En dat mag ik mr pauper, omdat ik een 280E in mijn bezit heb van mijn eigen geld en niet van pappie en mammie boehoe!quote:
So, je hebt me tuk man. Ga leren spellen.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Liever een Mercedes tattoo dan een seizoenskaart van Den Bos![]()
Ja dat boeit me allemaal heel veelquote:Op zondag 25 juni 2006 00:20 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
En dat mag ik mr pauper, omdat ik een 280E in mijn bezit heb van mijn eigen geld en niet van pappie en mammie boehoe!![]()
Lekker op je BMX montain-bikequote:
Sheise nu krijg ik pauper foutspelling opmerkingenquote:Op zondag 25 juni 2006 00:23 schreef Hari-Bo het volgende:
Lekker op je BMX montain-bike
oftewel hou je harses dan![]()
Oh, had dat dan meteen vermeld.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:20 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
En dat mag ik mr pauper, omdat ik een 280E in mijn bezit heb van mijn eigen geld en niet van pappie en mammie boehoe!![]()
En dat bepaal jij omdatquote:Op zondag 25 juni 2006 00:23 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Lekker op je BMX montain-bike
oftewel hou je harses dan![]()
Jammer jochie met mijn 6 cilinder met STANDAARD 185PK blaas ik je ff uit je golfie 3 met dikke spoiler whehehequote:Op zondag 25 juni 2006 00:26 schreef DikkeDiarree het volgende:
Oh, had dat dan meteen vermeld.
Jij hebt een stoere mercedes.
Heb je ook van die stoere "Achmed-stickers" op je stoere tuuuutuuut?
![]()
Gast, wat snap je niet aan "Het BOEIT me geen flikker". Ik kan aan het logootje nog net zien wat voor merk het is en dan houd het op. Dus met je Eweetikveelwat cilinder blabla maak je geen indruk op mij.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:24 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Sheise nu krijg ik pauper foutspelling opmerkingen![]()
En nog geen auto kunnen betalen paupers![]()
Blijf vooral fietsen m'n jong!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Gast, wat snap je niet aan "Het BOEIT me geen flikker". Ik kan aan het logootje nog net zien wat voor merk het is en dan houd het op. Dus met je Eweetikveelwat cilinder blabla maak je geen indruk op mij.
Niemand die er slechter van word. En verder gebruik ik het OV (is zeker ook voor paupersquote:
Duitsers die grappen maken over fietsenquote:
Ik rij ook Mercedes.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:27 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Jammer jochie met mijn 6 cilinder met STANDAARD 185PK blaas ik je ff uit je golfie 3 met dikke spoiler whehehe![]()
En wat noem jij een prima wagen dan? En suziki swift met sport-uitlaatquote:Op zondag 25 juni 2006 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Niemand die er slechter van word. En verder gebruik ik het OV (is zeker ook voor paupers) en heb ik de beschikking over een prima wagen.
Wat enkel Mercedes is is het blok en onderstel dus dat mag net zoals de Sangyoung geen Mercedes genoemd worden! Enkel powered bij Mercedes-Benzquote:Op zondag 25 juni 2006 00:34 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Ik rij ook Mercedes.
Ik rij Smart, vroem,vroem.
uiteraard met sportvelgen en veiligheidskluis onder de bestuurdersstoel.![]()
Shevrolet Matiz.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:34 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
En wat noem jij een prima wagen dan? En suziki swift met sport-uitlaat![]()
Whehe ik noem het nog steeds Chevrolet, en de Matiz serie JUISTquote:
Suziki.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:34 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
En wat noem jij een prima wagen dan? En suziki swift met sport-uitlaat![]()
Sorry een veredelde KIA die geeneens een auto van 27 jaar bij kan houdenquote:
.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:36 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Whehe ik noem het nog steeds Chevrolet, en de Matiz serie JUIST![]()
Opmerking van alle paupersquote:Op zondag 25 juni 2006 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja wat je zegt. En ik ben er tevreden mee. Verder boeit het me allemaal niet, maar dat heb ik geloof ik al een keer gezegd. Ik hoef niemand eruit te trekken etc. etc. Als ik maar van A naar B kom.
Kom je geld tekort m'n jong?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:38 schreef Erwtensoep het volgende:
moet je iets compenseren Haribo?
Veel letters voor een Suziki.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:37 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Sorry een veredelde KIA die geeneens een auto van 27 jaar bij kan houden![]()
En deze 'moffen' auto rijdt al 27 jaar zie ik geeneen KIA doen, waar ligt dat aan? o ja, KWALITEITquote:
Dat is natuurlijk wel zo.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:40 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
En deze 'moffen' auto rijdt al 27 jaar zie ik geeneen KIA doen, waar ligt dat aan? o ja, KWALITEIT![]()
Die bestaan nog geen 27 jaarquote:Op zondag 25 juni 2006 00:40 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
En deze 'moffen' auto rijdt al 27 jaar zie ik geeneen KIA doen, waar ligt dat aan? o ja, KWALITEIT![]()
Geen tegenwoord meer ga slapen pauper!quote:
Vind je het gek? die auto's houden het niet langer als 5 jaar uitquote:
Rot op veredelde neger!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:45 schreef BB-King het volgende:
Jullie gaan eraan horen jullie me... jullie gaan eraan.
Rascist, je heb trekjes van je opa geerfd zo te zien!quote:
Buiten het onderwerp pauperquote:
Oh, sorry, ik wist niet dat ik elke keer iets nuttigs terug moest zeggen.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:44 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Geen tegenwoord meer ga slapen pauper!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |