Vanauit Federer gezien: 6-1, 1-6, 2-2quote:Op zondag 11 juni 2006 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
En, hoever zijn ze?
Nu spannend dusquote:Op zondag 11 juni 2006 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vanauit Federer gezien: 6-1, 1-6, 2-2
Ja, behoorlijk. Nu 6-1, 1-6, 2-3 vanuit Federer gezien, break achterstand.quote:
Ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
Break Nadal,
Federer gaat het moeilijk krijgen.
Ja, vraag ik me ook af. Weet niet of hij misschien bang is voor Nadal, of geïntimideerd.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:58 schreef addictivebeat het volgende:
pfff waarom speelt federer altijd zo kut tegen nadal? dan gaat opeens ballen missen waar hij normaal mee scoort.![]()
Ik zit nu ook te kijkenquote:Op zondag 11 juni 2006 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor.
Wordt gesproken over 'the match of the decade'. Nou, tot nu toe vind ik het niet echt bijzonder.![]()
Nou, het leek natuurlijk nogal wat te gaan worden, met al die mogelijke records.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te kijken
Macht of the decadeWaar halen ze dat dan weer vandaan?
Ah , op die manier,quote:Op zondag 11 juni 2006 17:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, het leek natuurlijk nogal wat te gaan worden, met al die mogelijke records.
Ik ben bang dat het niks meer wordt. Nadal gaat winnen.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vraag ik me ook af. Weet niet of hij misschien bang is voor Nadal, of geïntimideerd.
Nee, ik vind er eerlijk gezegd weinig aan. Valt me echt tegen, zeker omdat ik Nadal ook heel sympathiek vind.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah , op die manier,
qua wedstrijd zelf is het niet super toch?
Ik ben er ook bang voor. Maar Federer lijkt zo ongemotiveerd. Of gewoon teneergeslagen. Weet niet wat het is.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:08 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niks meer wordt. Nadal gaat winnen.![]()
Vreemd niet?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Maar Federer lijkt zo ongemotiveerd. Of gewoon teneergeslagen. Weet niet wat het is.![]()
Ja, wel dat hij er niet meer voor lijkt te vechten. Hij ziet er gewoon niet uit alsof hij denkt dat hij een kans heeft.quote:
misschien bevangen door de hittequote:Op zondag 11 juni 2006 17:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wel dat hij er niet meer voor lijkt te vechten. Hij ziet er gewoon niet uit alsof hij denkt dat hij een kans heeft.
Ja, ben benieuwd wat Federers kansen nu nog zijn. zou het treurig vinden als het zo doorgaat als het nu gaat.quote:
Geldt ook voor mij. Wat Siemerink nu zegt vind ik wel heel goed: dat Federer zich er misschien over verbaast dat Nadal elk punt zo intens is. Federer heeft altijd wel een dipje in zijn concentratie; Nadal lijkt gewoon altijd vrij scherp te zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Federer heeft het gewoon niet als ik dit zo zie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |