quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Mensen hebben geluk in zichzelf zitten. Maar vele mensen staren zich blind op iets. Ze staren zich blind op hun duistere kant.
Als mensen de duistere kant kunnen negeren, zijn ze al een stuk verder.
Of als mensen eens licht kunnen laten schijnen op zichzelf. Dat ze het licht zien.
Nee hoor, ieder zn gedachte's en ik vind dat je gelijk hebt. Ik ga er vanuit dat alles gebeurt om een rede, en dit zal ook zeker niet 'zomaar' zijn gebeurd... maar als ouders zijnde denk je daar op dit moment gewoon nog niet aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef deedeetee het volgende:
psies ik zou 't erg bot vinden om 't ergens te zeggen waar de ouders er mee geconfronteerd worden. Zo ver ik weet komen die hier nooit.
Zal ik 't anders maar ff editten ?
Nu je me gequote hebt gaat 't ook niet meerquote:
tsja ik ga uit van het reincarnatie, dat ziet er in theorie heel mooi uit maar de praktijk kan toch wel hard aankomen.quote:en ik vind dat je gelijk hebt. Ik ga er vanuit dat alles gebeurt om een rede, en dit zal ook zeker niet 'zomaar' zijn gebeurd... maar als ouders zijnde denk je daar op dit moment gewoon nog niet aan.
Die bomen ???????quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:58 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het trouwens een super icoon deedeetee!!
Ik ga ook uit van reincarnatie, ik vind dat ook een geruststellend idee eigenlijk, we gaan elkaar allemaal weerzien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nu je me gequote hebt gaat 't ook niet meer![]()
[..]
tsja ik ga uit van het reincarnatie, dat ziet er in theorie heel mooi uit maar de praktijk kan toch wel hard aankomen.
Ik ben wel 'ns benieuwd of ik er ook zo droog onder blijf als ik zélf aan de beurt ben![]()
Die bomen met dat gras... prachtige kleur, prachtige natuur naar mijn persoonlijke smaakquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die bomen ???????![]()
Senesta is geloof ik een beetje boos op mij![]()
Mij spreekt 't zo aan omdat dan een ander óók 'ns wat nare ervaringen op kan doen. Het idee dat ik als enigste steeds weer de pisang ben staat me ongelovelijk tegen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga ook uit van reincarnatie, ik vind dat ook een geruststellend idee eigenlijk, we gaan elkaar allemaal weerzien.
Ik hoop het het, het veries van een kind is echt een vreselijke slag......... Op het moment zelf word je er door verdoofd maar naderhand komt het volle besef en de pijn van het gemis op je af.quote:Op zo'n moment als dat kun je daar gewoon nog niet aandenken.. je bent overmant door verdriet en eerlijk gezegd zou ik het niet eens willen weten welke machteloze gevoelens je hebt..maar uiteindelijk helpt de gedachte van elkaar weerzien en reincarnatie wel als troost denk ik..
Whehe, die mensen die je nooit meer wilt zien zul je dan waarschijnlijk weer tegen gaan komen maar dan in een andere situatie, net zo lang totdat je er samen wel uit kan komen. (Karma opheffen)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mij spreekt 't zo aan omdat dan een ander óók 'ns wat nare ervaringen op kan doen. Het idee dat ik als enigste steeds weer de pisang ben staat me ongelovelijk tegen.![]()
Mensen die zelf nooit iets echts érgs hebben ervaren en die dan preken tegen je houden ensow....
De mensen die ik nooit meer hoop te treffen zijn bij mij ver in de meerderheid![]()
[..]
Ik hoop het het, het veries van een kind is echt een vreselijke slag......... Op het moment zelf word je er door verdoofd maar naderhand komt het volle besef en de pijn van het gemis op je af.
Die bomen die jij zo mooi vind hield ik in reserve voor een overlijden( toen ik 't hoorde ben ik meteen in m'n profiel gedoken) ze doen doen mij aan de rust en stilte van een kerkhof denken.
Ik ging daar vroeger graag wandelen óók om de graven van * lang geleden * te bekijken.
Weet niet waarom maar dat ik vind ik altijd erg mooi en rustgevend. Ook in oude kerken probeer ik de tekst te lezen die daar in de tegels op grond door heel veel mensen voeten is afgesleten.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whehe, die mensen die je nooit meer wilt zien zul je dan waarschijnlijk weer tegen gaan komen maar dan in een andere situatie, net zo lang totdat je er samen wel uit kan komen. (Karma opheffen)
Dat eerste ja, maar het tweedequote:Mensen die 'makkelijk' praten kunnen van 2 kanten zijn.. of van een vroeg leven (jonge ziel) of hebben gekozen voor een makkelijk leven omdat ze er al 1 of meerdere moeilijkere levens achter de rug hebben.
Het is ook geen begraafplaats maar toen ik 't vond dacht ik dat 't mooi zou zijn om 't bij zo'n gelegenheid te gebruiken.quote:Oh ik zie niks wat wijst op een begraafplaats in dat plaatje, al zou dat voor mij geloof ik de uitgelezen laatste rustplaats zijn.
Ik hou gewoon van bomen, de wezens die in weer en wind, jaar in jaar uit blijven staan, iedere jaargetijde weer bewust meemaken en de wereld om hun heen gadeslaan, wat zouden bomen vertellen als ze konden spreken?. Tevens hou ik van de kleur groen, voor mij de kleur van jong leven.
Ik hoef niet uiteraard gelijk te hebben... maar ik geloof ook dat je zelf je leven uitkiest, je ouders, je geboorteplaats etc. Dit om te werken aan je karma..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:18 schreef deedeetee het volgende:
Dat eerste ja, maar het tweedehhmmfppff ja,ja dat zál wel
![]()
![]()
je hebt uiteraard gelijk maar weten en voelen zijn 2 verschillende dingen in dit leven
ik ook, tenminste als je een bewuste ziel bent en ik denk wel dat ik dat ben.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoef niet uiteraard gelijk te hebben... maar ik geloof ook dat je zelf je leven uitkiest, je ouders, je geboorteplaats etc. Dit om te werken aan je karma..
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:18 schreef Bastard het volgende:
Ik ben ook weer van de partij voor een nieuwe reeks vol verrassingen
Dromenvanger geniet overal van vlgs mij... als je in de dikke van dale kijkt bij dromenvanger staat er = mannelijk, positiefquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:29 schreef deedeetee het volgende:
Maar we gaan toch steeds weer terug......
In theorie schijn je je hier vlugger te kunnen ontwikkelen, ik heb me voorgenomen om als ik weer daar terug ben niet meer zo'n haast te maken met m'n ontwikkeling![]()
Hoewel ik steeds meer schik in m'n leven krijg dus mss bedenk ik me nog
Dan zoek ik wel zorgvuldig een aardige moeder uit eentje die ruimdenkend is en geen fokkers platmept die verdraagzaamheid prediken als het om een nicotine verslaving gaat.![]()
oeps ik realiseer me dat ik niet alleen klaag maar ook nog haatdragend ben aan 't worden![]()
![]()
IK ga maar 'ns boodschappen doen, lekker in de zon. Zonlicht daar kanp je van op. Kijk maar naar Dromenvanger die geniet er ook volop van.![]()
Ik doe mijn best om alles positief te zienquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dromenvanger geniet overal van vlgs mij... als je in de dikke van dale kijkt bij dromenvanger staat er = mannelijk, positief
Komt nog wel een keerquote:
Toen mijn opa overleed had ik ook al krampen in mijn maag, gigantische maagkrampen die nacht gehad.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:29 schreef deedeetee het volgende:
Thijs komt goed terecht![]()
Miss ben je een beetje heldervoelend en voelde je de pijn die de mensen in dat topic voelen als ze meeleven met de ouders van Thijs![]()
Dat geloof ik wel.. vanmiddag ff peukie gaan roken.. sloeg bekant neer van de warmte die me overvielquote:
Past ook goed bij je Oranje lettersquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn icoon. Deedeetee heeft mij geinspireerd, en het heeft tevens met het Nederlands elftal te maken.
Oranje boom. Orange tree
Oranje boom is ook een biertje
quote:
Dat word een WK om nooit meer te vergeten danquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wie weet helpt het wel en scoren ze straks 10000 doelpunten per wedstrijd
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat word een WK om nooit meer te vergeten dan
Neeeeh joh, ik ben niet zomaar boos hoor, ik was even druk waardoor ik niet meer gereageert heb.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die bomen ???????![]()
Senesta is geloof ik een beetje boos op mij![]()
Dat heb ik echt niet gedaanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoef niet uiteraard gelijk te hebben... maar ik geloof ook dat je zelf je leven uitkiest, je ouders, je geboorteplaats etc. Dit om te werken aan je karma..
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga even pc op stand-bye zetten
Even rusten en straks verder
Bitte moe bin ich
Toch ben ik het wel eens met Bastard.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat heb ik echt niet gedaan![]()
Anders zou het niet één van mijn betere keuzes zijn.
Ik ben op het moment erg tevreden met mijn leven hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Toch ben ik het wel eens met Bastard.
Je zult voor dit leven gekozen hebben om nog een aantal lessen te leren of ervaringen op te doen, zoals je het zelf wilt zien![]()
Mooi zoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben op het moment erg tevreden met mijn leven hoor.![]()
Geeft niks hoor, ik ben gauw bang dat ik iemand kwets met mijn -niet altijd even gevoelige -opmerkingenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Neeeeh joh, ik ben niet zomaar boos hoor, ik was even druk waardoor ik niet meer gereageert heb.
Ik was vanmiddag wel heel erg aangedaan, ik heb met haar en anderen vaak verhalen uitgewisseld, dit soort verhalen lijken altijd ver weg, en dit is gewoon dicht bij, kwam even hard aan.
Sorry als je de verkeerde indruk kreeg.![]()
* meeleeft......quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is ook zo, daarom vond ik het zo frappant toen je zei dat je mss wel psychiater wilde worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik geloof daar ook in, ik had het vorige week nog erover op fok!. Dat je kiest voor je leven, je kiest je ouders uit. Het is een les. Op een gegeven moment was ik zover gegaan daarin dat je ook kiest voor een eventuele ziekte die je krijgt.
psies en leren is lang niet altijd leukquote:In principe is het hele leven een leer-proces.
auwts jij weet rake opmerkingen te maken johquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Je bent kwetsbaar
Kwetsbaar omdat je denkt dat je kwetst
Mijn man zit in Duitsland ( voor zijn werk ) en nu in een café te kijken en mag niet laten blijken dat hij hoopt dat Duitsland verliestquote:1-1 is het in de wedstrijd van Duitsland
Misschien dit leven al psychiater wordenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef deedeetee het volgende:
Dat is ook zo, daarom vond ik het zo frappant toen je zei dat je mss wel psychiater wilde worden.
Kan ook zijn dat je dat in je volgende leven wilt gaan doen en dan doe je nu dus * vakkennis * op.
Als dat zo is word jij vast een hele goede![]()
Soms kan het leven pijn doen, dat hoort er soms wel eens bij. Maar overleef je pijnlijke momenten, dan wordt je alleen maar sterker. Op een gegeven moment ben je zo sterk dat niets je meer kapot kan maken in het leven.quote:psies en leren is lang niet altijd leuk![]()
Valt toch reuze mee of niet???quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
auwts jij weet rake opmerkingen te maken joh
[..]
quote:Mijn man zit in Duitsland ( voor zijn werk ) en nu in een café te kijken en mag niet laten blijken dat hij hoopt dat Duitsland verliest![]()
Dat word daar vast niet gewaardeerd![]()
Ik denk dat mensen zowiezo meer kunnen dragen dan ze denken, op het moment dat iets vreselijks gebeurd moet je gewoon door.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Soms kan het leven pijn doen, dat hoort er soms wel eens bij. Maar overleef je pijnlijke momenten, dan wordt je alleen maar sterker. Op een gegeven moment ben je zo sterk dat niets je meer kapot kan maken in het leven.
Hmm, heb je de tweelingbroer van man soms?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:34 schreef deedeetee het volgende:
Hij kan veel beter z'n mond houden want die man is zeldzaam taktloos, zijn botte opmerkingen brengen hem wel vaker in de problemen. Ik ben ook wel 'ns woest op hem geweest, zo van![]()
Die man is hopeloos, tis een echt dom![]()
Ik praat ook wel eens zomaar zonder te denkenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:34 schreef deedeetee het volgende:
Hij kan veel beter z'n mond houden want die man is zeldzaam taktloos, zijn botte opmerkingen brengen hem wel vaker in de problemen. Ik ben ook wel 'ns woest op hem geweest, zo van![]()
Die man is hopeloos, tis een echt dom![]()
Hehehe.. stiekem toch welquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Mijn man zingt op straat, ik heb eens in de C&A met hem gestaan toen hij dat ook deed. Een verkoopster vertrouwde het niet en zorgde er zorgvuldig voor om steeds een groot rek met kleren tussen hem en haar te houden.... Volgens mij dacht ze dat hij gevaarlijkwasquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Vaak praat ik ook onzin op straat. Ik hou van dom praten
Gewoon onzin uithalen. Ik wil dat het leven onzin is
Je kunt jezelf als mens ieder moment veranderen, als jij open wilt zijn dan kun je dat voor elkaar krijgen. In mijn situatie was een totale crisis nodig om te komen tot waar ik nu ben.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:48 schreef senesta het volgende:
Ha ha ha, ik denk wel eens dat ze vertrouwen op de opvoeding van anderen mensen om een hoop te kunnen zeggen.
Al heeft dromenvanger wel een punt, het lijkt me heerlijk om gewoon maar te kunnen zeggen hoe je iets vind, mijn ouders hebben me echt extreem ondergeschikt opgevoed wat dat betreft.
Ik heb ook vaker de neiging om op straat te zingenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mijn man zingt op straat, ik heb eens in de C&A met hem gestaan toen hij dat ook deed. Een verkoopster vertrouwde het niet en zorgde er zorgvuldig voor om steeds een groot rek met kleren tussen hem en haar te houden.... Volgens mij dacht ze dat hij gevaarlijkwas![]()
![]()
Hij heeft eens luidkeels * o, denneboom * gezongen midden in een hitte golf en en mevrouw op een terrasje kreeg het er spontaan benauwd van en beklaagde zich hierover![]()
Dat soort dingen zijn man eigen denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mijn man zingt op straat, ik heb eens in de C&A met hem gestaan toen hij dat ook deed. Een verkoopster vertrouwde het niet en zorgde er zorgvuldig voor om steeds een groot rek met kleren tussen hem en haar te houden.... Volgens mij dacht ze dat hij gevaarlijkwas![]()
![]()
Hij heeft eens luidkeels * o, denneboom * gezongen midden in een hitte golf en en mevrouw op een terrasje kreeg het er spontaan benauwd van en beklaagde zich hierover![]()
Ha ha ha, maar daar hou ik wel van.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:49 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn man eigen denk ik.
Die van mij zet mij dus gewoon met mijn rolstoel op een terras neer en vraagt dan aan een wild vreemde of hij op wil letten dat ik niet weg loop![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Die van mij zet mij dus gewoon met mijn rolstoel op een terras neer en vraagt dan aan een wild vreemde of hij op wil letten dat ik niet weg loop![]()
Ik hou van de ontspannen sfeer op een terras.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, maar daar hou ik wel van.
Ik hou zowiezo van mensen![]()
Vind het heerlijk om op een terrasje te zitten en mensen te kijken en niet om ze belachelijk te maken zoals een hoop mensen.
Ik vind het heerlijk om mensen met elkaar bezig te zien, om te zien hoe ze zich bewust of onbewust zijn van hun omgeving, hoe ze hun kinderen een spontane knuffel geven.
Daar heeft hij helemaal geen last van hij doet 't gewoon, niet leuk als je er naast loopt en je vreselijk voor hem schaamtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik heb ook vaker de neiging om op straat te zingen
Keihard meezingen op de muziek. Of gewoon dansen op straat.
Of gewoon mensen heel hard begroeten. Keihard schreeuwen van.. HALLO WAKKER WORDEN. Dat ik naar mensen ga roepen dat ze wakker moeten worden
Ik wil dat, maar iets houdt me tegen om dat niet te doen![]()
Dat zou die van mij ook klaar krijgen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jij bent óók een manquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Anders roep je zelf van..
" Ik ben kreupeltje, malle kreupeltje, malle kreupel met haar uitgestreken snoet"
" Ik ben kreupeltje, gekke kreupeltje, gekke kreupel, die de meest bizarre dingen doet "
Je houdt jezelf voor de gekquote:Op vrijdag 9 juni 2006 19:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zie ik net pas * bizar * ik ben de gewoonheid zelve![]()
Sorry, maar LW begrijpt de hint niet helemaalquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:55 schreef displission het volgende:
* displission gaat tarot leggingen doen in zijn tijd..dat buiten de zon schijnt, met een sangriaatje erbij!
--en dat is geen plan om Elvi te etteren ofzo..ik vind dat ze helemaal gelijk heeft! Het is er weer tijd voor! Tijd om de medemens te helpen..! In allerlei zaken
--ik houd van een lichtblauwe lucht(hint, hint, kijkt LW lief aan)
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:03 schreef displission het volgende:
hint van dit weer krijg je een kleurtje??
Ik kan niet meer uitslapenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 06:37 schreef Marietje_34 het volgende:
ik ben wakker, op zo ongeveer de enige dag dat ik kan uitslapen![]()
Haaiquote:
En dat is zo de eerstkomende 18 jaarquote:
Ik hou Jasmijn gewoon binnenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat is zo de eerstkomende 18 jaar
Succes
Wacht maar tot ze uitgaan, doe je helemaal geen oog meer dicht
Waarom niet dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:03 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Haai![]()
nee, dat geloof ik, met die kleine meid. Ik gelukkig wel, maar vandaag dus niet![]()
Tuukquote:
geen idee. Ik werd wakker van een kopjesgevende kat en kon toen niet meer slapen. Heel apart.quote:
en is school eigenlijk wel nodig?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk
En ze krijgt ook geen pc en al helemaal geen MSN en geen mobieltje
Welnee! Stel dat ze buiten komt en op school allemaal hormoonbommetjes ook wel 16-jarige scooterjosti's treftquote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:34 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en is school eigenlijk wel nodig?![]()
Zo lekker verder doezelen in de zon!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
geen idee. Ik werd wakker van een kopjesgevende kat en kon toen niet meer slapen. Heel apart.
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo lekker verder doezelen in de zon!
Let er maar eens op, als het zonnig is heb je minder slaap nodig.
Genieten van de zon, de mooie lucht, hoe stil het smorgens vroeg is, de ontwakende katten, de vogeltjes, dat mis je als je uitslaaptquote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:47 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
jubs, lekker ontbijtje erbij enzo
![]()
kloptquote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Genieten van de zon, de mooie lucht, hoe stil het smorgens vroeg is, de ontwakende katten, de vogeltjes, dat mis je als je uitslaapt
Wok restaurant heb ik wel meer van gehoord, mijn broer gaat daar vaker eten, schijnt super te zijn daarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:08 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie wel eens bji een wok restaurant gegeten? Man on man... hier in de buurt op de A4 zit de Gouden Wok... (vroeger vandervalk restaurant) en dat is echt heeerrrlijk daar ook
Mooi.. tijd voor een koud biertje
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:45 schreef senesta het volgende:
Lekker he?
Volgend jaar als al mijn plannen goed gaan lig ik tussen de bananenplanten en palmen, in mijn eigen tuintje gaaf he?
Ik heb al één palm geplant.
zeker niet !quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:42 schreef senesta het volgende:
Zeg ben ik een topickiller of zo?, joehoe..
Zeker allemaal op een naar buiten rollen met koffie idee gebracht?
Nou jongens geniet ervan en tot straks!
Mogguh!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:13 schreef displission het volgende:
hey truthers..een hele goede morgen!!
Kan ik niet voor je doen, moet je even de FA's mailen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 10:51 schreef displission het volgende:
LW dat was een hint he..zou je me aub lichtblauw willen maken, ik denk dat dat het denkproces bevordert.. !!
Nog meer..echt waar!
Eentje waar heel veel mensen een hekel aan hebbenquote:
Ze krijgt zeker geen webcamquote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk
En ze krijgt ook geen pc en al helemaal geen MSN en geen mobieltje
We konden wat dat betreft wel buren zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:10 schreef Marietje_34 het volgende:
't is al bleodje heet in mijn tuintje![]()
Ja, hier ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:10 schreef Marietje_34 het volgende:
't is al bleodje heet in mijn tuintje![]()
ik heb het ook al snel te warm hoor. Ik doe dan altijd m'n haar nat maken, dat scheelt een stuk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, net even gedouched fris, en helemaal fris nu
Buiten is het me even te warm. Ben een watjeMaar een zwembad in de tuin zou niet slecht zijn
Kop onder de kraan ?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb het ook al snel te warm hoor. Ik doe dan altijd m'n haar nat maken, dat scheelt een stuk.
precies, kop onder de kraanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kop onder de kraan ?
Ik heb korte haren dus dat heeft hier niet veel zin.
Maar zo'n douche dat is al prettig, denk dat ik vandaag vaker ga douchen. Voel me nu echt herboren.
Alleen weet ik niet snel te typen, ik weet geen onzin uit te kramen
Of is dat voordelig?
Er zitten geen grote denkbeelden in mijn hoofd nuAlles is klein in mijn hoofd. Maar straks met een paar biertjes komt dat vanzelf wel goed
![]()
Even naar buiten
Ik vind dat leuk als het groot is in mijn hoofdquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
precies, kop onder de kraan![]()
Geen grote denkbeelden in je hoofd? Hoeft toch ook niet?
precies, in mens kan niet altijd in de hoogste versnelling staan hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik vind dat leuk als het groot is in mijn hoofd
Zo groot mogelijk mag het zijn. Dat ik gewoon een ruim bewustzijn heb. Nu is het ook prettig maar ik kan niet goed snel schrijven over dingen en zaken en huppeldepuppupup.
Misschien heb ik rust nodig dat ik daarom zo ben nu
quote:Kop onder de kraan is ook een goed idee
Pussycat dolls staan op tv aan, pittige dames toch wel
Don't cha heet dat nummer.
Ik heb zin om te rappen
Yo yo yo Marietje, ligt naakt als een grietje in de tuin met pietje
ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Grapje hoor
Over die tuin met pietje
Bij mij wisselt het ook. Goed, ik ga maar es een boodschapje doen. Op mijn dooie gemakkie natuurlijk, want het is echt warmquote:
haha ik merk hetquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Windows media player zoekt snel ineens
Ben sinds kort weer overgestapt op windows en microsoft, ook als browser en muziek-speler.
Ik heb zin om het keyboard kapot te slaanKapot meppen tegen de muur
Zin om met spullen te gooien![]()
Spullen kapot gooien
Ben niet agressief maar heb gewoon teveel energie![]()
Zometeen een amstel erbij, kleine 30 cc flesjes. 1 goede slok en het glas is leeg![]()
verdomme ik vind jou echt geweldig op het moment, ik ga je ff toevoegen in mn favo fokkers lijkst in mn fotoboek.quote:Het glas moet zichzelf vullen Kom op glas!!!! Vul jezelf glas!!!!
Ik heb zoveel energie, heb weer zin om op de tafel te gaan staan en schreeuwen met een mircofoon.
YO YO YO!!!!!!!!!
Yooooo!!!!!!!!!!!! Yoooo!!!!quote:
Ik moet mijn favouriten ook nog aanmaken, maar er zijn zoveel favourieten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
verdomme ik vind jou echt geweldig op het moment, ik ga je ff toevoegen in mn favo fokkers lijkst in mn fotoboek.
rose en bier is het gewordenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Veel plezier met boodschappen doen!!!!!!!!!
En koop maar lekker wijn en bier, zal goed doen!!!
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
rose en bier is het geworden![]()
plus pleepapier, kattenvoer, gekruide aardappeltjes, kaassoufleetjes, eieren, kaas, actimelletjes, chippies, appelen en roosvicee. Dan weten jullie dat maar![]()
Velen zijn er niet meer inderdaad, jammer. Maar dan toch maar feesten.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:29 schreef hyponiem het volgende:
waar zijn alle ouwehoer lui gebleven?
ik kan soms echt vrolijk van jou wordenquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bedankt voor de details
Laat het bier en de rose smaken !!!!!!!!!!!
Gaan we feest vieren
Ik ga zo 1001010 liter bier downloaden, en dan maak ik een infuus aan zodat ik nog zatter wordt, niet stront-bezopen maar wel aangeschoten
Vrolijk is ook goedquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik kan soms echt vrolijk van jou worden![]()
![]()
Denk dat ik zo ook gewoon een biertje opentrek. Eerst koud worden.
hier dat heb ik nu ook, mooi weer, grolsch bier, dromenvanger die uit zn dak gaat op het forumquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik kan soms echt vrolijk van jou worden![]()
![]()
Denk dat ik zo ook gewoon een biertje opentrek. Eerst koud worden.
goed hequote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hier dat heb ik nu ook, mooi weer, grolsch bier, dromenvanger die uit zn dak gaat op het forum
allemaal dingen die bijdragen aan mijn goede humeur
ik heb nooit een mp3 speler gehad, tot voor kort weet ik uberhaupt dat ze bestaan hehe,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb net een nieuwe mp3-spelerEen van philips, the gogear. Goed apparaat maar niet perfect, misschien had ik beter een i-pod kunnen kopen maar dat kan altijd nog.
Hier ligt ook een bos in de buurt, de brunssumerheide, veel bomen, planten en zelfs dieren.
Mooie plek is dat. Heb daar ooit een barbecue gedaan midden in dat bos.
Innuendo staat op nu.
Gisteren ging mijn jongste voor het eerst 's avonds gezelllig met schoolkameraadjes naar de kermis. Tot nu was 't nogal een huismus dus het was iets * nieuws * in huize ddt.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 07:04 schreef yvonne het volgende:
Wacht maar tot ze uitgaan, doe je helemaal geen oog meer dicht
lijkt me geweldig om aan te zien,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb soms ook de neiging om uit mijn dak te gaan, doe ik vaker in de tuin met mp3-speler erop. Dan ga ik echt springen. En soms doe ik allebei de handen in de lucht en maak ik vuisten.
Als een echte magician
Ik zal wel moeten soms, ik heb de neiging om in te zakken soms. En dan moet ik weer naar boven komen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
lijkt me geweldig om aan te zien,
zolang je je maar top voelt.
nog ff en je kan opblijven voor de kid(s), het is erg.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gisteren ging mijn jongste voor het eerst 's avonds gezelllig met schoolkameraadjes naar de kermis. Tot nu was 't nogal een huismus dus het was iets * nieuws * in huize ddt.
In 't donker is de kermis mooier dus hij hoopte tot 11 uur te kunnen blijven![]()
Hij zocht een broek op met zakken waar niks-portemonnee- uit kan vallen * als ik op de kop ga * en zijn sleutels pasten er niet goed meer bij. * Normaal ga ik al ff naar tienen naar bed, vandaar die sleutels.
Die heb je niet nodig ik ben nog wel wakker * zei ik.![]()
ik ook erg vaak, zal wel een soort dubbel bewustzijn zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb trouwens vaak het idee dat ik een deja vus meemaak. Alsof het leven in een herhaling plaats vindt.
Achquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Gisteren ging mijn jongste voor het eerst 's avonds gezelllig met schoolkameraadjes naar de kermis. Tot nu was 't nogal een huismus dus het was iets * nieuws * in huize ddt.
In 't donker is de kermis mooier dus hij hoopte tot 11 uur te kunnen blijven![]()
Hij zocht een broek op met zakken waar niks-portemonnee- uit kan vallen * als ik op de kop ga * en zijn sleutels pasten er niet goed meer bij. * Normaal ga ik al ff naar tienen naar bed, vandaar die sleutels.
Die heb je niet nodig ik ben nog wel wakker * zei ik.![]()
Zoiets inderdaad, ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik ook erg vaak, zal wel een soort dubbel bewustzijn zijn.
Hij is 14 maar nog best wel * kinderlijk,* alhoewel daar nu rap verandering in komtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ach![]()
Hij bereidt zich iig wel goed voor, met z'n 'broek met zakken waar niks uit kan vallen als ie over de kop gaat'![]()
Hoe oud is hij?
waar ook niks mis mee is natuurlijk. (gezellig thuiszitten dus)quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hij is 14 maar nog best wel * kinderlijk,* alhoewel daar nu rap verandering in komt![]()
Hij heeft een aan autisme verwante contactstoornis gehad waar hij gelukkig na zijn kleuterjaren over heen is gegroeid. Maar het is nog steeds niet zo'n bravour figuur als zijn broer was. Die was altijd weg met vriendjes en hij zit liever gezellig thuis.![]()
Bij mij Anouk met Michelquote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu staat op.
Queens of the stone age - Nobody knows.
Ik was er idd best blij meequote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
waar ook niks mis mee is natuurlijk. (gezellig thuiszitten dus)
Maar het lijkt me dan wel goed om te zien dat hij nu wat meer los komt
Ik ga een pizza eten,quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:53 schreef Marietje_34 het volgende:
Lenny Kravitz- When I think of you
Nog geen idee eigenlijk wat ik ga eten. Ik heb altijd minder trek als het zo warm is. Goed voor de lijn![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik was er idd best blij mee![]()
Het gaat de laatste tijd erg goed met hem en dat is een hele opluchting......![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:06 schreef senesta het volgende:
Hallo allemaal,
Heerlijk al die energieke verhalen, fijn dat iedereen blij is.![]()
Ik kom net uit het zonnetje en ben nog een beetje loom, maar dat is ook lekker.
Zeg dromenvanger moet jij niet naar idols volgend seizoen?![]()
Gezellig samen met Bastardquote:
Koude douche, je hebt last van de warmtequote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:24 schreef Dromenvanger het volgende:
De dwergen zijn okey
Ik ben gek een beetje, een beetje gek in de kop. Heb echt zin om met mijn hoofd tegen de muur te beuken. Alles eruit beuken
Maar muziek helpt me wel.
Ik zit vol energie, zet je me nu op een dansvloer met goede muziek, dan ga ik tekeer als een beest
Koude douche komt straks misschien nog wel. Nu zit ik in een heavy tripquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:25 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Koude douche, je hebt last van de warmte![]()
Meisje toch? jasmine dacht ikquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:24 schreef deedeetee het volgende:
Gezellig samen met een kleintje wed ik.is 't een jongentje of een meisje ?
![]()
Die boeddah is gemaakt van metaal volgens mij. Ik zal straks voorzichtig de negatieve energie eraf halen. Rozenkwarts moet sowieso gewassen worden nog.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:44 schreef deedeetee het volgende:
Zet 'm gewoon ff onder de stromende kraan, hij kan toch niet afgeven hé ? Niet dat er straks de kleur vanaf gaat ofsow![]()
Dan heb je een gestreepte boeddha![]()
Die van mij is 2 en ik vind haar geweldig, net als mijn zoontje trouwens hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:40 schreef deedeetee het volgende:
Kleine meisje zijn zo leuk![]()
Die van mij is allang niet klein meer, die is mij boven het hoofd gegroeid![]()
Ik las Good Vibratorsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Vrolijk is ook goed
Vrolijk zijn is fijn
Ik heb de juiste vibe nodig dus ik pep me gewoon op de hele tijd
Good vibrations![]()
Let's party!!!!!!!!!!1![]()
Zometeen een goed nummer van queen zoeken verder. En dan ga ik mezelf lanceren![]()
Laat het bier smaken
Toasten we op een geweldig gekkenhuis vol actie en avontuur
Heb ik laatst geschoten, vlak voor het onweerquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat boeddah beeld is echt bezig in diepe meditatie hier
Ik zie dat nu pas
Za zometeen een foto posten ff nog een keer
Boedha is van beton.. niet van metaalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:05 schreef deedeetee het volgende:
Op de schuur ? Als daar de bliksem maar niet in slaat![]()
Cool! Die van mij houdt de wacht in de entreehalquote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:03 schreef Bastard het volgende:
Heb ik laatst geschoten, vlak voor het onweer
Staat bij mij op de schuur, de tuin te bewaken.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef deedeetee het volgende:
Mooi beeld, heb jij ook zo'n bel en dorje ? Ik heb pas een hele mooie gekregen van mijn broer.![]()
Ja & jaquote:Boeddha mag je ook jezelf cadeau geven toch
daarom mediteer je dus, zodat je juist niet de lucht invliegtquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef deedeetee het volgende:
Mijn broer verzameld gebedsmolens en toen we in een winkel aan 't snuffelen waren heb ik een dorje bewordend, Prompt kwam hij bij het volgende bezoek met die bel en een dorje aanzetten + een kopietje met wat de betekenis en het gebruik er van is. De bel is vrij groot en heeft een prachtig geluid![]()
Ik heb er tot nu toe niks mee gedaan want ik mediteer niet. Ik moet er een beetje mee oppassen want ik ga zo de * lucht * in![]()
Dank je wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:04 schreef deedeetee het volgende:
Mooie kinders en óók nog een koningwens, eerst een jongen en dan een meisje![]()
Knappe toet heeft je kleine meid, ik ben zo gek op shoppen voor leuke meisjes kleren en frutsels ensow![]()
Zal nog wel ff duren voor dát er weer in zit voor mij......![]()
Ziet er nogmaals echt cool uitquote:Op zaterdag 10 juni 2006 21:39 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Cool! Die van mij houdt de wacht in de entreehal
[afbeelding]
Biertjes worden eerder gedronken door het WK denk ik.quote:Op zondag 11 juni 2006 09:37 schreef senesta het volgende:
Jemig
Hmm denk dat ik maar geen voetbal ga kijken![]()
Maar goed dat ik geen supporter ben want er moet sowieso al één kilo af bij mijquote:Op zondag 11 juni 2006 09:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik lees net op tv dat voetbalsupporters 3 kilo gewicht erbij krijgen door het wk
Ik heb een bierbuikje, had het net met mijn pa erover, morgen ga ik ren-schoenen kopen en kleding om te rennen. Ik ga er wat aan doen. Heb dan wel een home-trainer boven staan, maar daar val je niet snel vanaf, en dat is tevens saai. Straks lekker rennen met muziek. Loop ik eerst 15 minuten naar de heide en ga ik daar rennen, en loop ik ook 15 minuten terug. Sowieso ben ik dan 30 minuten bezig zonder in het bos te zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 09:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen supporter ben want er moet sowieso al één kilo af bij mij![]()
Whehehe heb jij nu al een bierbuikje dan Dromenvanger ?![]()
Stralend blauw is de lucht hier hé ? Ik zit niet zo ver van Brunssum af dus het zal wel de zelfde lucht zijn als ik hier ziequote:Op zondag 11 juni 2006 10:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Net een foto genomen van de blauwe lucht
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 juni 2006 10:30 schreef deedeetee het volgende:
Je moet het rennen wel langzaam opbouwen, dat is beter voor je gezondheid en dan houd je het uiteindelijk ook langer vol. Dan word het een vaste gewoonte waar je lekker van opknapt.
Als je in het begin te hard van stapel loopt dan knap je dus áf.
Met dit warme weer kun je sowieso beter wat kalmer aan doen.![]()
Jij woont toch in Sittard of niet??quote:Op zondag 11 juni 2006 10:31 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Stralend blauw is de lucht hier hé ? Ik zit niet zo ver van Brunssum af dus het zal wel de zelfde lucht zijn als ik hier zie![]()
quote:
Geleenquote:Op zondag 11 juni 2006 10:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij woont toch in Sittard of niet??
Ligt maar ff weg van Brunssum inderdaad.
De lucht is hier kraakhelder blauw
Dicht bij DSM???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |