiedoe het volgende:
Jongen kanker nou op met die teringtopics van je.
alsof ik blij ben dat ik me ergens aan kan ergerenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:42 schreef Exciter101 het volgende:
[..]
Zonder Maikuuul hadden jullie niemand gehad om je aan te ergeren.![]()
Go Maikuuul!!!![]()
Stoer, héél stoer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het enig wat ik aan je kan waarderen is je lef. Met een kop die eruit ziet alsof 'ie drie kwartier op een schuurmachine heeft gelegen en daarna met bijl bewerkt is door Herman Brood toch nog foto's durven te posten, chapeau.
Verder ben je met dat schaapachtige conducteursniveau van je maar een domme mongool.
Ik vind jou ook wel een stoere jongen hoor ! respect voor that.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Het enig wat ik aan je kan waarderen is je lef. Met een kop die eruit ziet alsof 'ie drie kwartier op een schuurmachine heeft gelegen en daarna met bijl bewerkt is door Herman Brood toch nog foto's durven te posten, chapeau.
Verder ben je met dat schaapachtige conducteursniveau van je maar een domme mongool.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:16 schreef Croupouque het volgende:
Kun je het niet bij één topic houden, eentje waarin je al je bezigheden in post tot hij vol is?
Denk aan een soort Maikuuul-kijkdoos, en iedereen die het interessant vindt om te lezen wat jij allemaal meemaakt mag door het gaatje kijken en "Oh, wat ontzettend leuk toch allemaal, alle dingen die jij meemaakt zijn toch zó interessant!" posten. Goed idee, hè.
LEES z'n topics dan niet!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:44 schreef Excuusneger het volgende:
[..]
alsof ik blij ben dat ik me ergens aan kan ergeren
Gemeen hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:42 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik zeg je, je bent God. Je bent gewoon opperheilig.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:45 schreef Maikuuul het volgende:
En nog het mooste van heel Fok!
Mensen die zich ergeren aan virtuele dingenSCHITTEREND !!!
En dan zeggen dat ik een josti ben
Mijn fotos zijn al 4 jaar lang op FOK! te vinden, je zou eens verder moeten kijken in plaats van te geilen op diequote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een stoere jongen hoor ! respect voor that.
Maar zoals ik zei, ik beledig niemand op internet omdat ik het nogal triest vind.
Ik schat in dat jouw kop te lelijk is om in je fotoboek te posten ? ipv alle "fans"
whehehehequote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind jou ook wel een stoere jongen hoor ! respect voor that.
Maar zoals ik zei, ik beledig niemand op internet omdat ik het nogal triest vind.
Ik schat in dat jouw kop te lelijk is om in je fotoboek te posten ? ipv alle "fans"
Oude layoutquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Mijn fotos zijn al 4 jaar lang op FOK! te vinden, je zou eens verder moeten kijken in plaats van te geilen op die [afbeelding] knop.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:46 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Mijn fotos zijn al 4 jaar lang op FOK! te vinden, je zou eens verder moeten kijken in plaats van te geilen op die [afbeelding] knop.
waarom zou je je daar niet aan kunnen ergeren?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:45 schreef Maikuuul het volgende:
En nog het mooste van heel Fok!
Mensen die zich ergeren aan virtuele dingenSCHITTEREND !!!
En dan zeggen dat ik een josti ben
Wat ook altijd vet blijft: KENKER OP MET JE TOPICS !!!!!!
Terwijl ze zelf met een harde kloppert achter de pc zitten als ze zien dat ik het topic heb geopend, het blijft mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |