Wimbledon is gewoon een kwestie van naar toe gaan, in de rij staan (lang in de rij staan, maar o zo gezellig) en dan wedstrijden kijkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:04 schreef Mirri het volgende:
Ik kreeg plotseling een idee!![]()
Ik wil naar een keer een tenniswedstrijd zien. Ik heb schaatsen voor het eerst in real life gezien dit jaar en dat was![]()
![]()
![]()
Nu tennis, ik wil naar WIMBLEDON!![]()
Weet iemand of er nog kaartjes zijn, voor de voorrondes misschien??
Gelukkig duurt die ook niet lang. Ik denk dat Henin het voor 16:00 afgerond heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:23 schreef Chriz2k het volgende:
Die vrouwenfinale is niet echt mannenvriendelijk.
Vorig jaar had Henin het heel moeilijk tegen Kuznetsova, als ik het me goed herinner. Volgens mij kreeg Kuznetsova zelfs nog een matchpoint...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:28 schreef XL het volgende:
[..]
Gelukkig duurt die ook niet lang. Ik denk dat Henin het voor 16:00 afgerond heeft.
Precies. Kuznetsova is zeker nog geen gewonnen wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:45 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Vorig jaar had Henin het heel moeilijk tegen Kuznetsova, als ik het me goed herinner. Volgens mij kreeg Kuznetsova zelfs nog een matchpoint...
Nee, niet echt "easy on the eyes", zoals David Letterman zou zeggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:23 schreef Chriz2k het volgende:
Die vrouwenfinale is niet echt mannenvriendelijk.
Hehe, Ljubicic heeft na de wedstrijd subtiel laten weten dat hij in de finale wel voor federer zal supporteren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kots sinds dit toernooi dus echt op die Nadal he
Naar, irritant, vies ettertje
Ja, inderdaad, omdat Nadal zoveel tijd neemt tussen punten, vooral als hij zelf serveert. Als ze in de finale twee keer "Time violation, warning Nadal" zeggen zou Nadal volgens mij een punt verliezen. Maar wat gebeurt er bij de derde keer? Wordt hij dan gediskwalificeerd? Daar was ik op een gegeven moment bang voor in Nadals partij tegen Mathieu.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:13 schreef placebeau het volgende:
[..]
Hehe, Ljubicic heeft na de wedstrijd subtiel laten weten dat hij in de finale wel voor federer zal supporteren.
Ben benieuwd. Normaal gesproken heb ik altijd wel sympathie voor één finaliste, nu niet. Ik denk dat ik dan maar voor Henin ben.quote:Vandaag zou het gemakkelijk moeten worden voor hénin. De enig moeilijke tegenstandster die ze gehad heeft was in de halve finale en dat ging eigenlijk vrij makkelijk.
Maar je weet nooit natuurlijk.
Puntverlies -> Gameverlies -> Setverlies -> Diskwalificatiequote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, inderdaad, omdat Nadal zoveel tijd neemt tussen punten, vooral als hij zelf serveert. Als ze in de finale twee keer "Time violation, warning Nadal" zeggen zou Nadal volgens mij een punt verliezen. Maar wat gebeurt er bij de derde keer? Wordt hij dan gediskwalificeerd? Daar was ik op een gegeven moment bang voor in Nadals partij tegen Mathieu.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Puntverlies -> Gameverlies -> Setverlies -> Diskwalificatie
Zo is het volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |