Klopt.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Lost owned
The seasonfinale was toch Live Together, Die Alone?
Vond het eind wel vaaagjes
Zeker wetenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:56 schreef -Lin- het volgende:
tvp.. dat wachten op 4 oktober duurt echt veelste lang!![]()
Freckels.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:19 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zeker weten!
Hoe noemt Sawyer Kate nou? Iets met Fraggels![]()
?
4 oktober passquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:40 schreef dfens het volgende:
Waneer begint het nou weer ?!?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, hoe kom je daaraan als ik vragen mag?quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 16:09 schreef Ranja_Ranja het volgende:Wanneer en hoe ging ie dood dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:Op zondag 13 augustus 2006 17:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
When she was 18, her father, Adam Rutherford, was killed in car accident where Sarah was the other driver, because Jack chose to save her instead.
http://www.lostpedia.com/wiki/Shannon
Zo heb ik het nooit begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |