Wie ben jij in hemelsnaam?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:03 schreef Lothario het volgende:
Ja Chowi je mag in bad, moet je er wel een pilsje bij nuttigen. En niet in het frituur gaan liggen
Alles is geoorloofd. Als je maar wil.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:00 schreef Chowi het volgende:
Is het geoorloofd om rond deze tijd een bad te nemen? Ik wil graag in bad.
Het scherm is van glas.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:08 schreef ehqo het volgende:
Ik heb een bad met melk volgegoten, zoals een koningin dat betaamt. U kunt zich achter het scherm omkleden, ik zal heus niet kijken.
Ik bedoelde meer, over het randje, en als je je naar het bad begeeft. Maar ik hield toch een kruisje.quote:
ga jíj eens met je hoofd tegen de muur bonken!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het feit dat ik voetbal kijk ook?
Het viel wel tegen, ze heeft gewoon een kut en tieten, zoals elke andere vrouw.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja dûh, wat is er nou aan als je alleen maar een scherm ziet op de webcam!
tóch is het iedere keer weer een mooi gezicht.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het viel wel tegen, ze heeft gewoon een kut en tieten, zoals elke andere vrouw.
Jahoor. Wie spelen er?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het feit dat ik voetbal kijk ook?
Waag het B&J te zeggen en ik praat nóóit meer met je.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:42 schreef Litso het volgende:
Ik was trouwens even naar de winkel. Raad eens wat ik heb gehaald
Ohquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waag het B&J te zeggen en ik praat nóóit meer met je.
quote:
De rechter besliste anders anders in dat zedendelictje.quote:
Ah. Spannend?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Duitsland - Costa rica dus, en het staat 2-1 voor de moffen in de rust nu.
Dan wilde je gewoon niet hard genoeg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De rechter besliste anders anders in dat zedendelictje..
Ik wilde juist wel hard.quote:
Valt mewe, er gebeurd veel maar er zit niet echt spanning in. Wel een grappige wedstrijd, beetje verdediging uitlachen die spelers gewoon laten lopen.quote:
DIT MAAK JE NIET MEER GOED KNUL.quote:
Wat heb ik fout gedaan dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DIT MAAK JE NIET MEER GOED KNUL.
.
Ik zou wel een pot willen brengen maar je wil me niet in je huis hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je eet B&J. Zonder dat ik erbij ben
. Terwijl ik ziegel ben en rommel eet
.
Bluffertquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zou wel een pot willen brengen maar je wil me niet in je huis hebben
Je vindt me saaiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij zijn we op het punt beland dat je tegengas mag geven. Anders wordt het zo saai.
Dude, je hebt het tegen de meesteres van het overdrijven en vrouwelijk reageren. Don't even startquote:
Nouja, het is in elk geval een goed teken dat je duidelijk aangeeft waar we aan toe zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, je hebt het tegen de meesteres van het overdrijven en vrouwelijk reageren. Don't even start.
Karteltjesijzerdraad.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezegd dat ik NVD ga stemmen dan?
Nouja, je mag er best even mee spelen hoor. Als ik hem daarna nog maar kan gebruiken.quote:
Lief van jequote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja, je mag er best even mee spelen hoor. Als ik hem daarna nog maar kan gebruiken.
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:51 schreef Chowi het volgende:
Zeg, mag die heaumeauvader van mij nou eens dood?
Omdat hij irritant is en geen geld over wil maken.quote:
Rattengif.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat hij irritant is en geen geld over wil maken..
Als NVDer moet hij natuurlijk nog wel in een kleuter kunnen.quote:
Noem je me nou een kleuter?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als NVDer moet hij natuurlijk nog wel in een kleuter kunnen.
Zo kan je het ook nog opvattenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Betekent dat dat jij met mijn eh, dingen moet spelen?
Hij is al weg.quote:
Nee, ik zei dat LItso hem nog in een kleuter wilt dauwen.quote:
Let je overmorgen op de voorpagina's?quote:
Ja nee, ik bedoelde..urgh...daar gaat m'n garpjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat LItso hem nog in een kleuter wilt dauwen.
Doe ik. Zeg, als je toch bezig bent, kan je even langs m'n broer met het gif?quote:
Zal ik editten zodat het nog steeds lijkt alsof jij de gevatte opmerking heb gemaakt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nee, ik bedoelde..urgh...daar gaat m'n garpje.
Ik ben &jerry jaloers.quote:
Niks moet!quote:
'maar' B&J, 'maar', ga jij je mond eens spoelen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:21 schreef ehqo het volgende:
Ach, het is maar B&J.
Ik ga wel een filmpje kijken samen met mijn vrienden Ben en Jerry.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ben en Jerry in een spraakzame bui zijn knul, ze zullen je moeten vermaken.
Sure. Celstraf is celstraf.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe ik. Zeg, als je toch bezig bent, kan je even langs m'n broer met het gif?
Dat zal niets veranderen aan mijn relativeringscapabiliteiten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
'maar' B&J, 'maar', ga jij je mond eens spoelen!
Nee, maar dan heb je wel een schone mond.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat zal niets veranderen aan mijn relativeringscapabiliteiten.
Het was bijna net zo fout als dat een wijf zegt 'het is maar een spelletje' over voetbal.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat zal niets veranderen aan mijn relativeringscapabiliteiten.
Hebbuh hebbuh hebbuh!!!quote:
Oh ja, dat komt wel van pas.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb je wel een schone mond.
Boeie.quote:
Dat is het in weze ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was bijna net zo fout als dat een wijf zegt 'het is maar een spelletje' over voetbal.
Harold & Kumarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:28 schreef pc-fr34k het volgende:
TV op je computer is tof. IK ga tv kijken terwijl m'n pa dat ook doet. Die ene film over 2 stoners die een vrfeetkick krijgen.
Hoi, schone.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Misstique het volgende:
Goodevening all, by the way.
Hoe wist jij dat ik net onder de douche vandaan kom?quote:
Ik word cipier en verkracht je meermalen per dag.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat waardeer ik. Ik zal je ijs brengen als je eenmaal opgepakt bent.
Instinct. En een verborgen camera.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat ik net onder de douche vandaan kom?
Mij of Chow?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik word cipier en verkracht je meermalen per dag.
Wat heb ik nu aan dan?quote:
Ja, die ja, ik neem hem op, en kijk hem ná voetbal.quote:
Ch. maar jij wil mag je erbij gaan zitten. Alleen is het dan geen verkrachting meer.quote:
En? Enjoyed the show?quote:
Ik bedoel dus zeg maar als ze zeggen van 'Stel je niet zo aan, het is maar een spelletje' Bij een wk-finale of een wedstrijd tegen 020.quote:
Harold & Kumar op Talpaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:31 schreef Chowi het volgende:
Film kijken. Geen idee welke, maar er begint er vast wel een.
Stuur die .avi even door, ben benieuwd hoe Mt eruit ziet, ze heeft geen foto's in haar fobo.quote:
Alleen al het gebruik van de term "020"quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoel dus zeg maar als ze zeggen van 'Stel je niet zo aan, het is maar een spelletje' Bij een wk-finale of een wedstrijd tegen 020..
M'n ma zei op MSN zo van, er komt een film op talpa die wel wat voor jou is.quote:
IK zal niet meer vloeken.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
M'n ma zei op MSN zo van, er komt een film op talpa die wel wat voor jou is..
Daar doe ik niet aan. Doorsturen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Stuur die .avi even door, ben benieuwd hoe Mt eruit ziet, ze heeft geen foto's in haar fobo.
Netnummers enzo. 010 is Rotterdam en omstreken, wat 020 is kan je je denk ik wel indenken lijkt me.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:39 schreef ehqo het volgende:
020?
Ga jij gehuld in oranje? En je haar oranje verven enzo?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik bedoel dus zeg maar als ze zeggen van 'Stel je niet zo aan, het is maar een spelletje' Bij een wk-finale of een wedstrijd tegen 020..
Of laat je netbios share open staan, dan doe ik wel een portscan.quote:
Ik vind Amsterdam leuker dan Rotterdam.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Netnummers enzo. 010 is Rotterdam en omstreken, wat 020 is kan je je denk ik wel indenken lijkt me.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Netnummers enzo. 010 is Rotterdam en omstreken, wat 020 is kan je je denk ik wel indenken lijkt me.
Rottumeroog.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is dat een indecent proposal?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of laat je netbios share open staan, dan doe ik wel een portscan.
Haar oranje, neh, naja, misschien, niet van plan ofzo. En heb geen oranje kleding, volgens mij, mss 1 blouse.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ga jij gehuld in oranje? En je haar oranje verven enzo?
Moet je zelf weten, zal ik niet over oordelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam leuker dan Rotterdam.
Metallica was zeker gaafquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Bizz.
Metallica was gaaf zeker he? Hoe is het met Hans?
Jij neemt slowchatten wel heel serieusquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Metallica was zeker gaaf!
En met Hans gaat het goed.
Nope.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:48 schreef ehqo het volgende:
'Aldebaran of the Hyades.'
Netbios is zeg maar een protocol in windows, je kan er bestanden mee delen. Handig, als je weet wat je open zet. ALs je 'scant' op de port waarop die werkt, op een ip-range(xxx.xxx.xxx.xxx, alle ip's in die range dus scannen) dan zie je of dat open staat. Dan maak je er een connectie naar en zie je wat er geshared is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:42 schreef ehqo het volgende:
Niet van die termen hè. Ik snap er geen 'jota' van.
Dat deed ik vroeger, toen windows netwerken standaard poort 445 open lieten staanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Netbios is zeg maar een protocol in windows, je kan er bestanden mee delen. Handig, als je weet wat je open zet. ALs je 'scant' op de port waarop die werkt, op een ip-range(xxx.xxx.xxx.xxx, alle ip's in die range dus scannen) dan zie je of dat open staat. Dan maak je er een connectie naar en zie je wat er geshared is.
Veel gemaakte fouten zijn printers die zijn geshared, of hele schijven. Soms zelfs met schrijf en verwijder toegang. Ik heb 'vroeger' zo vaak scans gedaan en dan een leuk .txt-tje op het bureaublad geplaatst, die mensen schrikken zich de tering. Of als de printer gedeeld staat dingen uitprinten bij mensne aan de andere kant van de wereld..
Je kan het ook beveiligen dat het alleen in je netwerk werkt, was ik bij een vriend, probeerde zijn netwerk te laten werken kregen we het draadloze netwerk van de buren, ook gedeelde printer..
Je kan ook bv een trojaans paard(Programma's waarmee je van afstand een pc kan controlleren, ongewild dus) in de map zetten waaruit windows alles opstart als je de computer aanzet. Dan kan je nog meer dingen doen.
Ach, je bent zo'n 14 jaar en je verveeld je..
net send-loops in een .bat.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger, toen windows netwerken standaard poort 445 open lieten staan
En inderdaad txt-jes op hun desktop pleuren enzo
Oh, dat verklaart een boelquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:54 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
net send-loops in een .bat..
Chello heeft trouwens een paar jaar terug het portscannen op die poort geblokkeerd..
Have fun.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef ehqo het volgende:
- Massageolie, check.
- Tandenborstel, check.
- Pyama, nèh.
- 'The Big Lebowski', check.
Okee, ik ga weer eens. Prettige avond.
Solly, ik heb het zo makkelijk mogelijk geprobeerd uit te leggen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:54 schreef ehqo het volgende:
Nee stukken beter nu.
Voetbal dude, voetbal.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:56 schreef Litso het volgende:
Polen? Wat nou weer?
Ik moet niks, ik ga voetbal kijken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hier moet je zijn:
[GROEP A][VR 09-06-2006 21.00] Polen-Ecuador #1
Geen leuke film?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:04 schreef Chowi het volgende:
Hm.
Hell yeah.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:44 schreef ehqo het volgende:
Bizz doet een timewarp.
Tiekquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij neemt slowchatten wel heel serieus.
Doe hem de groeten van me en zeg maar dat ik een stranduitje van hem tegoed heb.
Spannend! Hou ons op de hoogte!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:03 schreef pc-fr34k het volgende:
Ok, 2e helft.
Ja leuk, ga jij em nog een beetje zitten aanmoedigen!quote:
Moest dat nóg sarcastischer dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja leuk, ga jij em nog een beetje zitten aanmoedigen!
Ik zie nu pas je PI.quote:
Ik walg van de wereld. Oh en ik ga m'n been eraf halen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:26 schreef Misstique het volgende:
Hoe gaat het met je vandaag?
Nog steeds veel pijn?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik walg van de wereld. Oh en ik ga m'n been eraf halen.
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, best wel. Ik erger me gewoon aan het feit dat ik niet kan zitten, liggen of staan.
Het is weekend!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, vrolijk onderwerp.
Ik krijg eten en drinken op m'n kamer, das wel ok.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen..
Word je wel een beetje verwend?
Wat ga je voor leuks doen?quote:
Goed zo.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 22:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik krijg eten en drinken op m'n kamer, das wel ok.
Weinig eigenlijk, genieten van het mooie weer voornamelijk. Ow en BBQ'en.quote:[..]
Wat ga je voor leuks doen?
Ik heb vandaag geoefend.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij neemt slowchatten wel heel serieus.
Doe hem de groeten van me en zeg maar dat ik een stranduitje van hem tegoed heb.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed zo.
[..]
Weinig eigenlijk, genieten van het mooie weer voornamelijk. Ow en BBQ'en.
Heuj!quote:
Schop die vent van je eens naar zijn naamtopic.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:14 schreef Misstique het volgende:
t r a a g
Dat klinkt... ehh... tsja...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heuj!
Mooi, dan kan je met met mij het echte werk verrichten.
Ik ben hier te vinden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:18 schreef Litso het volgende:
Of c_c heeft weer internetproblemen, of ze is out gegaan van de pijnstillers
Ze zei meneer tegen me!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ik ben niet goed genoeg voor meneer.
Sex.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Heuj!
Mooi, dan kan je met met mij het echte werk verrichten.
Ja, MSN is gay, we kunnen hier verder.Leeft BeF tenminste ook een beetje.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:27 schreef Litso het volgende:
Oh, dan is het goed c_c.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
He, je bent van een oudere generatie, dan hoort dat.
Hoe onverwachtsquote:
Jochie toch...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik verveel me.
Is Bert een duif?quote:
Dit meen je niet.quote:
Jezus christus fucking kanker junk. Ik hoop dat je een psychose krijgt en jezelf van een brug afwerpt, het liefst eentje boven het spoor met een aankomende trein.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jezus christus fucking kanker junk. Ik hoop dat je een psychose krijgt en jezelf van een brug afwerpt, het liefst eentje boven het spoor met een aankomende trein.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:50 schreef rompompom het volgende:
Ik ga naar bed, want ik val in slaap op de bank
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:52 schreef Misstique het volgende:
Rustig Bizz!
Jaja ik liet me even gaanquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd retelief als ik jouw posts lees.
Kopt inquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd retelief als ik jouw posts lees.
Eh, momentje.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:05 schreef Neenetje het volgende:
Kom eens op msn mer... ik heb spannend nieuws..
HALLO!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:05 schreef Neenetje het volgende:
Kom eens op msn mer... ik heb spannend nieuws..
Nee, ik snap hem misschien gewoon niet.quote:
Wel dus.quote:
Prik jij maar een datum dat lijkt me beterquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar Biz, wanneer gaan we meeten? Noem 's een datum. Ik begin binnenkort met werken dus word een druk mens, jeweet..
Euhh... Bert is gek op duiven?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ik snap hem misschien gewoon niet..
Ik kan de 13e, 14e en 15e niet. Iemand anders moet die meet regelenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:12 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Prik jij maar een datum dat lijkt me beter.
Zo vaak heb ik geen sesamstraat gekeken. En zoveel weet ik er dus ook niet meer van.quote:
Gefeliciteerd.quote:
quote:
Ik ben van campaigns assistant naar campaigns officer gegaan..quote:
HEB JE WEER AANDACHT NODIG OFZO?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:17 schreef Litso het volgende:
tvp
Dus hij is pwnd like a n00b, of heeft hij ook een lollerpromotie?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben van campaigns assistant naar campaigns officer gegaan..![]()
Ik heb de baan van m'n voormalige supervisor..
Moet je hem meer aandacht geven.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HEB JE WEER AANDACHT NODIG OFZO? [afbeelding].
Let's pretend men do not excist.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
HEB JE WEER AANDACHT NODIG OFZO? [afbeelding].
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:23 schreef Musetique het volgende:
[..]
Ik hoef niet te pretenden deze week.
Ahwquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:23 schreef Musetique het volgende:
[..]
Ik hoef niet te pretenden dit weekend.
Sielug he?quote:
Zij.. gaat in Geneve werken..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus hij is pwnd like a n00b, of heeft hij ook een lollerpromotie?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:29 schreef Litso het volgende:
Mensen, ik vind jullie allemaal heel lief.
Oh, je vindt iédereen gewoon lief.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:29 schreef Litso het volgende:
JA EN JOU HEEL LIEF, NU GOED GENOEG ZEIKWIJF?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, je vindt iédereen gewoon lief.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:50 schreef Litso het volgende:
[..]
JA EN JOU HEEL LIEF, NU GOED GENOEG ZEIKWIJF?
I'm just one of the many.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:29 schreef Litso het volgende:
Ik ga echt een keer het tagje 'hengel' voor je aanvragenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
I'm just one of the many.
En hoe praat jij dan tegen JD en RPP, huh, huh!quote:
Zó vaak vis ik toch ook weer niet?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ga echt een keer het tagje 'hengel' voor je aanvragen
Ze is een slet.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En hoe praat jij dan tegen JD en RPP, huh, huh!
Amicaal.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En hoe praat jij dan tegen JD en RPP, huh, huh!
Doeiquote:
Niks mis mee.quote:
Elke keer dat je het over drugs hebt zal ik je in de toekomst voor schoppen, je hebt ondertussen bijna genoeg om er aan te kunnen sterven dus make my day.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:07 schreef pc-fr34k het volgende:
Whehehe belt zo'n goze ruit m'n klas me net op dattie strak staat van de sos end aarna komt hij online.!
Wanneer kom je eens naar een emet dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:09 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Elke keer dat je het over drugs hebt zal ik je in de toekomst voor schoppen, je hebt ondertussen bijna genoeg om er aan te kunnen sterven dus make my day.
Zeer snel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wanneer kom je eens naar een emet dan?
Vraag voor mij eens 'ontkenkloon' aan dan.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ga echt een keer het tagje 'hengel' voor je aanvragen
De volgende chill meet?quote:
u riep?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 01:52 schreef cerror het volgende:
Stelletje heaumeaufilen!
Het was eigenlijk retorisch maar in uw geval....quote:
Gewoon bier alleen dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
ligt er aan he.. reanimeren met frituur dan maar?
not for me.. trusten
Kom eens even terug op msn!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:16 schreef cerror het volgende:
Slaepen.. moe.
25 Juni spelen we in het Unreal Caféquote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:16 schreef cerror het volgende:
Slaepen.. moe.
Gereedschap.quote:
Ik heb best nog zin in bier, op zich.quote:
Oh kut ja, ik moet óók nog naar de supermarkt.quote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh kut ja, ik moet óók nog naar de supermarkt.
Ik moet de stad in om een kado te kopen en ik heb vanaaf een BBQ.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:40 schreef Chowi het volgende:
Heb je al een puike tijdsbesteding bedacht?
Oh!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet de stad in om een kado te kopen en ik heb vanaaf een BBQ..
Maar jij gaat een andere stad in.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh!
Ik moet ook de stad in. En ik heb vanavond een spacecake.
O?quote:
Niet Zwolle toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |