Nee, het hele verhaaltje was een grapjequote:
Van mij wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:26 schreef daaaan het volgende:
Mag je hier dan gewoon mee beginnen posten?
Ja, hoor!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:26 schreef daaaan het volgende:
Neequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:26 schreef daaaan het volgende:
quote:
quote:
Je bent jaloers!quote:
Ah. En waar hebben jullie het dan over?quote:
Als dat zo is dan is dat compliment natuurlijk gewoon onzinquote:
Nee, alleen op Bupaquote:
Ik kom ook uit België.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:32 schreef Bupatih het volgende:
Hoe ik dat weet?
Hij gebruikte bij de reactie op Erik een PI en hij zegt 'zo'n dingen', iets wat typisch Vlaams taalgebruik is.
Groetjes,
Sherlock.
Hoe weet je wat een PI is? Geen newbie weet die dingen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:34 schreef daaaan het volgende:
[..]
Ik kom ook uit België.West-Vlaanderen.
![]()
En mag je dan geen PI gebruiken? Die vind ik wel leuk.![]()
Tof, onstuimig en kei-charmant?quote:
Ik snap niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:34 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik zal niks zeggen, hoor...Paltos euh...daaaan.
Dit is niet iets dat een newbie zou zeggenquote:
Kijk dan naar m'n registratiedatum. Ik lurk veel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe weet je wat een PI is? Geen newbie weet die dingen...
* Tha_Erik achterdochtig een wenkbrauw optrekt.
Tut, tut.quote:
Doe niet zo alsof ik doe alsof ik degene ben die 'm ontmaskerd heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]Goh, bassie. Ga nog eens mijn onderzoek herhalen.
Het feit dat hij een PI gebruikte (en dus wist wat het was) was één van die dingen waardoor er bij mij een lampje ging branden.
Weer zo'n spuit 11quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dit is niet iets dat een newbie zou zeggen [afbeelding]
Maar... als daaaan eigenlijk Paltos is... is hij dus eigenlijk Bupatih!![]()
![]()
Nee, duh. Iedereen weet dat ik diegene ben.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe niet zo alsof ik doe alsof ik degene ben die 'm ontmaskerd heeft..
Ja, oké dan. Jij bent de gek van het gezelschap, denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tut, tut.
Enne...vanaf nu constant PI's gaan gebruiken, omdat het dan minder zou opvallen, is juist níét slim!
En Adriaanquote:
Ja, het ontmaskeren van "Dizzle" ging je ook al zo goed afquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, duh. Iedereen weet dat ik diegene ben.
Leuke link-change.quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, het ontmaskeren van "Dizzle" ging je ook al zo goed af![]()
Heb je die bookmark nog naar je stellige aankondiging (vetgedrukt) dat je er van overtuigd was dat
ik
het was?
![]()
![]()
Ik snap niet waar je het over hebt. Echt waar.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:40 schreef Zhenar het volgende:
We moeten niet kenbaar maken dat het Paltos is, anders moet 'ie wéér weg!![]()
![]()
Die is helemaal niet oranjequote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leuke link-change.
Maar, daaan, zeg eens...hoe komt het dat jouw naam oranje is?Je hebt dat helemaal niet aangevraagd in een WK-topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |