Waar heb je dat vandaanquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:38 schreef Crazy_maniac het volgende:
Heb zonet eerste aflevering van seizoen 3 gezien (ale ja, de helft toch, andere helft is nog aan het binnenkomen), en het is net bij de eerste aflevering van seizoen 2, het gaat een heel andere weg op. Begint echt interessant te worden.
Correct me if I am wrong, maar volgens mij hebben de makers gezegd dat ze na een X aantal seizoenen Lost willen afsluiten met een film.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Film?
whaha net op tijdquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:28 schreef Devano het volgende:
-edit-
Heel slim, want het is (uiteraard) een nepfile.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:31 schreef Vivoex het volgende:
[..]
whaha net op tijd![]()
thanks man hij download![]()
Eigenlijk horen torrents hier helemaal niet. Voor je het weet gaat een topic alleen nog maar over de kwaliteit van een divx of over de vindplaatsen.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:35 schreef Devano het volgende:
Sorry. Mogen we wel discussiėren over de echtheid van de torrents?
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:50 schreef Devano het volgende:
't Zal wel een Belgengrap zijn.
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 11:38 schreef Crazy_maniac het volgende:
Heb zonet eerste aflevering van seizoen 3 gezien (ale ja, de helft toch, ...
Wat win ik daar nu bij om daarover te lollen? (kben idd wel belg) maar zo veel heb ik er ook niet aan, kwaliteit is namelijk niet al te schitterend (academy formaat...)quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 12:50 schreef Devano het volgende:
't Zal wel een Belgengrap zijn.
Gast zeg dan ff snel (of mail me ff) waar je het vandaan hebt, voordat Mike je komt halenquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:33 schreef Crazy_maniac het volgende:
[..]
Wat win ik daar nu bij om daarover te lollen? (kben idd wel belg) maar zo veel heb ik er ook niet aan, kwaliteit is namelijk niet al te schitterend (academy formaat...)
Er werken zoveel mensen mee aan zo'n serie... geheid dat er af en toe iemand iets loslaat. Bovendien lichten de makers vaak ook tipjes van de sluier op in interviews etc. Al is dat soms ter misleiding van de kijkersquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:40 schreef Spinazie het volgende:
De spoilers die hier worden geplaatst van seizoen 3, waar komen die in godsnaam vandaan? Ik neem aan dat de makers toch niet loslaten?
Me 2!!!quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 18:02 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben toch wel weer enigszins benieuwd naar S3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |