Wie ben jij in hemelsnaam?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:03 schreef Lothario het volgende:
Ja Chowi je mag in bad, moet je er wel een pilsje bij nuttigen. En niet in het frituur gaan liggen
Alles is geoorloofd. Als je maar wil.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:00 schreef Chowi het volgende:
Is het geoorloofd om rond deze tijd een bad te nemen? Ik wil graag in bad.
Het scherm is van glas.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:08 schreef ehqo het volgende:
Ik heb een bad met melk volgegoten, zoals een koningin dat betaamt. U kunt zich achter het scherm omkleden, ik zal heus niet kijken.
Ik bedoelde meer, over het randje, en als je je naar het bad begeeft. Maar ik hield toch een kruisje.quote:
ga jíj eens met je hoofd tegen de muur bonken!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het feit dat ik voetbal kijk ook?
Het viel wel tegen, ze heeft gewoon een kut en tieten, zoals elke andere vrouw.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja dûh, wat is er nou aan als je alleen maar een scherm ziet op de webcam!
tóch is het iedere keer weer een mooi gezicht.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:13 schreef ehqo het volgende:
[..]
Het viel wel tegen, ze heeft gewoon een kut en tieten, zoals elke andere vrouw.
Jahoor. Wie spelen er?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het feit dat ik voetbal kijk ook?
Waag het B&J te zeggen en ik praat nóóit meer met je.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:42 schreef Litso het volgende:
Ik was trouwens even naar de winkel. Raad eens wat ik heb gehaald
Ohquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waag het B&J te zeggen en ik praat nóóit meer met je.
quote:
De rechter besliste anders anders in dat zedendelictje.quote:
Ah. Spannend?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:51 schreef pc-fr34k het volgende:
Duitsland - Costa rica dus, en het staat 2-1 voor de moffen in de rust nu.
Dan wilde je gewoon niet hard genoeg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:52 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De rechter besliste anders anders in dat zedendelictje..
Ik wilde juist wel hard.quote:
Valt mewe, er gebeurd veel maar er zit niet echt spanning in. Wel een grappige wedstrijd, beetje verdediging uitlachen die spelers gewoon laten lopen.quote:
DIT MAAK JE NIET MEER GOED KNUL.quote:
Wat heb ik fout gedaan dan?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DIT MAAK JE NIET MEER GOED KNUL.
.
Ik zou wel een pot willen brengen maar je wil me niet in je huis hebbenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je eet B&J. Zonder dat ik erbij ben
. Terwijl ik ziegel ben en rommel eet
.
Bluffertquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zou wel een pot willen brengen maar je wil me niet in je huis hebben
Je vindt me saaiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgens mij zijn we op het punt beland dat je tegengas mag geven. Anders wordt het zo saai.
Dude, je hebt het tegen de meesteres van het overdrijven en vrouwelijk reageren. Don't even startquote:
Nouja, het is in elk geval een goed teken dat je duidelijk aangeeft waar we aan toe zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, je hebt het tegen de meesteres van het overdrijven en vrouwelijk reageren. Don't even start.
Karteltjesijzerdraad.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezegd dat ik NVD ga stemmen dan?
Nouja, je mag er best even mee spelen hoor. Als ik hem daarna nog maar kan gebruiken.quote:
Lief van jequote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja, je mag er best even mee spelen hoor. Als ik hem daarna nog maar kan gebruiken.
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:51 schreef Chowi het volgende:
Zeg, mag die heaumeauvader van mij nou eens dood?
Omdat hij irritant is en geen geld over wil maken.quote:
Rattengif.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat hij irritant is en geen geld over wil maken..
Als NVDer moet hij natuurlijk nog wel in een kleuter kunnen.quote:
Noem je me nou een kleuter?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als NVDer moet hij natuurlijk nog wel in een kleuter kunnen.
Zo kan je het ook nog opvattenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Betekent dat dat jij met mijn eh, dingen moet spelen?
Hij is al weg.quote:
Nee, ik zei dat LItso hem nog in een kleuter wilt dauwen.quote:
Let je overmorgen op de voorpagina's?quote:
Ja nee, ik bedoelde..urgh...daar gaat m'n garpjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat LItso hem nog in een kleuter wilt dauwen.
Doe ik. Zeg, als je toch bezig bent, kan je even langs m'n broer met het gif?quote:
Zal ik editten zodat het nog steeds lijkt alsof jij de gevatte opmerking heb gemaakt?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nee, ik bedoelde..urgh...daar gaat m'n garpje.
Ik ben &jerry jaloers.quote:
Niks moet!quote:
'maar' B&J, 'maar', ga jij je mond eens spoelen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:21 schreef ehqo het volgende:
Ach, het is maar B&J.
Ik ga wel een filmpje kijken samen met mijn vrienden Ben en Jerry.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ben en Jerry in een spraakzame bui zijn knul, ze zullen je moeten vermaken.
Sure. Celstraf is celstraf.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe ik. Zeg, als je toch bezig bent, kan je even langs m'n broer met het gif?
Dat zal niets veranderen aan mijn relativeringscapabiliteiten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
'maar' B&J, 'maar', ga jij je mond eens spoelen!
Nee, maar dan heb je wel een schone mond.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat zal niets veranderen aan mijn relativeringscapabiliteiten.
Het was bijna net zo fout als dat een wijf zegt 'het is maar een spelletje' over voetbal.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:25 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dat zal niets veranderen aan mijn relativeringscapabiliteiten.
Hebbuh hebbuh hebbuh!!!quote:
Oh ja, dat komt wel van pas.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, maar dan heb je wel een schone mond.
Boeie.quote:
Dat is het in weze ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was bijna net zo fout als dat een wijf zegt 'het is maar een spelletje' over voetbal.
Harold & Kumarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:28 schreef pc-fr34k het volgende:
TV op je computer is tof. IK ga tv kijken terwijl m'n pa dat ook doet. Die ene film over 2 stoners die een vrfeetkick krijgen.
Hoi, schone.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Misstique het volgende:
Goodevening all, by the way.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |