Goed dat je het aankaart. Ik heb nagevraagd bij de desbetreffende users en zij schijnen bij nader inzien toch liever niet oranje te worden gekleurd.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:54 schreef Jump het volgende:
Ik zal straks inklueren.
FuifDuif: ze moeten zelf hun kleurtje komen vragen, anders krijgen we toch gezeik achteraf als ze niet willen ...
juist, ik had me al eerder gemeld hier alleen die post is verwijderdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:54 schreef Jump het volgende:
Ik zal straks inklueren.
FuifDuif: ze moeten zelf hun kleurtje komen vragen, anders krijgen we toch gezeik achteraf als ze niet willen ...
Kleur dan onze HollandHater DIGGER maar Oranje ter compensatie...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:54 schreef Jump het volgende:
Ik zal straks inklueren.
ow..dus bij deze wil je melden dat je je wel voor oranje aangemeldt had... duidelijkquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
juist, ik had me al eerder gemeld hier alleen die post is verwijderd
neequote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ow..dus bij deze wil je melden dat je je wel voor oranje aangemeldt had... duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |