Tief op Engeland pikt jullie land toch lekker in!quote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:15 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Tief op Engeland pikt jullie land toch lekker in!
Nietusquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:15 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Tief op Engeland pikt jullie land toch lekker in!
Riepen ze wel vaker...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:34 schreef Hari-Bo het volgende:
Whehehe stelletje paupers Deutschland zal overwinnen!
ich habe es nicht gewusstquote:
kleuren is bij mij nog steeds meervoud! Dus ik wil ook GEEL en ROOD!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je hebt al zwart, en zwart is geen kleur...
Werd dat 4 jaar terug niet ook gezegd?quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:27 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Wir werden Weltmeister!!
Wordt dat ook niet elk WK & EK door die oranje paupers gezegd met hun oranje besmeurde koppen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:16 schreef DarkShine het volgende:
Werd dat 4 jaar terug niet ook gezegd?
Nederland was gister lekker bezig tegen de ivoorkust zeker whehehequote:Op donderdag 15 juni 2006 15:39 schreef Fukjoeman het volgende:
Dat die stumperds ook euforisch zijn met overwinningen op Costa Rica en Polen. Slechts 4-2 en 1-0 tegen zulke belachelijke teams is echt slecht maar oke.
'Duitsland komt vast weer ver'
Ja , maar helaas gaan we jullie niet ontmoeten, omdat de Zweden jullie feestje gaan verstoren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:45 schreef Hari-Bo het volgende:
Kameraden wij zijn weer een ronde verder hopen dat we die neerlanders ook tegenkomen!
*krijg kenker*quote:
Fout pauper, nu maar wachten toch portugal jullie'feesje' verziekt, want dat verdienen jullie zeker!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:50 schreef Hathor het volgende:
Ja , maar helaas gaan we jullie niet ontmoeten, omdat de Zweden jullie feestje gaan verstoren.
Sinds wanneer bepaal jij dat?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:11 schreef PekingDuck het volgende:
Zeg Hari-Bo, wat zit je nou stom te rellen met je 'ik-ben-voor-Duitsland'? Een beetje afzetten is leuk, maar nu is het niet grappig meer.
Stoer man, pro duitsland zijn op internetquote:Op zondag 25 juni 2006 00:14 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaal jij dat?
Ik ben Pro-Duitsland, got problems boy?
Stoer er tegen ingaan als een pauper boy die niets heeftquote:Op zondag 25 juni 2006 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Stoer man, pro duitsland zijn op internet![]()
Liever niets dan een Mercedes tattooquote:Op zondag 25 juni 2006 00:16 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Stoer er tegen ingaan als een pauper boy die niets heeft![]()
Kunt U mij uitleggen waarom ik dit niet begrijp ?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Stoer man, pro duitsland zijn op internet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |