Wat mij betreft verzuip je er inquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
Het is warm dus volgens Airelle's regels mag ik nu rosé drinken!
Ik wil het liever ook niet.quote:
Drink smakelijk, lieve Sven. Dat het moge smaken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
Het is warm dus volgens Airelle's regels mag ik nu rosé drinken!
Die was ook wel helemaal geweldigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil het liever ook niet.Want anders moet ik mijn toffe Sherlock Holmes-post wijzigen.
Doe geen moeite, ik ben echt Paltos niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil het liever ook niet.Want anders moet ik mijn toffe Sherlock Holmes-post wijzigen.
Na een kortstondige analyse van twee(!) posts wist ik het al!quote:
Geëditquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:49 schreef Bupatih het volgende:
kan beginnen, jongens!!! Edit jullie berichten!!!!!!
Whihihihihihi!quote:
quote:
Samen met jou dan, want jij bent tofquote:
Sinds wanneer loop jij Bupatih verbaal af te trekken?quote:
Hoe cinematografisch van jequote:
Whehehe. Grapjas.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Samen met jou dan, want jij bent tof!
Sinds wanneer heb jij moeite met mijn affairesquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sinds wanneer loop jij Bupatih verbaal af te trekken?![]()
Ik zei het na zijn eerste post in ShowChat alquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Na een kortstondige analyse van twee(!) posts wist ik het al!En ik had mijn vermoedens al na zijn eerste PI-post!
Dan gaan we toch neuken?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:56 schreef rena het volgende:
[..]
Whehehe. Grapjas.![]()
Ik drink geen rosé meer.![]()
Goede edit.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:39 schreef daaaan het volgende:
[..]
Ja, oké dan. Jij bent de gek van het gezelschap, denk ik.![]()
Hoe?quote:
Van jou geleerdquote:
MIE TOE!!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
GeëditOp semi-hilarische wijze natuurlijk
![]()
Jamaar ik toch wel een beetje vrijer dan jij?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:57 schreef rena het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij moeite met mijn affairesWe zouden elkaar toch vrij laten
?
NEE. Ik hou te veel van je om dat toe te staanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jamaar ik toch wel een beetje vrijer dan jij?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |