abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:48:04 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38687786

Hier verder

Deedeetee vroeg of ik een nieuwe wilde maken, dus bij deze

Hier verder om de taal tot leven te blazen. Drukken we straks op de rode launch button of op de groene launch button en dan is het heavenly after. Ook het gevoel en wederzijds respect voor de mensen.

Al het positieve gaat exploderen. Deze wereld wordt duizenden malen groter en er vindt van alles plaats

Wie schrijft die blijft

Let's blow this party up!!!!!! Let's make another explosion!!!!

Ook voor kleine huishoudelijke mededelingen is this the place to be Omdat ook die mededelingen zorgen voor een verse nieuwe oerknal vol fantasy!!!!

Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:52:08 #2
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38687926
ik vind dit wel een mooi beginnetje :
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:24 schreef Dromenvanger het volgende:

Mensen hebben geluk in zichzelf zitten. Maar vele mensen staren zich blind op iets. Ze staren zich blind op hun duistere kant.

Als mensen de duistere kant kunnen negeren, zijn ze al een stuk verder.

Of als mensen eens licht kunnen laten schijnen op zichzelf. Dat ze het licht zien.

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:54:47 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38688028

Is ook helemaal niet moeilijk om jezelf in het licht te zetten, je hoeft maar het duistere buiten spel te zetten in het leven. Klein beginnen door naar kleine mooie dingen te kijken, en groot eindigen met gigantisch grote dromen die je waar wilt maken.

Het leven heeft altijd mooie dingen in zich, als je duister bent van binnen, dan is het nodig dat je de aandacht vestigd op dat mooie. Hoe moeilijk dat ook kan zijn. Toch is het mogelijk. En door blijven dromen misschien wel ook. Dromen over andere plekken als het hier op aarde een hel is.

Dan droom je gewoon over een paradijs, maar het is al een paradijs hier

Ik ga zo ff naar de winkel. Even wat inkopen doen

Over het duistere, als je niet duister bent van binnen, dan ga je vanzelf aardig om met mensen, heb je frustratie in je zitten en andere duistere zaken, dan is het vanzelf zo dat je niet met respect omgaat met medemensen en dieren.

Sta je volop in het licht, dan ben je vanzelf licht. En straal je ook licht uit Dan handel je naar het licht ook wel. Alleen kan dat licht gedoofd worden door mensen die jou licht willen weg nemen, mensen die jou het licht in de ogen niet gunnen en nog meer. Maar daar moet je boven staan

Even naar buiten nu
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:11:22 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38688548
Ik ga even op de bank hangen, even dromen

Kijken of ik herboren kan worden tijdens het bijkomen

Even herstellen
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:18:39 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38688835
Ik ben ook weer van de partij voor een nieuwe reeks vol verrassingen
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:32:16 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38689376
Nee?
The truth was in here.
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 12:48:42 #7
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38689938
Ha ha ik was even het nieuwe deel kwijt.
Goedemiddag iedereen!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:15:58 #8
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_38690901
Hallo allemaal
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 13:28:55 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38691363
Jemig, ik ben even helemaal stil van het overlijden van thijs in OUD...
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:45:58 #10
78780 deedeetee
pi_38692004
Naar zoiets idd......

Mag ik hier wel zeggen dat 't jochie in mijn optiek nu gewoon verder gaat en misschien gewoon * te goed * was om hier verder te gaan ?

Ik hoop dat 't mij nooit over komt want ik weet niet of ik dan óók zo kan denken.
Voor de ouders is 't natuurlijk vreselijk moeilijk.
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 13:51:05 #11
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38692182
Ja natuurlijk mag je dat zeggen, ik denk alleen niet dat die ouders dat een geruststellende gedachten vinden op dit moment, misschien later maar zeker nu nog niet.
Denk ook niet dat ik dat zou kunnen, de pijn lijkt me nu nog zo vreselijk rauw, als ik er alleen al aan denk krijg ik een knoop in mijn buik.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:52:49 #12
78780 deedeetee
pi_38692267
psies ik zou 't erg bot vinden om 't ergens te zeggen waar de ouders er mee geconfronteerd worden. Zo ver ik weet komen die hier nooit.
Zal ik 't anders maar ff editten ?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:58:13 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38692448
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef deedeetee het volgende:
psies ik zou 't erg bot vinden om 't ergens te zeggen waar de ouders er mee geconfronteerd worden. Zo ver ik weet komen die hier nooit.
Zal ik 't anders maar ff editten ?
Nee hoor, ieder zn gedachte's en ik vind dat je gelijk hebt. Ik ga er vanuit dat alles gebeurt om een rede, en dit zal ook zeker niet 'zomaar' zijn gebeurd... maar als ouders zijnde denk je daar op dit moment gewoon nog niet aan.
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:58:43 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38692469
Ik vind het trouwens een super icoon deedeetee!!
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:03:03 #15
78780 deedeetee
pi_38692610
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee hoor, ieder zn gedachte's
Nu je me gequote hebt gaat 't ook niet meer
quote:
en ik vind dat je gelijk hebt. Ik ga er vanuit dat alles gebeurt om een rede, en dit zal ook zeker niet 'zomaar' zijn gebeurd... maar als ouders zijnde denk je daar op dit moment gewoon nog niet aan.
tsja ik ga uit van het reincarnatie, dat ziet er in theorie heel mooi uit maar de praktijk kan toch wel hard aankomen.
Ik ben wel 'ns benieuwd of ik er ook zo droog onder blijf als ik zélf aan de beurt ben
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:13:07 #16
78780 deedeetee
pi_38692930
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:58 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het trouwens een super icoon deedeetee!!
Die bomen ???????

Senesta is geloof ik een beetje boos op mij
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:37:35 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38693690
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nu je me gequote hebt gaat 't ook niet meer
[..]

tsja ik ga uit van het reincarnatie, dat ziet er in theorie heel mooi uit maar de praktijk kan toch wel hard aankomen.
Ik ben wel 'ns benieuwd of ik er ook zo droog onder blijf als ik zélf aan de beurt ben
Ik ga ook uit van reincarnatie, ik vind dat ook een geruststellend idee eigenlijk, we gaan elkaar allemaal weerzien.

Op zo'n moment als dat kun je daar gewoon nog niet aandenken.. je bent overmant door verdriet en eerlijk gezegd zou ik het niet eens willen weten welke machteloze gevoelens je hebt..maar uiteindelijk helpt de gedachte van elkaar weerzien en reincarnatie wel als troost denk ik..
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:38:20 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38693718
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die bomen ???????

Die bomen met dat gras... prachtige kleur, prachtige natuur naar mijn persoonlijke smaak
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:00:06 #19
78780 deedeetee
pi_38694467
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ga ook uit van reincarnatie, ik vind dat ook een geruststellend idee eigenlijk, we gaan elkaar allemaal weerzien.
Mij spreekt 't zo aan omdat dan een ander óók 'ns wat nare ervaringen op kan doen. Het idee dat ik als enigste steeds weer de pisang ben staat me ongelovelijk tegen.
Mensen die zelf nooit iets echts érgs hebben ervaren en die dan preken tegen je houden ensow....
De mensen die ik nooit meer hoop te treffen zijn bij mij ver in de meerderheid
quote:
Op zo'n moment als dat kun je daar gewoon nog niet aandenken.. je bent overmant door verdriet en eerlijk gezegd zou ik het niet eens willen weten welke machteloze gevoelens je hebt..maar uiteindelijk helpt de gedachte van elkaar weerzien en reincarnatie wel als troost denk ik..
Ik hoop het het, het veries van een kind is echt een vreselijke slag......... Op het moment zelf word je er door verdoofd maar naderhand komt het volle besef en de pijn van het gemis op je af.

Die bomen die jij zo mooi vind hield ik in reserve voor een overlijden( toen ik 't hoorde ben ik meteen in m'n profiel gedoken) ze doen doen mij aan de rust en stilte van een kerkhof denken.
Ik ging daar vroeger graag wandelen óók om de graven van * lang geleden * te bekijken.
Weet niet waarom maar dat ik vind ik altijd erg mooi en rustgevend. Ook in oude kerken probeer ik de tekst te lezen die daar in de tegels op grond door heel veel mensen voeten is afgesleten.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:09:26 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38694793
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:00 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Mij spreekt 't zo aan omdat dan een ander óók 'ns wat nare ervaringen op kan doen. Het idee dat ik als enigste steeds weer de pisang ben staat me ongelovelijk tegen.
Mensen die zelf nooit iets echts érgs hebben ervaren en die dan preken tegen je houden ensow....
De mensen die ik nooit meer hoop te treffen zijn bij mij ver in de meerderheid
[..]

Ik hoop het het, het veries van een kind is echt een vreselijke slag......... Op het moment zelf word je er door verdoofd maar naderhand komt het volle besef en de pijn van het gemis op je af.

Die bomen die jij zo mooi vind hield ik in reserve voor een overlijden( toen ik 't hoorde ben ik meteen in m'n profiel gedoken) ze doen doen mij aan de rust en stilte van een kerkhof denken.
Ik ging daar vroeger graag wandelen óók om de graven van * lang geleden * te bekijken.
Weet niet waarom maar dat ik vind ik altijd erg mooi en rustgevend. Ook in oude kerken probeer ik de tekst te lezen die daar in de tegels op grond door heel veel mensen voeten is afgesleten.
Whehe, die mensen die je nooit meer wilt zien zul je dan waarschijnlijk weer tegen gaan komen maar dan in een andere situatie, net zo lang totdat je er samen wel uit kan komen. (Karma opheffen)
Mensen die 'makkelijk' praten kunnen van 2 kanten zijn.. of van een vroeg leven (jonge ziel) of hebben gekozen voor een makkelijk leven omdat ze er al 1 of meerdere moeilijkere levens achter de rug hebben.

Oh ik zie niks wat wijst op een begraafplaats in dat plaatje, al zou dat voor mij geloof ik de uitgelezen laatste rustplaats zijn.
Ik hou gewoon van bomen, de wezens die in weer en wind, jaar in jaar uit blijven staan, iedere jaargetijde weer bewust meemaken en de wereld om hun heen gadeslaan, wat zouden bomen vertellen als ze konden spreken?. Tevens hou ik van de kleur groen, voor mij de kleur van jong leven.
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:10:27 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38694829
Gaat het over dat kind dat is doodgebeten door die husky?

Hoorde het net op het nieuws namelijk. Dat een kind is doodgebeten door een husky-hond

Reincarnatie inderdaad, maar ik ben niet geduldig om daar dieper over te schrijven, ik ben te ongeduldig en ik ga alle kanten op nu. Net even rustig geslapen op de bank ook, in een diepe slaap

Ik geloof dat je na de dood in een nieuw proces terecht komt, maar wat voor proces weet ik niet. Ik denk dat je gewoon richting een nieuw licht gaat straks. In principe zou ik best eens mijn dood in scene willen zetten, om te ervaren wat hierna gebeurt.

Even nieuwe sokken aantrekken
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:18:24 #22
78780 deedeetee
pi_38695095
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Whehe, die mensen die je nooit meer wilt zien zul je dan waarschijnlijk weer tegen gaan komen maar dan in een andere situatie, net zo lang totdat je er samen wel uit kan komen. (Karma opheffen)

dat weet ik ook wel maar een mens mag toch hopen nietwaar ?
quote:
Mensen die 'makkelijk' praten kunnen van 2 kanten zijn.. of van een vroeg leven (jonge ziel) of hebben gekozen voor een makkelijk leven omdat ze er al 1 of meerdere moeilijkere levens achter de rug hebben.
Dat eerste ja, maar het tweede hhmmfppff ja,ja dat zál wel
je hebt uiteraard gelijk maar weten en voelen zijn 2 verschillende dingen in dit leven
quote:
Oh ik zie niks wat wijst op een begraafplaats in dat plaatje, al zou dat voor mij geloof ik de uitgelezen laatste rustplaats zijn.
Ik hou gewoon van bomen, de wezens die in weer en wind, jaar in jaar uit blijven staan, iedere jaargetijde weer bewust meemaken en de wereld om hun heen gadeslaan, wat zouden bomen vertellen als ze konden spreken?. Tevens hou ik van de kleur groen, voor mij de kleur van jong leven.
Het is ook geen begraafplaats maar toen ik 't vond dacht ik dat 't mooi zou zijn om 't bij zo'n gelegenheid te gebruiken.
Ik houd ook veel van bomen en kijk er graag naar.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:21:12 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38695191
Nee we hebben het over een kindje dat plots is overleden van een fokker..
Hoewel dat onderwerp van jou ook afschuwelijk is voor die ouders.

Om te spreken over jou dood in scene zetten.. ik denk dat je niet meer terug wilt naar aarde als je eenmaal hebt gevoelt wat daar is...
Het schijnt zo overweldigend mooi en liefdevol te zijn, een gevoel van "thuis komen" dat je niet meer terug wilt eigenlijk. Ik geef toe, ik ben ook nieuwsgierig daar naar, maar geniet vol nu van mijn leven met mijn vrouw en dochter.. priceless.
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:23:49 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38695275
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:18 schreef deedeetee het volgende:

Dat eerste ja, maar het tweede hhmmfppff ja,ja dat zál wel
je hebt uiteraard gelijk maar weten en voelen zijn 2 verschillende dingen in dit leven
Ik hoef niet uiteraard gelijk te hebben... maar ik geloof ook dat je zelf je leven uitkiest, je ouders, je geboorteplaats etc. Dit om te werken aan je karma..
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:29:52 #25
78780 deedeetee
pi_38695481
Maar we gaan toch steeds weer terug......
In theorie schijn je je hier vlugger te kunnen ontwikkelen, ik heb me voorgenomen om als ik weer daar terug ben niet meer zo'n haast te maken met m'n ontwikkeling

Hoewel ik steeds meer schik in m'n leven krijg dus mss bedenk ik me nog
Dan zoek ik wel zorgvuldig een aardige moeder uit eentje die ruimdenkend is en geen fokkers platmept die verdraagzaamheid prediken als het om een nicotine verslaving gaat.

oeps ik realiseer me dat ik niet alleen klaag maar ook nog haatdragend ben aan 't worden
IK ga maar 'ns boodschappen doen, lekker in de zon. Zonlicht daar kanp je van op. Kijk maar naar Dromenvanger die geniet er ook volop van.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:30:49 #26
78780 deedeetee
pi_38695513
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik hoef niet uiteraard gelijk te hebben... maar ik geloof ook dat je zelf je leven uitkiest, je ouders, je geboorteplaats etc. Dit om te werken aan je karma..
ik ook, tenminste als je een bewuste ziel bent en ik denk wel dat ik dat ben.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:36:33 #27
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38695735
Ik wist niet dat een kindje van een fokker gestorven was, verschrikkelijk!!!

Over het hiernamaals, ik wil niet daarheen maar ik wil eens weten hoe het is. Ik ga nog altijd uit van een overgang terwijl ik levend ben, dat straks bij mij het licht dooft en dat ik meteen herboren wordt.

Ik ben al herboren in 2000, nu nog een keer in 2012 herboren worden als dat de datum is en zo word ik steeds opnieuw geboren

Ik zou gewoon even willen proeven daar aan de andere kant, en dan meteen terug keren, niet blijven natuurlijk. Vorm van extase ervaar ik hier ook wel in zekere mate. Toch ben ik nog steeds teveel aanwezig. Ik ben me nog te bewust van mezelf.

Als het aan mij ligt ga ik nog 10 niveau's lager met het bewustzijn, een dieper bewustzijn misschien inplaats van een hoger bewustzijn.

Dieper bewustzijn, dat ik in slaap val tijdens het waken

Misschien is dat ook de manier om straks een nieuw leven te krijgen naast dit leven. Dat ik op commando heel diep ga in het bewustzijn.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:45:08 #28
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38696090
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:18 schreef Bastard het volgende:
Ik ben ook weer van de partij voor een nieuwe reeks vol verrassingen

Bastard!!!!!

Ik had je al gemist

Ik ben even alle kanten aan het opgaan vandaag

Moet mijn draai vinden
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:47:00 #29
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38696175
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:29 schreef deedeetee het volgende:
Maar we gaan toch steeds weer terug......
In theorie schijn je je hier vlugger te kunnen ontwikkelen, ik heb me voorgenomen om als ik weer daar terug ben niet meer zo'n haast te maken met m'n ontwikkeling

Hoewel ik steeds meer schik in m'n leven krijg dus mss bedenk ik me nog
Dan zoek ik wel zorgvuldig een aardige moeder uit eentje die ruimdenkend is en geen fokkers platmept die verdraagzaamheid prediken als het om een nicotine verslaving gaat.

oeps ik realiseer me dat ik niet alleen klaag maar ook nog haatdragend ben aan 't worden
IK ga maar 'ns boodschappen doen, lekker in de zon. Zonlicht daar kanp je van op. Kijk maar naar Dromenvanger die geniet er ook volop van.
Dromenvanger geniet overal van vlgs mij... als je in de dikke van dale kijkt bij dromenvanger staat er = mannelijk, positief
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:48:14 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38696231
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:45 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Moet mijn draai vinden
Ik weet het
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:58:29 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38696686
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:47 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dromenvanger geniet overal van vlgs mij... als je in de dikke van dale kijkt bij dromenvanger staat er = mannelijk, positief
Ik doe mijn best om alles positief te zien

Ik kan ook niet anders in het leven staan. Zelfs negatieve zaken geef ik een positieve wending

Heb me voorgenomen om nooit meer zwart-gallig te kijken Lukt me sowieso niet meer, ik kan in geen mogelijkheid negatief doen en zijn, heb die tijd achter me liggen helemaal

Soms ga ik in zo'n opwaartste spiraal, dat ik echt manisch word van mezelf En dan moet ik dimmen weer
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:00:20 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38696767
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:48 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik weet het
Komt nog wel een keer

Ben 29 jaar, heb nog jaren te gaan, op mijn 34ste jaar, wil ik mijn draai gevonden hebben

Liefst eerder. Maar goed, ik ben dus bezig daarmee.

Soms zal ik richting meditatie moeten gaan denk ik, even afschakelen en helemaal bijkomen.

Dromen

De realiteit is al dromerig hier, maar het kan dromeriger.

En nu heb ik neuk aan mijn jeus, ik bedoel, jeuk aan mijn neus
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:14:33 #33
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38697309
Ik had even buikpijn toen ik de circel van Thijs aan het bekijken was, kreeg ineens maagkrampen door het te bekijken

Toen ik wegklikte van het topic was het weg ineens. Kan toeval zijn natuurlijk. Wil ook niet erover schrijven verder.

Kreeg ineens steken in de maag

Maag goed, hopelijk is Thijs goed terecht gekomen, had even gecondoleerd al, ik lees ouders zelden tot nooit. Bar en Mar ben ik wel vaker tegen gekomen op fok!. Zo vroeg je kind verliezen lijkt me een regelrechte hel.

Maar Thijs zal goed terecht komen toch!!!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:29:58 #34
78780 deedeetee
pi_38697827
Thijs komt goed terecht

Miss ben je een beetje heldervoelend en voelde je de pijn die de mensen in dat topic voelen als ze meeleven met de ouders van Thijs
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:32:05 #35
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38697911
Zeker weten.. ik heb vlgs mij eens een gedichtje gelezen dat kinderen naar de hemel gaan en een engel worden... dat is een mooie gedachte.

Pff.. ben blij als het 1700 uur is, weg hiervandaan, de buitenlucht in!
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:32:59 #36
78780 deedeetee
pi_38697942
Buiten is lekker warm
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:33:48 #37
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38697964
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:29 schreef deedeetee het volgende:
Thijs komt goed terecht

Miss ben je een beetje heldervoelend en voelde je de pijn die de mensen in dat topic voelen als ze meeleven met de ouders van Thijs
Toen mijn opa overleed had ik ook al krampen in mijn maag, gigantische maagkrampen die nacht gehad.

Pijn gaat bij mij in de buik zitten inderdaad.

Kinderen komen sowieso goed terecht inderdaad, zoals Bastard al zei. Volgens mij krijgen kinderen een voorkeurs-behandeling als ze te vroeg heen gaan.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:35:18 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38698020
Veel plezier in de buitenlucht Bastard

Ik ben vaker buiten aan het roken tussendoor, lekker met t-shirt open rond huppelen buiten

Sigaret erbij, koi-karpers voeren

Tmf staat op nu, ik luister de muziek nu die ze draaien.

Postmen staat op nu daar En af en toe kijk ik naar de beelden van de clip. Heb tv op de computer
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:36:37 #39
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38698080

Dit is mijn icoon. Deedeetee heeft mij geinspireerd, en het heeft tevens met het Nederlands elftal te maken.

Oranje boom. Orange tree

Oranje boom is ook een biertje
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:46:23 #40
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38698449
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:32 schreef deedeetee het volgende:
Buiten is lekker warm
Dat geloof ik wel.. vanmiddag ff peukie gaan roken.. sloeg bekant neer van de warmte die me overviel
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:46:58 #41
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38698469
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]

Dit is mijn icoon. Deedeetee heeft mij geinspireerd, en het heeft tevens met het Nederlands elftal te maken.

Oranje boom. Orange tree

Oranje boom is ook een biertje
Past ook goed bij je Oranje letters
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:50:50 #42
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38698589
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:46 schreef Bastard het volgende:

[..]

Past ook goed bij je Oranje letters

Wie weet helpt het wel en scoren ze straks 10000 doelpunten per wedstrijd
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:53:43 #43
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38698685
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:50 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Wie weet helpt het wel en scoren ze straks 10000 doelpunten per wedstrijd
Dat word een WK om nooit meer te vergeten dan
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 16:54:21 #44
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38698710
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 16:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat word een WK om nooit meer te vergeten dan

Heb zin in een biertje

Heerlijk helder heineken

Brand is ook goed. En Amstel ook

Als het maar bier is
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 17:01:39 #45
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38698958
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die bomen ???????

Neeeeh joh, ik ben niet zomaar boos hoor, ik was even druk waardoor ik niet meer gereageert heb.
Ik was vanmiddag wel heel erg aangedaan, ik heb met haar en anderen vaak verhalen uitgewisseld, dit soort verhalen lijken altijd ver weg, en dit is gewoon dicht bij, kwam even hard aan.

Sorry als je de verkeerde indruk kreeg.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:26:21 #46
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38699747
Ik ga even pc op stand-bye zetten

Even rusten en straks verder

Bitte moe bin ich
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 17:29:15 #47
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38699846
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat heb ik echt niet gedaan
Anders zou het niet één van mijn betere keuzes zijn.
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 17:30:14 #48
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38699880
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga even pc op stand-bye zetten

Even rusten en straks verder

Bitte moe bin ich
welterusten
pi_38700216
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:29 schreef senesta het volgende:

[..]

Toch ben ik het wel eens met Bastard.

Je zult voor dit leven gekozen hebben om nog een aantal lessen te leren of ervaringen op te doen, zoals je het zelf wilt zien
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:44:47 #50
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38700322
Ik geloof daar ook in, ik had het vorige week nog erover op fok!. Dat je kiest voor je leven, je kiest je ouders uit. Het is een les. Op een gegeven moment was ik zover gegaan daarin dat je ook kiest voor een eventuele ziekte die je krijgt. Dat je uiteindelijk wijzer wordt ervan ook. Over Thijs, die heeft dan wel een kort leventje gehad hier, maar die gaat straks gewoon verder om daar langer te leven, en wie weet komen zijn ouders hem straks gewoon weer tegen. Maar hoe dat zit weet ik niet.

Sowieso ben je als sperma-cel de snelste geweest, je had ook kunnen kiezen om niet snel te willen zijn in die tijd. Dan was je er nu niet. Of niet? Je koos als sperma-cel om als eerste te zijn, omdat je koos voor het leven. Misschien koos je zelfs om het sperma van je ouders te worden en ga zo door.

Wilde even slapen net, maar het lukt niet. Dus ik ga muziek luisteren en internetten.

Over mijn leven, ik ben blij met mijn leven en dat ik de keuze heb genomen om hier in dit gezin te leven, ondanks de ellende van toen. Maar je leert ervan. Van alles leer je wel iets. Ga je nu in dit leven vroegtijdig dood, dan leer je daar ook van.

In principe is het hele leven een leer-proces.
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 17:46:58 #51
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38700389
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:41 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Toch ben ik het wel eens met Bastard.

Je zult voor dit leven gekozen hebben om nog een aantal lessen te leren of ervaringen op te doen, zoals je het zelf wilt zien
Ik ben op het moment erg tevreden met mijn leven hoor.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:48:49 #52
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38700437
Doe maar - De bom

Luister ik nu
  vrijdag 9 juni 2006 @ 17:58:37 #53
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38700753
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:46 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik ben op het moment erg tevreden met mijn leven hoor.
Mooi zo

Tevredenheid is
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:10:33 #54
78780 deedeetee
pi_38701137
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:01 schreef senesta het volgende:

[..]

Neeeeh joh, ik ben niet zomaar boos hoor, ik was even druk waardoor ik niet meer gereageert heb.
Ik was vanmiddag wel heel erg aangedaan, ik heb met haar en anderen vaak verhalen uitgewisseld, dit soort verhalen lijken altijd ver weg, en dit is gewoon dicht bij, kwam even hard aan.

Sorry als je de verkeerde indruk kreeg.
Geeft niks hoor, ik ben gauw bang dat ik iemand kwets met mijn -niet altijd even gevoelige -opmerkingen
Ik ken deze users helemaal niet maar met Danyel was ik ook erg van mijn stuk want daar heb ik een tijdje * mee gekeken * Verder 't helemaal vergeten en dan komt 't toch wel ff hard aan als je leest van zijn toch nog onverwachte overlijden.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:14:31 #55
78780 deedeetee
pi_38701293
quote:

[..]

* meeleeft......
Ik snap écht niet wat me bezield heeft, volgens mij wilde ik gelijk voor 10 levens opschieten ofsow
Da's wel iets voor mij lekker veel te veel hooi op m'n vork nemen
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:15:32 #56
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38701333
Je bent kwetsbaar

Kwetsbaar omdat je denkt dat je kwetst

Niet gevoelige opmerkingen, maar wel kwetsbaar zijn doordat je bang bent om te kwetsen

Beetje moeilijk iets

Heb ik ook wel eens, ik denk ook vaker na voordat ik wat schrijf bij bepaalde topics. Bang om iemand voor het hoofd te stoten. Of tegen het hoofd.

1-1 is het in de wedstrijd van Duitsland
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:21:14 #57
78780 deedeetee
pi_38701557
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik geloof daar ook in, ik had het vorige week nog erover op fok!. Dat je kiest voor je leven, je kiest je ouders uit. Het is een les. Op een gegeven moment was ik zover gegaan daarin dat je ook kiest voor een eventuele ziekte die je krijgt.
Dat is ook zo, daarom vond ik het zo frappant toen je zei dat je mss wel psychiater wilde worden.
Kan ook zijn dat je dat in je volgende leven wilt gaan doen en dan doe je nu dus * vakkennis * op.
Als dat zo is word jij vast een hele goede
quote:
In principe is het hele leven een leer-proces.
psies en leren is lang niet altijd leuk
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:25:04 #58
78780 deedeetee
pi_38701685
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Je bent kwetsbaar

Kwetsbaar omdat je denkt dat je kwetst
auwts jij weet rake opmerkingen te maken joh
quote:
1-1 is het in de wedstrijd van Duitsland
Mijn man zit in Duitsland ( voor zijn werk ) en nu in een café te kijken en mag niet laten blijken dat hij hoopt dat Duitsland verliest
Dat word daar vast niet gewaardeerd
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:25:37 #59
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38701695
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:21 schreef deedeetee het volgende:

Dat is ook zo, daarom vond ik het zo frappant toen je zei dat je mss wel psychiater wilde worden.
Kan ook zijn dat je dat in je volgende leven wilt gaan doen en dan doe je nu dus * vakkennis * op.
Als dat zo is word jij vast een hele goede
Misschien dit leven al psychiater worden Ik kan goed opschieten met psychiaters, lekker zakelijk contact is dat ook.

Ga ik drugs uitvinden die legaal zijn waarmee je tot de diepste meditatie kunt komen, haal ik alle stress weg bij de patienten En schrijf ik de meest mooie wonder-pillen voor Of ik kraak de realiteit Nee, ik denk altijd dat ik de realiteit kan kraken zodat het meditatie is
quote:
psies en leren is lang niet altijd leuk
Soms kan het leven pijn doen, dat hoort er soms wel eens bij. Maar overleef je pijnlijke momenten, dan wordt je alleen maar sterker. Op een gegeven moment ben je zo sterk dat niets je meer kapot kan maken in het leven.

Onoverwinnelijk wilde ik bijna zeggen. Iedere tegenslag maakt sterker gewoon. En je krijgt ook steeds meer schijt aan het leven als het ware

Schijt aan andere mensen dus

Schijt aan alles !!!!

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 09-06-2006 18:31:30 ]
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:28:09 #60
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38701768
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]

auwts jij weet rake opmerkingen te maken joh
[..]
Valt toch reuze mee of niet???
quote:
Mijn man zit in Duitsland ( voor zijn werk ) en nu in een café te kijken en mag niet laten blijken dat hij hoopt dat Duitsland verliest
Dat word daar vast niet gewaardeerd

Nee, dat wordt zeker niet gewaardeerd Als je nu naar Duitsland gaat dichtbij Limburg dan is er een weg waar aan de ene kant Nederlanders wonen, en aan de andere kant Duitsers!!!

vrijdag 9 juni 2006 @ 18:30:12 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38701842
Ondertussen is het 2-1 voor Duitsland, dus je man kan weer roepen dat Nederland kampioen gaat worden
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:34:50 #62
78780 deedeetee
pi_38701982
Hij kan veel beter z'n mond houden want die man is zeldzaam taktloos, zijn botte opmerkingen brengen hem wel vaker in de problemen. Ik ben ook wel 'ns woest op hem geweest, zo van

Die man is hopeloos, tis een echt dom
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 18:35:21 #63
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38701999
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:25 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Soms kan het leven pijn doen, dat hoort er soms wel eens bij. Maar overleef je pijnlijke momenten, dan wordt je alleen maar sterker. Op een gegeven moment ben je zo sterk dat niets je meer kapot kan maken in het leven.

Ik denk dat mensen zowiezo meer kunnen dragen dan ze denken, op het moment dat iets vreselijks gebeurd moet je gewoon door.
Is best raar dat mensen later kunnen zeggen dat je dan sterk bent, je moet gewoon en je kan niet anders, is volgens mij niet iets waar je altijd invloed op hebt.
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 18:37:15 #64
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38702056
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:34 schreef deedeetee het volgende:
Hij kan veel beter z'n mond houden want die man is zeldzaam taktloos, zijn botte opmerkingen brengen hem wel vaker in de problemen. Ik ben ook wel 'ns woest op hem geweest, zo van

Hmm, heb je de tweelingbroer van man soms?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:37:51 #65
78780 deedeetee
pi_38702075
Vast niet die van mij is beslist éénmalig.
Hoewel de hele familie hoog scoort als 't op lompheid aankomt
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 18:40:23 #66
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38702160
Ha ha ha, nou die van mij heeft daar ook een behoorlijk handje van hoor.
In zijn familie is het verder ook geen vreemd verschijnsel maar niet zo extreem als bij hem hoor.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:43:11 #67
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38702243
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:34 schreef deedeetee het volgende:

Ik praat ook wel eens zomaar zonder te denken Hier schrijf ik zonder te denken. Maar in het echt probeer ik toch rekening te houden met de situatie.

Je kunt je man ook spontaan noemen, gewoon zeggen wat in hem opkomt.

Dat je andere mensen voor de kop schiet, tja, dan moeten die andere mensen maar tegen een stootje kunnen

Altijd nadenken voordat je de mond open doet trekken is ook niet lekker. Ik heb dat erg lang gedaan, en ben blij dat ik nu tenminste eerder mijn bek open doe trekken.

Vaak praat ik ook onzin op straat. Ik hou van dom praten

Gewoon onzin uithalen. Ik wil dat het leven onzin is
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:44:08 #68
78780 deedeetee
pi_38702266
Dat heb ik dan op je vóór want mijn schoonmoeder kan 't nog net ietsje beter.
Of 't komt in haar geval harder aan, dat kan ook natuurlijk. En 't ook wat lastiger om haar terug te pakken want dat vind ik nou weer niet zo netjes, ik ben nog ouderwets opgevoed wat dat betreft
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:48:39 #69
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38702381
quote:

[..]

Hehehe.. stiekem toch wel
The truth was in here.
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 18:48:41 #70
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38702383
Ha ha ha, ik denk wel eens dat ze vertrouwen op de opvoeding van anderen mensen om een hoop te kunnen zeggen.

Al heeft dromenvanger wel een punt, het lijkt me heerlijk om gewoon maar te kunnen zeggen hoe je iets vind, mijn ouders hebben me echt extreem ondergeschikt opgevoed wat dat betreft.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:49:08 #71
78780 deedeetee
pi_38702399
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:43 schreef Dromenvanger het volgende:

Vaak praat ik ook onzin op straat. Ik hou van dom praten

Gewoon onzin uithalen. Ik wil dat het leven onzin is
Mijn man zingt op straat, ik heb eens in de C&A met hem gestaan toen hij dat ook deed. Een verkoopster vertrouwde het niet en zorgde er zorgvuldig voor om steeds een groot rek met kleren tussen hem en haar te houden.... Volgens mij dacht ze dat hij gevaarlijkwas

Hij heeft eens luidkeels * o, denneboom * gezongen midden in een hitte golf en en mevrouw op een terrasje kreeg het er spontaan benauwd van en beklaagde zich hierover
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:49:15 #72
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38702401
Je kunt ook heel hard lachen als mensen wat doms zeggen.

Ga je keihard lachen, alsof je bezeten bent

Zo een beetje, kon geen betere vinden
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:52:05 #73
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38702488
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:48 schreef senesta het volgende:
Ha ha ha, ik denk wel eens dat ze vertrouwen op de opvoeding van anderen mensen om een hoop te kunnen zeggen.

Al heeft dromenvanger wel een punt, het lijkt me heerlijk om gewoon maar te kunnen zeggen hoe je iets vind, mijn ouders hebben me echt extreem ondergeschikt opgevoed wat dat betreft.
Je kunt jezelf als mens ieder moment veranderen, als jij open wilt zijn dan kun je dat voor elkaar krijgen. In mijn situatie was een totale crisis nodig om te komen tot waar ik nu ben.

Ik wil gewoon vliegen en schijt hebben eraan.

Heb jaren lang teveel rekening gehouden met mensen. Je kunt wel rekening houden met mensen, is helemaal niet erg. Maar het moet niet ten kostte gaan van je spontaniteit. En als je echt spontaan wilt zijn met alle openheid en onzin van dien, dan lukt je dat als je echt wilt.

Het leven omgooien gewoon.

Ik was vroeger een sociaal wrak. Nu gaat het gewoon super beter.

Ik kan nu tenminste onzin uithalen vaker
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:53:10 #74
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38702515
Ik zie het leven soms ook als teken-film. Sowieso zie ik het leven vaker als film.

Het leven zie ik als film, en ieder mens speelt zijn eigen hoofdrol, en ieder mens kan zelfs regisseur zijn van zijn eigen film.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 18:55:01 #75
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38702559
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:49 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Mijn man zingt op straat, ik heb eens in de C&A met hem gestaan toen hij dat ook deed. Een verkoopster vertrouwde het niet en zorgde er zorgvuldig voor om steeds een groot rek met kleren tussen hem en haar te houden.... Volgens mij dacht ze dat hij gevaarlijkwas

Hij heeft eens luidkeels * o, denneboom * gezongen midden in een hitte golf en en mevrouw op een terrasje kreeg het er spontaan benauwd van en beklaagde zich hierover
Ik heb ook vaker de neiging om op straat te zingen

Keihard meezingen op de muziek. Of gewoon dansen op straat.

Of gewoon mensen heel hard begroeten. Keihard schreeuwen van.. HALLO WAKKER WORDEN. Dat ik naar mensen ga roepen dat ze wakker moeten worden

Ik wil dat, maar iets houdt me tegen om dat niet te doen

Waarom doe ik niet waar ik zin in heb

Gewoon doen waar ik zin in heb.

Deze post is een deja vus trouwens Vandaag meerdere deja vus gehad
pi_38702614
quote:

[..]

Dat soort dingen zijn man eigen denk ik.
Die van mij zet mij dus gewoon met mijn rolstoel op een terras neer en vraagt dan aan een wild vreemde of hij op wil letten dat ik niet weg loop
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 18:57:15 #77
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38702626
quote:

[..]

Ha ha ha, maar daar hou ik wel van.
Ik hou zowiezo van mensen
Vind het heerlijk om op een terrasje te zitten en mensen te kijken en niet om ze belachelijk te maken zoals een hoop mensen.
Ik vind het heerlijk om mensen met elkaar bezig te zien, om te zien hoe ze zich bewust of onbewust zijn van hun omgeving, hoe ze hun kinderen een spontane knuffel geven.
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 18:57:57 #78
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38702651
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:56 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Die van mij zet mij dus gewoon met mijn rolstoel op een terras neer en vraagt dan aan een wild vreemde of hij op wil letten dat ik niet weg loop
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:02:21 #79
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38702797
quote:

[..]

vrijdag 9 juni 2006 @ 19:03:11 #80
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38702824
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:57 schreef senesta het volgende:

[..]

Ha ha ha, maar daar hou ik wel van.
Ik hou zowiezo van mensen
Vind het heerlijk om op een terrasje te zitten en mensen te kijken en niet om ze belachelijk te maken zoals een hoop mensen.
Ik vind het heerlijk om mensen met elkaar bezig te zien, om te zien hoe ze zich bewust of onbewust zijn van hun omgeving, hoe ze hun kinderen een spontane knuffel geven.
Ik hou van de ontspannen sfeer op een terras.

En natuurlijk van het bier op een terras

Ontspannen sfeer hoort ook het ouwehoeren bij en het hangen en genieten van de mensen, dat mensen lekker genieten en hangen en niets doen op een terras

En natuurlijk de sociale inter-actie de hele tijd. Dat mensen continu praten en nog meer
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:04:59 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38702870
Ik heb lekkere muziek opstaan

Lekkere snelle muziek
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:08:20 #82
78780 deedeetee
pi_38702975
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik heb ook vaker de neiging om op straat te zingen

Keihard meezingen op de muziek. Of gewoon dansen op straat.

Of gewoon mensen heel hard begroeten. Keihard schreeuwen van.. HALLO WAKKER WORDEN. Dat ik naar mensen ga roepen dat ze wakker moeten worden

Ik wil dat, maar iets houdt me tegen om dat niet te doen
Daar heeft hij helemaal geen last van hij doet 't gewoon, niet leuk als je er naast loopt en je vreselijk voor hem schaamt
alleen voor 't * oog van de wereld * hoor, want innerlijk lig ik dan meestal in een deuk !
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:13:33 #83
78780 deedeetee
pi_38703120
quote:

[..]

Dat zou die van mij ook klaar krijgen.
Ik heb last van een zere voet (artrose ofsow) ben sowieso niet blij met de ontdekking dat ik artrose heb
Terwijl ik ijverig mijn best deed om toch normaal te lopen blért hij over straat * hee kreupeltje schiet 'ns op *
En ik hoopte dus dat 't niet opviel.....
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:18:07 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38703254

Is toch humor of niet???

Je moet wel de humor zien

Even sigaret paffen.

Vandaag eten we hier Chinese food
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:22:48 #85
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38703411
Anders roep je zelf van..

" Ik ben kreupeltje, malle kreupeltje, malle kreupel met haar uitgestreken snoet"

" Ik ben kreupeltje, gekke kreupeltje, gekke kreupel, die de meest bizarre dingen doet "

vrijdag 9 juni 2006 @ 19:24:21 #86
78780 deedeetee
pi_38703458
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Anders roep je zelf van..

" Ik ben kreupeltje, malle kreupeltje, malle kreupel met haar uitgestreken snoet"

" Ik ben kreupeltje, gekke kreupeltje, gekke kreupel, die de meest bizarre dingen doet "

Jij bent óók een man

Zie ik net pas * bizar * ik ben de gewoonheid zelve
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:32:08 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38703726
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 19:24 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Zie ik net pas * bizar * ik ben de gewoonheid zelve
Je houdt jezelf voor de gek

Je houdt jezelf voor de gek

Je bent normaal maar je houdt jezelf voor de gek. Daarom hou je het normale voor de gek, waardoor je in geen mogelijkheid normaal kan zijn

Normaal is pas gek, normaal is teveel bezig zijn met de grenzen. Als je normaal wilt zijn, dan is het leven zwaar. Wil je als geforceerd normaal mens te normaal zijn, dan ben je abnormaal, en zul je niet vrij kunnen genieten van het vrije gevoel

Gekheid boven alles

Kreupeltje
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:32:48 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38703753
Gloria Estefan - Oye mi canto

Mooi en lekker nummer.

Heb zin in vakantie nu. In het buitenland op de boulevard, met biertje
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:37:28 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38703915
Chinees wordt bezorgd, dus ik ben zo even smikkelen en smullen

Tot die tijd ga ik proberen gek te blijven

Cypress Hill - Insane in the membrain.

Weet je dat het een verlossing is, als je verlost ben van het normale Normaliteiten, dat houdt zoveel tegen. Mijn denken wil ik vrij houden en open houden, ruim bewustzijn. En dan moet ik gek zijn.

De grens tussen gekte en genialiteit is klein ook nog.

Maar ik wil gewoon gek blijven en humor houden ook.

Niet chagerijnig

Altijd vol feest-vreugde
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:39:55 #90
78780 deedeetee
pi_38704018
Eet smakelijk, chinees eten
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:42:47 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38704115
Zal wel goedkomen zometeen

Veel sambal erbij

En natuurlijk bami en rijst

Even biertje pakken nog.

FEESTUH!!!!!!!!!!!!!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:46:22 #92
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38704258
Chinees is nu aan het koken

Chinees is nu bezig met de maaltijd. Chinezen houden van grote porties voedsel
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:47:43 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38704303
Weet je waar ik zin in heb????

Allah Ballah Tallah!!!!!

Met de vingers knippen en op vakantie zijn dus Zonder al die zeik van geld hier en geld daar.

Fuck dat geld!!!!

Ik heb een hekel aan geld Als geld ter zake komt, is het altijd oneerlijk verdeeld En je hebt nog de transactie die nodig is, zonde van de tijd

Ik wil met de vingers knippen en ezeltje strekje en tafeltje dekje hebben.

Lang leve de luiheid en het feest

Alles gratis en voor niets, en op vakantie ga je zomaar, zonder te reizen, je knipt met je vingers en bent op de plaats van bestemming. In een 1010010101010010101010 sterren hotel en ga zo door.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 19:57:08 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38704641
Zo, genoeg gedroomd.

6 sterren hotels

10 Sterren hotels

100 Sterren hotels

Een hotel moet miljarden sterren hebben. De luxe van een paradijs

Overdreven maar ik ben dik tevreden hoor, ik ga zo op een 7 sterren bankstel liggen en tv kijken en straks 6 sterren chinees eten.

Maar ik wil 101001010101010100 sterren ontspannenheid en 10100101001010 sterren luxe en liefde en kameraadschap.

Hemels is gewoon miljardenen enen en nullen of zessen en vijven.

Chinees is er

Ik ga bikkelen

Tot straks

Anders morgen
  vrijdag 9 juni 2006 @ 20:08:05 #95
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38704978
Hebben jullie wel eens bji een wok restaurant gegeten? Man on man... hier in de buurt op de A4 zit de Gouden Wok... (vroeger vandervalk restaurant) en dat is echt heeerrrlijk daar ook

Mooi.. tijd voor een koud biertje
The truth was in here.
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 20:10:42 #96
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38705045
Eet smakelijk droomvanger,

En geniet lekker van je koude biertje op deze warme dag bastard!
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:43:54 #97
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_38707967
hey weekend voor mij!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 21:46:44 #98
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38708056
Lekker joh, en wat voor één, het beloofd een mooi weekend te worden.
Nog plannen voor het weekend?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 21:55:00 #99
91333 displission
pi_38708364
* displission gaat tarot leggingen doen in zijn tijd..dat buiten de zon schijnt, met een sangriaatje erbij!

--en dat is geen plan om Elvi te etteren ofzo..ik vind dat ze helemaal gelijk heeft! Het is er weer tijd voor! Tijd om de medemens te helpen..! In allerlei zaken

--ik houd van een lichtblauwe lucht(hint, hint, kijkt LW lief aan )
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_38710329
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 21:55 schreef displission het volgende:
* displission gaat tarot leggingen doen in zijn tijd..dat buiten de zon schijnt, met een sangriaatje erbij!

--en dat is geen plan om Elvi te etteren ofzo..ik vind dat ze helemaal gelijk heeft! Het is er weer tijd voor! Tijd om de medemens te helpen..! In allerlei zaken

--ik houd van een lichtblauwe lucht(hint, hint, kijkt LW lief aan )
Sorry, maar LW begrijpt de hint niet helemaal
  vrijdag 9 juni 2006 @ 23:03:32 #101
91333 displission
pi_38710363
hint van dit weer krijg je een kleurtje??
pi_38710926
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 23:03 schreef displission het volgende:
hint van dit weer krijg je een kleurtje??
Ik snap hem!

Je wilt niet weten hoe fanatiek ik ben
  zaterdag 10 juni 2006 @ 06:37:00 #103
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38715422
ik ben wakker, op zo ongeveer de enige dag dat ik kan uitslapen
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 06:58:15 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38715451
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 06:37 schreef Marietje_34 het volgende:
ik ben wakker, op zo ongeveer de enige dag dat ik kan uitslapen
Ik kan niet meer uitslapen
The truth was in here.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 07:03:44 #105
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38715460
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 06:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Haai

nee, dat geloof ik, met die kleine meid. Ik gelukkig wel, maar vandaag dus niet
  Admin zaterdag 10 juni 2006 @ 07:04:05 #106
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38715462
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 06:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

En dat is zo de eerstkomende 18 jaar
Succes
Wacht maar tot ze uitgaan, doe je helemaal geen oog meer dicht
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 07:30:05 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38715491
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:04 schreef yvonne het volgende:

[..]

En dat is zo de eerstkomende 18 jaar
Succes
Ik hou Jasmijn gewoon binnen
The truth was in here.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 07:31:08 #108
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38715492
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:03 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Haai

nee, dat geloof ik, met die kleine meid. Ik gelukkig wel, maar vandaag dus niet
Waarom niet dan?
The truth was in here.
  Admin zaterdag 10 juni 2006 @ 07:32:39 #109
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38715497
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik hou Jasmijn gewoon binnen
Tuuk
En ze krijgt ook geen pc en al helemaal geen MSN en geen mobieltje
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 10 juni 2006 @ 07:33:02 #110
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38715498
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:31 schreef Bastard het volgende:

[..]

Waarom niet dan?
geen idee. Ik werd wakker van een kopjesgevende kat en kon toen niet meer slapen. Heel apart.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 07:34:02 #111
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38715499
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tuuk
en is school eigenlijk wel nodig?
  Admin zaterdag 10 juni 2006 @ 07:37:01 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38715506
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:34 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

en is school eigenlijk wel nodig?
Welnee! Stel dat ze buiten komt en op school allemaal hormoonbommetjes ook wel 16-jarige scooterjosti's treft

Echt, ik gun iedereen een dochter

Admin zaterdag 10 juni 2006 @ 07:39:39 #113
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38715509
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:33 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

geen idee. Ik werd wakker van een kopjesgevende kat en kon toen niet meer slapen. Heel apart.
Zo lekker verder doezelen in de zon!
Let er maar eens op, als het zonnig is heb je minder slaap nodig.

zaterdag 10 juni 2006 @ 07:47:00 #114
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38715531
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:39 schreef yvonne het volgende:

[..]

Zo lekker verder doezelen in de zon!
Let er maar eens op, als het zonnig is heb je minder slaap nodig.
jubs, lekker ontbijtje erbij enzo
  Admin zaterdag 10 juni 2006 @ 08:08:36 #115
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38715585
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:47 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

jubs, lekker ontbijtje erbij enzo
Genieten van de zon, de mooie lucht, hoe stil het smorgens vroeg is, de ontwakende katten, de vogeltjes, dat mis je als je uitslaapt

zaterdag 10 juni 2006 @ 08:22:53 #116
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38715649
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 08:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Genieten van de zon, de mooie lucht, hoe stil het smorgens vroeg is, de ontwakende katten, de vogeltjes, dat mis je als je uitslaapt
klopt Het is hier nog helemaal rustig, behalve een mees die heel hard zit te ti-ti-tu'en in de berk bij de buurman dat zo'n klein vogeltje zo hard kan fluiten
  Admin zaterdag 10 juni 2006 @ 08:41:36 #117
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_38715750
Zie je?
Genieten kost he-le-maal niets!

zaterdag 10 juni 2006 @ 09:28:01 #118
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38716037
Inderdaad hoeft genieten niet duur te zijn

Zo neem ik me lekker een bakkie koffie nu

Op en top genieten

Sigaretje roken erbij, muziekje buiten erbij en even genieten van het in leven zijn

Ik geniet op en top, toch komt vaker het verlangen naar voren naar meer mogelijkheden. Maar meestal is het zo dat ik op en top geniet van de vroege morgen

En slapen Slapen is ook genieten

Tot zo

Ik ga even buiten zitten met muziek en koffie Plus camel blue sigaret
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:29:10 #119
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38716050
Goeiemorgen DV
  Moderator zaterdag 10 juni 2006 @ 09:34:51 #120
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38716091
Goedemorgen allemaal,

Heerlijk weer he, gewoon je bed uit rollen en langs het koffiezetapperaat naar buiten lopen om van het zonnetje te genieten.
  Moderator zaterdag 10 juni 2006 @ 09:42:11 #121
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38716161
Zeg ben ik een topickiller of zo?, joehoe..
Zeker allemaal op een naar buiten rollen met koffie idee gebracht?
Nou jongens geniet ervan en tot straks!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:43:52 #122
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38716175
Goedemorgen Marietje en Senesta

Ik was even buiten naar California Love aan het luisteren van 2pac met koffie en sigaret. En ben er weer

Ik kijk wel wat ik ga doen vandaag.

Koffie is lekker
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:45:04 #123
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38716185
Hoog bezoek in het topic hier

Yvonne

De wel-edele dame Yvonne in het topic

Yvonne is van adel

Van fok! adel
  Moderator zaterdag 10 juni 2006 @ 09:45:42 #124
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38716191
Lekker he?
Volgend jaar als al mijn plannen goed gaan lig ik tussen de bananenplanten en palmen, in mijn eigen tuintje gaaf he?
Ik heb al één palm geplant.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:46:51 #125
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38716206
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 20:08 schreef Bastard het volgende:
Hebben jullie wel eens bji een wok restaurant gegeten? Man on man... hier in de buurt op de A4 zit de Gouden Wok... (vroeger vandervalk restaurant) en dat is echt heeerrrlijk daar ook

Mooi.. tijd voor een koud biertje
Wok restaurant heb ik wel meer van gehoord, mijn broer gaat daar vaker eten, schijnt super te zijn daar Toch eens proberen om daar eens te gaan eten Lekker eten is lekker Tuurlijk is dat lekker. Maar vroeger was mijn eetlust niet wat het zijn moest

Chinees van gisteren was ook erg lekker

Een apart gerecht genomen
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:47:53 #126
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38716219
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 09:45 schreef senesta het volgende:
Lekker he?
Volgend jaar als al mijn plannen goed gaan lig ik tussen de bananenplanten en palmen, in mijn eigen tuintje gaaf he?
Ik heb al één palm geplant.

Zeker gaaf!!!!!

Misschien wordt het nooit meer herfst en krijg je straks ook nog eens een tropisch klimaat hier

Lijkt mij ook wat om tussen de bananenplanten en palmen te zitten in de tuin
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:49:18 #127
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38716232
Even naar buiten.

Ben zo terug.

5 minuten dus. Even de koi's voeren en sigaret paffen
  Moderator zaterdag 10 juni 2006 @ 09:51:32 #128
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38716260
Ik ga ook even lekker met mijn man en dochter in de tuin zitten, tot straks!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:54:20 #129
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38716287
Tot straks
  zaterdag 10 juni 2006 @ 09:56:29 #130
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38716308
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 09:42 schreef senesta het volgende:
Zeg ben ik een topickiller of zo?, joehoe..
Zeker allemaal op een naar buiten rollen met koffie idee gebracht?
Nou jongens geniet ervan en tot straks!
zeker niet !

Ik zat ook in de tuin.
Goeiemorgen
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:13:36 #131
91333 displission
pi_38716521
hey truthers..een hele goede morgen !!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:14:08 #132
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38716532
Ik heb me even geschoren en tanden gepoetst....even opgefrist

Nu weet ik niet wat ik moet doen, dus ik zet even de tv aan op de computer

Ondertussen blijf ik gewoon online
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:14:27 #133
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38716535
Good morning displission!!!!!

Goed geslapen?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:14:46 #134
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38716542
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:13 schreef displission het volgende:
hey truthers..een hele goede morgen !!
Mogguh!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:16:57 #135
91333 displission
pi_38716568
ohw man je moest eens weten..met mijn tutje in mijn mond..een paar knuffels langs je kussen slaap je altijd goed..! Koffie koffie tijd!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:17:44 #136
91333 displission
pi_38716583
dv heb jij er wel eens aan gedacht om tarot te gaan leggen kerel..volgen mij komen daar verassende dingen uit..
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:23:44 #137
91333 displission
pi_38716685
zow de eerste bullit zit erin..ik voel een lichtelijk denkproces op gang komen

[ Bericht 3% gewijzigd door displission op 10-06-2006 10:32:59 ]
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:31:14 #138
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38716828
Ik heb ook nog 5 bullit in de ijskast staan Zometeen een nemen.

Tarot leggen komt nog wel eens Heb wel een cd-rom met zo'n programma erop
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:34:09 #139
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38716891
Laat het denkproces maar gaan displission

Laat het denkproces maar gaan

Ik moet eerst nog op gang komen
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:51:41 #140
91333 displission
pi_38717269
LW dat was een hint he..zou je me aub lichtblauw willen maken, ik denk dat dat het denkproces bevordert.. !!

Nog meer..echt waar!

Vooral ik zo met een legging in the "zone" ga stappen..ik heb het al lang niet meer gedaan..je zou eigenlijk niet moeten twijfelen..op het gebied van of je het wel of niet kan..gewoon proberen en doen toch? De kaarten geven vaak duidelijke situaties/emoties van die persoon weer..
pi_38717333
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:51 schreef displission het volgende:
LW dat was een hint he..zou je me aub lichtblauw willen maken, ik denk dat dat het denkproces bevordert.. !!

Nog meer..echt waar!
Kan ik niet voor je doen, moet je even de FA's mailen.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:55:06 #142
91333 displission
pi_38717347
ohw wat ben jij nu voor een mod !!
pi_38717350
Goede Morgen allemaal trouwens
  zaterdag 10 juni 2006 @ 10:55:35 #144
91333 displission
pi_38717358
~~flamewar~~
pi_38717372
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:55 schreef displission het volgende:
ohw wat ben jij nu voor een mod !!
Eentje waar heel veel mensen een hekel aan hebben
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:09:34 #146
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38717701
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 10:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Goede Morgen allemaal trouwens
goeiemorgen
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:10:35 #147
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38717724
't is al bleodje heet in mijn tuintje
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:23:34 #148
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38718089
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Tuuk
Ze krijgt zeker geen webcam
The truth was in here.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:24:04 #149
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38718103
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 11:10 schreef Marietje_34 het volgende:
We konden wat dat betreft wel buren zijn.
The truth was in here.
pi_38718116
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 11:10 schreef Marietje_34 het volgende:
Ja, hier ook.
Ik denk dat ik de tent, om het wk te volgen vandaag, wel achterwege kan laten
  zaterdag 10 juni 2006 @ 11:30:01 #151
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38718293
Ik ga buiten zitten in de schaduw

Lekker bij de vijver

Onder de boom

Met muziek
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:50:36 #152
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38720295
Zo, net even gedouched fris, en helemaal fris nu

Buiten is het me even te warm. Ben een watje Maar een zwembad in de tuin zou niet slecht zijn
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:56:17 #153
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38720429
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, net even gedouched fris, en helemaal fris nu

Buiten is het me even te warm. Ben een watje Maar een zwembad in de tuin zou niet slecht zijn
ik heb het ook al snel te warm hoor. Ik doe dan altijd m'n haar nat maken, dat scheelt een stuk.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 12:58:49 #154
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38720488
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:56 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ik heb het ook al snel te warm hoor. Ik doe dan altijd m'n haar nat maken, dat scheelt een stuk.
Kop onder de kraan ?

Ik heb korte haren dus dat heeft hier niet veel zin.

Maar zo'n douche dat is al prettig, denk dat ik vandaag vaker ga douchen. Voel me nu echt herboren.

Alleen weet ik niet snel te typen, ik weet geen onzin uit te kramen

Of is dat voordelig?

Er zitten geen grote denkbeelden in mijn hoofd nu Alles is klein in mijn hoofd. Maar straks met een paar biertjes komt dat vanzelf wel goed

Even naar buiten
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:05:44 #155
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38720642
Het is wel rustig in mijn kop

Das een voordeel te noemen Dat het rustig is hier

Maar ik wil groot bewustzijn hebbuh

Straks lekker Amstel biertje
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:07:37 #156
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38720689

Laat maar stromen dat bier

Was dat maar mogelijk, dat het bier vanaf de lopende band mijn huiskamer binnen komt

Laat die programmeurs het werk goed doen

Laat ze iets in elkaar zetten waarmee je bier kunt downloaden

if person = nuchter
Send beer
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:11:58 #157
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38720772

Laat deze man het werk doen
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:13:03 #158
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38720790
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 12:58 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Kop onder de kraan ?

Ik heb korte haren dus dat heeft hier niet veel zin.

Maar zo'n douche dat is al prettig, denk dat ik vandaag vaker ga douchen. Voel me nu echt herboren.

Alleen weet ik niet snel te typen, ik weet geen onzin uit te kramen

Of is dat voordelig?

Er zitten geen grote denkbeelden in mijn hoofd nu Alles is klein in mijn hoofd. Maar straks met een paar biertjes komt dat vanzelf wel goed

Even naar buiten
precies, kop onder de kraan

Geen grote denkbeelden in je hoofd? Hoeft toch ook niet?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:16:53 #159
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38720869
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:13 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

precies, kop onder de kraan

Geen grote denkbeelden in je hoofd? Hoeft toch ook niet?
Ik vind dat leuk als het groot is in mijn hoofd

Zo groot mogelijk mag het zijn. Dat ik gewoon een ruim bewustzijn heb. Nu is het ook prettig maar ik kan niet goed snel schrijven over dingen en zaken en huppeldepuppupup.

Misschien heb ik rust nodig dat ik daarom zo ben nu

Kop onder de kraan is ook een goed idee

Pussycat dolls staan op tv aan, pittige dames toch wel

Don't cha heet dat nummer.

Ik heb zin om te rappen

Yo yo yo Marietje, ligt naakt als een grietje in de tuin met pietje
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:20:40 #160
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38720960
Grapje hoor

Over die tuin met pietje
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:21:09 #161
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38720974
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:16 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik vind dat leuk als het groot is in mijn hoofd

Zo groot mogelijk mag het zijn. Dat ik gewoon een ruim bewustzijn heb. Nu is het ook prettig maar ik kan niet goed snel schrijven over dingen en zaken en huppeldepuppupup.

Misschien heb ik rust nodig dat ik daarom zo ben nu
precies, in mens kan niet altijd in de hoogste versnelling staan hoor
quote:
Kop onder de kraan is ook een goed idee

Pussycat dolls staan op tv aan, pittige dames toch wel

Don't cha heet dat nummer.

Ik heb zin om te rappen

Yo yo yo Marietje, ligt naakt als een grietje in de tuin met pietje

nee hoor, niet nakend en al zeker niet met Pietje
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:22:37 #162
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38721011
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Grapje hoor

Over die tuin met pietje
ik had al zo'n vermoeden
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:24:33 #163
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38721064
Fok is hier trouwens zo vlug als dikke poep Bij jou ook?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:27:05 #164
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38721112
Fok gaat hier best snel, misschien heb je last van je provider, dat je provider moeite heeft met de voorjaarswarmte

Rustig aan vandaag inderdaad, hoewel de juiste muziek goed doet

Ik wil een eigen sportschool Ik wil nu sporten maar niet naar een sportschool moeten lopen

6 goed in de lotto zou wel handig zijn En dan een sportschool en zwembad in een huis

Aftrainen, ik weeg 91 kilo

Alleen is het overal verdeeld de spek

Mijn achternaam betekend trouwens spek in het Tsjechies

[ Bericht 28% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 10-06-2006 13:33:17 ]
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:34:44 #165
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38721260
Fok gaat inderdaad niet zo snel merk ik nu....
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:35:12 #166
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38721274
Nu weer wel snel
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:36:38 #167
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38721305
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu weer wel snel
Bij mij wisselt het ook. Goed, ik ga maar es een boodschapje doen. Op mijn dooie gemakkie natuurlijk, want het is echt warm
  zaterdag 10 juni 2006 @ 13:39:29 #168
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38721367
Veel plezier met boodschappen doen!!!!!!!!!

En koop maar lekker wijn en bier, zal goed doen!!!

zaterdag 10 juni 2006 @ 13:42:37 #169
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38721429
Ik begin weer van de partij te worden

Ik ga weer naar boven

Upstairs upstairs.

Higher and higher

Zolang ik niet te laag bij de grond blijf, is het leven een feest en paradijs
  zaterdag 10 juni 2006 @ 14:54:37 #170
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38722955
Tijd voor een biertje

Levensgenieter aan het werk
  zaterdag 10 juni 2006 @ 14:56:09 #171
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38722989
we gunnen je het biertje
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:09:18 #172
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38723310
Mooi zo

Ik gun jou ook een eeuwig vrij leven, vol nieuwe werelden En de beste boost die te krijgen is!!!!!

Laten we hier op fok! de hel laten open barsten

Biertje smaakt lekker, en smaakt naar meer

Nu tijd voor goede muziek

Heb zin om te knallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

zaterdag 10 juni 2006 @ 15:10:34 #173
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38723335
Windows media player zoekt snel ineens

Ben sinds kort weer overgestapt op windows en microsoft, ook als browser en muziek-speler.

Ik heb zin om het keyboard kapot te slaan Kapot meppen tegen de muur

Zin om met spullen te gooien

Spullen kapot gooien

Ben niet agressief maar heb gewoon teveel energie

Zometeen een amstel erbij, kleine 30 cc flesjes. 1 goede slok en het glas is leeg

Het glas moet zichzelf vullen Kom op glas!!!! Vul jezelf glas!!!!

Ik heb zoveel energie, heb weer zin om op de tafel te gaan staan en schreeuwen met een mircofoon.

YO YO YO!!!!!!!!!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:14:34 #174
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38723420
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Windows media player zoekt snel ineens

Ben sinds kort weer overgestapt op windows en microsoft, ook als browser en muziek-speler.

Ik heb zin om het keyboard kapot te slaan Kapot meppen tegen de muur

Zin om met spullen te gooien

Spullen kapot gooien

Ben niet agressief maar heb gewoon teveel energie

Zometeen een amstel erbij, kleine 30 cc flesjes. 1 goede slok en het glas is leeg
haha ik merk het
wanneer ik energiek ben zwaai ik wat met n stok in het bos, altijd heel relaxerend met dit soort weer
als je een bos in jouw buurt hebt zou ik zeggen ga ervoor, lekker rennen, bankjes zitten, boompjes plukken (de blaadjes niet de boompjes zelf) en een mooie tak glad maken met een zakmesje, ik vind het heerlijk om een stok te laten draaien, net als die shaolon monikken doen, train ik soms ook ff.
voelt gewoon lekker aan dat vloeiende balans.

achja, mooi weer + natuur = tof.
(vooral met n blik of 2 bierkes het bos in dan he)
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:17:07 #175
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38723474
quote:
Het glas moet zichzelf vullen Kom op glas!!!! Vul jezelf glas!!!!

Ik heb zoveel energie, heb weer zin om op de tafel te gaan staan en schreeuwen met een mircofoon.

YO YO YO!!!!!!!!!
verdomme ik vind jou echt geweldig op het moment, ik ga je ff toevoegen in mn favo fokkers lijkst in mn fotoboek.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:21:15 #176
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38723551
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:10 schreef Dromenvanger het volgende:

YO YO YO!!!!!!!!!
HEEEEEE HOOOOO HEEEEE HOOOOO
The truth was in here.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:21:56 #177
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38723570

Kan er niets aandoen. Ik hou me niet in. Ik ga voor het gekkenwerk

Gekkenwerk is goed werk. De grens tussen gekte en genialiteit is klein, dus wil je geniaal zijn dan moet je gek zijn.

Zo barst het in de muziek ook van de gekken, muzikanten zijn gekken, schrijvers zijn gekken en in hollywood barst het ook van de gekken.

Tijd voor nieuw biertje
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:22:26 #178
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38723587
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Yooooo!!!!!!!!!!!! Yoooo!!!!

What's up man???

Everything okey there
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:23:25 #179
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38723611
pussycat dolls maken beste goede muziek

Die dames zien er ook niet slecht uit. Maar die muziek is goed. Dat zet het gekkenwerk aan de gang.

Straks kijken voor wat torrents nog. Of limewire een draai geven.

Heb zin in actie in mijn kop
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:24:39 #180
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38723634
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:17 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

verdomme ik vind jou echt geweldig op het moment, ik ga je ff toevoegen in mn favo fokkers lijkst in mn fotoboek.
Ik moet mijn favouriten ook nog aanmaken, maar er zijn zoveel favourieten.

Mensen met gekheid in de kop

Die zijn okey!!!!

Zoals het in de muziek-business ook gekte is

Zometeen Rammstein luisteren

links 2 3 4
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:27:37 #181
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38723708
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 13:39 schreef Dromenvanger het volgende:
Veel plezier met boodschappen doen!!!!!!!!!

En koop maar lekker wijn en bier, zal goed doen!!!

rose en bier is het geworden

plus pleepapier, kattenvoer, gekruide aardappeltjes, kaassoufleetjes, eieren, kaas, actimelletjes, chippies, appelen en roosvicee. Dan weten jullie dat maar
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:28:49 #182
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38723730
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:27 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

rose en bier is het geworden

plus pleepapier, kattenvoer, gekruide aardappeltjes, kaassoufleetjes, eieren, kaas, actimelletjes, chippies, appelen en roosvicee. Dan weten jullie dat maar

Bedankt voor de details

Laat het bier en de rose smaken !!!!!!!!!!!

Gaan we feest vieren

Ik ga zo 1001010 liter bier downloaden, en dan maak ik een infuus aan zodat ik nog zatter wordt, niet stront-bezopen maar wel aangeschoten
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:29:56 #183
151046 hyponiem
Zoek het maar op
pi_38723755
waar zijn alle ouwehoer lui gebleven?
Ja, dat klopt.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:30:01 #184
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38723758
Freddy Mercury - Living on my own

Staat nu op.

Beetje actie met Queen nu

En dan lanceren we de gekheid op een stokje

KUKELEKUUUUUUUUUUUUUUH
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:31:04 #185
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38723791
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:29 schreef hyponiem het volgende:
waar zijn alle ouwehoer lui gebleven?
Velen zijn er niet meer inderdaad, jammer. Maar dan toch maar feesten.

Mirage en Nokwanda zie je amper nog, en Barra ook niet meer.

Maar er zijn ook nog genoeg die wel blijven meedoen

Net een email gestuurd naar Mirage. Zij stuurde mij eerst ene.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:31:10 #186
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38723793
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:28 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Bedankt voor de details

Laat het bier en de rose smaken !!!!!!!!!!!

Gaan we feest vieren

Ik ga zo 1001010 liter bier downloaden, en dan maak ik een infuus aan zodat ik nog zatter wordt, niet stront-bezopen maar wel aangeschoten
ik kan soms echt vrolijk van jou worden

Denk dat ik zo ook gewoon een biertje opentrek. Eerst koud worden.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:32:07 #187
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38723820
Ik ga me vandaag concentreren om het bier te vullen met gedachtes. Ik scan het bier in met mijn hele hebben en houden, en als ik straks naar het glas kijk, zie ik het glas vol lopen.

Zometeen een half liter glas pakken, dan vul ik halve liter glazen

Ga ik alle glazen vullen met bier of cognac.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:33:11 #188
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38723848
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:31 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Vrolijk is ook goed

Vrolijk zijn is fijn

Ik heb de juiste vibe nodig dus ik pep me gewoon op de hele tijd

Good vibrations

Let's party!!!!!!!!!!1

Zometeen een goed nummer van queen zoeken verder. En dan ga ik mezelf lanceren

Laat het bier smaken

Toasten we op een geweldig gekkenhuis vol actie en avontuur
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:33:25 #189
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38723852
haha, toffe zooi.
ik luister nu Chronos dream symphonie versie (is van een spel maar dan met orkest gedaan)
is perfect om bij weg te speecen in het bos, ik moet snel een mp3 speler hebben geloof ik

zaterdag 10 juni 2006 @ 15:34:48 #190
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38723885
Ik heb net een nieuwe mp3-speler Een van philips, the gogear. Goed apparaat maar niet perfect, misschien had ik beter een i-pod kunnen kopen maar dat kan altijd nog.

Hier ligt ook een bos in de buurt, de brunssumerheide, veel bomen, planten en zelfs dieren.

Mooie plek is dat. Heb daar ooit een barbecue gedaan midden in dat bos.

Innuendo staat op nu.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:36:03 #191
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38723911
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:31 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

hier dat heb ik nu ook, mooi weer, grolsch bier, dromenvanger die uit zn dak gaat op het forum

allemaal dingen die bijdragen aan mijn goede humeur
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:36:12 #192
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38723915
Ik heb een gouwe ouwe nu opstaan, En Vogue, met hoe heet dat nummer, giving him something ofzo
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:37:06 #193
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38723939
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:36 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

hier dat heb ik nu ook, mooi weer, grolsch bier, dromenvanger die uit zn dak gaat op het forum

allemaal dingen die bijdragen aan mijn goede humeur
goed he Het leven kan zo mooi zijn. En dit weer doet idd ook wonderen voor mijn humeur
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:39:14 #194
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38723994
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:34 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb net een nieuwe mp3-speler Een van philips, the gogear. Goed apparaat maar niet perfect, misschien had ik beter een i-pod kunnen kopen maar dat kan altijd nog.

Hier ligt ook een bos in de buurt, de brunssumerheide, veel bomen, planten en zelfs dieren.

Mooie plek is dat. Heb daar ooit een barbecue gedaan midden in dat bos.

Innuendo staat op nu.
ik heb nooit een mp3 speler gehad, tot voor kort weet ik uberhaupt dat ze bestaan hehe,
en hey dieren zijn altijd in een bos
(zelfs)
ik zou zeggen ga er heen, lekker de natuur in
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:41:32 #195
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38724048
het is lekker weer het is lekker weer het is lekker weer
dromenvanger is ene toffe peer ene toffe peer ene toffe peer
en grolsch is ok ole ole!!1

* BaajGuardian danst
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:42:58 #196
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38724076
Ik moet soms wel moeite doen om overeind te blijven, soms lijk ik in te zakken Naar duistere gebieden ook. Soms doe ik met opzet zo druk, zodat ik niet wegzak ver weg in het duistere dal

Maar ik wil niet naar duistere gebieden, dus ik moet wel omhoog springen

Heb eetlust nu

Naar het bos komt nog wel een keer

"We will rock you"

Staat op nu..

WE WILL WE WILL ROCK YOU!!!!!!!!!!!!!!

Het is nog steeds een soort gevecht, misschien moet ik wel gaan vechten tegen de vijand nu

Tegen wezens, tegen vast zittende wezens en nog meer
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:44:23 #197
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38724097
Baaj is okey ole ole ole

En Marietje doe ook lekker mee

Omdat Marietje ook okey is
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:45:14 #198
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38724113
Ik heb soms ook de neiging om uit mijn dak te gaan, doe ik vaker in de tuin met mp3-speler erop. Dan ga ik echt springen. En soms doe ik allebei de handen in de lucht en maak ik vuisten.

Als een echte magician
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:46:15 #199
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38724133

Dit is mijn hond Deze hond houdt inbrekers weg, deze hond beschermt mijn computer

Ik ben ooit 1 keer naar een thunderdome feest geweest
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:50:07 #200
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38724223
Hakkuh en zaguh was het toen

Even naar buiten nu
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:55:10 #201
78780 deedeetee
pi_38724351
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 07:04 schreef yvonne het volgende:

Gisteren ging mijn jongste voor het eerst 's avonds gezelllig met schoolkameraadjes naar de kermis. Tot nu was 't nogal een huismus dus het was iets * nieuws * in huize ddt.
In 't donker is de kermis mooier dus hij hoopte tot 11 uur te kunnen blijven
Hij zocht een broek op met zakken waar niks-portemonnee- uit kan vallen * als ik op de kop ga * en zijn sleutels pasten er niet goed meer bij. * Normaal ga ik al ff naar tienen naar bed, vandaar die sleutels.
Die heb je niet nodig ik ben nog wel wakker * zei ik.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:55:55 #202
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38724374
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb soms ook de neiging om uit mijn dak te gaan, doe ik vaker in de tuin met mp3-speler erop. Dan ga ik echt springen. En soms doe ik allebei de handen in de lucht en maak ik vuisten.

Als een echte magician
lijkt me geweldig om aan te zien,
zolang je je maar top voelt.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:57:02 #203
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38724408
Hier in Brunssum is het ook kermis

Vroeger verheugde ik me daar altijd op. In de bots-auto's en nog meer. Was altijd dikke pret toen hier. Eerst de Kermis van Brunssum en daarna de kermis van Heerlen.

Gisteren hoorde ik al Kermis geluiden buiten.... weet je wel, als de eigenaar van zo'n machine zit te schreeuwen door de microfoon en als hij allemaal bieb bieb bieb geluiden laat gaan
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:58:05 #204
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38724432
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

lijkt me geweldig om aan te zien,
zolang je je maar top voelt.
Ik zal wel moeten soms, ik heb de neiging om in te zakken soms. En dan moet ik weer naar boven komen.

Tis nog lang niet gedaan mijn persoonlijke gevecht.

Als ik niet uitkijk ben ik straks weer de pineut en ben ik down
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:58:37 #205
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38724450
Heb trouwens vaak het idee dat ik een deja vus meemaak. Alsof het leven in een herhaling plaats vindt.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:59:13 #206
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38724465
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Gisteren ging mijn jongste voor het eerst 's avonds gezelllig met schoolkameraadjes naar de kermis. Tot nu was 't nogal een huismus dus het was iets * nieuws * in huize ddt.
Hij zocht een broek op met zakken waar niks-portemonnee- uit kan vallen * als ik op de kop ga * en zijn sleutels pasten er niet goed meer bij. * Normaal ga ik al ff naar tienen naar bed, vandaar die sleutels.
nog ff en je kan opblijven voor de kid(s), het is erg.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 15:59:54 #207
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38724480
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb trouwens vaak het idee dat ik een deja vus meemaak. Alsof het leven in een herhaling plaats vindt.
ik ook erg vaak, zal wel een soort dubbel bewustzijn zijn.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:00:09 #208
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38724483
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ach
Hij bereidt zich iig wel goed voor, met z'n 'broek met zakken waar niks uit kan vallen als ie over de kop gaat'

Hoe oud is hij?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:05:04 #209
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38724574
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

ik ook erg vaak, zal wel een soort dubbel bewustzijn zijn.
Zoiets inderdaad, ik weet het ook niet

Heb gewoon vaak dat ik dingen al eens heb meegemaakt. Een herhaling. Soms lijkt het alsof ik mezelf doe inhalen qua leven.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:35:36 #210
78780 deedeetee
pi_38725238
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:00 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ach
Hij bereidt zich iig wel goed voor, met z'n 'broek met zakken waar niks uit kan vallen als ie over de kop gaat'

Hoe oud is hij?
Hij is 14 maar nog best wel * kinderlijk,* alhoewel daar nu rap verandering in komt
Hij heeft een aan autisme verwante contactstoornis gehad waar hij gelukkig na zijn kleuterjaren over heen is gegroeid. Maar het is nog steeds niet zo'n bravour figuur als zijn broer was. Die was altijd weg met vriendjes en hij zit liever gezellig thuis.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:40:16 #211
78780 deedeetee
pi_38725348
We will rock you ?
Dromenvanger heeft weer mooie muziek op staan
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:44:31 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38725439

Nu staat op.

Queens of the stone age - Nobody knows.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:45:53 #213
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38725471
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:35 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hij is 14 maar nog best wel * kinderlijk,* alhoewel daar nu rap verandering in komt
Hij heeft een aan autisme verwante contactstoornis gehad waar hij gelukkig na zijn kleuterjaren over heen is gegroeid. Maar het is nog steeds niet zo'n bravour figuur als zijn broer was. Die was altijd weg met vriendjes en hij zit liever gezellig thuis.
waar ook niks mis mee is natuurlijk. (gezellig thuiszitten dus)

Maar het lijkt me dan wel goed om te zien dat hij nu wat meer los komt
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:48:02 #214
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38725516
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:44 schreef Dromenvanger het volgende:

Nu staat op.

Queens of the stone age - Nobody knows.
Bij mij Anouk met Michel
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:49:13 #215
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38725539
Queen - Radio ga ga

Ik begin moe te worden een beetje

Straks puree met vis eten en rode bieten
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:53:07 #216
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38725632
Heb me net een t-shirt aangetrokken, pas geleden gekocht. Heb dikke spierballen in dat t-shirt

Ben fors gebouwd dus, vandaar die 92 kilo.

Ik wil dus weer zwaar gaan trainen, breed worden

Van beton worden
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:53:20 #217
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38725636
Lenny Kravitz- When I think of you

Nog geen idee eigenlijk wat ik ga eten. Ik heb altijd minder trek als het zo warm is. Goed voor de lijn
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:54:34 #218
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38725674
Goed voor de lijn is het zeker

Maar ik let niet op eten zo, ik train dat allemaal weg nog Ik kan wel genieten van eten, meteen als ik opsta heb ik eetlust, en 's avonds eet ik ook super veel. Brandstof

Queen - I want to break free.

Als ik nu ga trainen fanatiek, dan ben ik breder dan breed

Dan sloop ik de mount everest

Heb 7 jaar getraind vroeger, 4 uur per dag. Iedere dag in de sportschool. Nu is er meer spek op de huid en op de buik

In principe wil ik naar de 100 KG en dan beginnen met zwaar aftrainen. Een Ninja wil ik worden nog

Dat ik in het donker kan zien en muis-stil kan bewegen en dat ik een gat kan slaan in beton
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:55:46 #219
78780 deedeetee
pi_38725713
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:45 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

waar ook niks mis mee is natuurlijk. (gezellig thuiszitten dus)

Maar het lijkt me dan wel goed om te zien dat hij nu wat meer los komt
Ik was er idd best blij mee
Het gaat de laatste tijd erg goed met hem en dat is een hele opluchting......
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:57:01 #220
78780 deedeetee
pi_38725757
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:53 schreef Marietje_34 het volgende:
Lenny Kravitz- When I think of you

Nog geen idee eigenlijk wat ik ga eten. Ik heb altijd minder trek als het zo warm is. Goed voor de lijn
Ik ga een pizza eten,
ik heb de hele week al aan de lijn gedacht, er moet nog één kilo vanaf
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:57:06 #221
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38725761
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 16:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik was er idd best blij mee
Het gaat de laatste tijd erg goed met hem en dat is een hele opluchting......

Fijn dat het goed gaat met hem.

Kinderen zijn fijn als het goed gaat, ik bedoel, als het niet goed gaat met je eigen kinderen, dat is toch niets???

Je kind gelukkig zien lijkt me pas geweldig
  zaterdag 10 juni 2006 @ 16:59:19 #222
78780 deedeetee
pi_38725825
Hij kreeg vandaag een nieuwe fiets- z'n 1 ste herenmaat fiets - en daar was hij óók erg mee in zijn nopjes.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:04:33 #223
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38725948

Is toch leuk !!!!

Cadeaus geven en je kind blij maken

Hoe oud is je kind ook alweer?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:05:41 #224
78780 deedeetee
pi_38725976
14 jaar
Hij is niet zo groot maar 1.52 m hij heeft een tijdje niet gegroeid maar nu begint hij gelukkig weer te groeien.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:05:53 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38725983
Ik ga ook aan de lijn denken, maar ik ga dan keihard sporten dus. Ik blijf gewoon eten maar ga zweten om af te trainen als het ff kan.

Ik wil breed worden

Zei ik net al, maar dat wil ik dus echt. Niet extreem breed, maar wel breed genoeg om niet om te waaien bij windkracht 19
  Moderator zaterdag 10 juni 2006 @ 17:06:41 #226
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38726007
Hallo allemaal,

Heerlijk al die energieke verhalen, fijn dat iedereen blij is.
Ik kom net uit het zonnetje en ben nog een beetje loom, maar dat is ook lekker.

Zeg dromenvanger moet jij niet naar idols volgend seizoen?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:06:56 #227
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38726021
R.O.O.S - Instant moments.

Een oud club plaatje is dit
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:07:50 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38726037
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:06 schreef senesta het volgende:
Hallo allemaal,

Heerlijk al die energieke verhalen, fijn dat iedereen blij is.
Ik kom net uit het zonnetje en ben nog een beetje loom, maar dat is ook lekker.

Zeg dromenvanger moet jij niet naar idols volgend seizoen?

En dan katten-gejank laten horen zeker

Nee, ik wil muziek maken op instrumenten als het kan. Maar zingen laat ik even achterwege.

OH SOLO MIO!!!!
  Moderator zaterdag 10 juni 2006 @ 17:08:51 #229
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38726069
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Gezellig samen met Bastard
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:12:42 #230
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38726166
Rage against the machine - Bombtrack

Gevecht tegen de machine

Deze muziek gaat dwars door mijn hersens heen, en knalt daar alles overhoop
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:13:17 #231
78780 deedeetee
pi_38726186
Heeft Bastard wat met de dwergjes van Sneeuwwitje
  Moderator zaterdag 10 juni 2006 @ 17:22:04 #232
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38726427
Ha ha ha , ja inderdaad!
Te veel moeten kijken denk ik.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:24:16 #233
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38726494

De dwergen zijn okey

Ik ben gek een beetje, een beetje gek in de kop. Heb echt zin om met mijn hoofd tegen de muur te beuken. Alles eruit beuken

Maar muziek helpt me wel.

Ik zit vol energie, zet je me nu op een dansvloer met goede muziek, dan ga ik tekeer als een beest

Heb zin om te toveren Alles weg-toveren.

]

Dit zijn mijn hersens, alleen is het neon-blauw licht
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:24:21 #234
78780 deedeetee
pi_38726499
Gezellig samen met een kleintje wed ik. is 't een jongentje of een meisje ?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:25:13 #235
78780 deedeetee
pi_38726520
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:24 schreef Dromenvanger het volgende:

De dwergen zijn okey

Ik ben gek een beetje, een beetje gek in de kop. Heb echt zin om met mijn hoofd tegen de muur te beuken. Alles eruit beuken

Maar muziek helpt me wel.

Ik zit vol energie, zet je me nu op een dansvloer met goede muziek, dan ga ik tekeer als een beest
Koude douche, je hebt last van de warmte
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:26:35 #236
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38726555
Hitte golf hitte golf hoi hoi hoi

Ik heb zin om uit een vliegtuig te springen

Zonder parachute. En dan kijken hoe hard ik neerkom op de grond

Gewoon vallen van 10 KM hoogte en op de grond terecht komen zonder parachute, en dan een biertje drinken aan de bar
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:28:05 #237
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38726606
Heb zo'n zin om eens flink te beesten

Echt een keer tijdens stappen doorzakken en beesten. Een hard-rock cafe uitzoeken waar ik als een bezetene uit mijn dak kan gaan.

En dan zoveel zuipen dat ik moet kruipen
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:28:46 #238
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38726623
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:25 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Koude douche, je hebt last van de warmte
Koude douche komt straks misschien nog wel. Nu zit ik in een heavy trip

Maar ik heb zin in een ijs-bad jah. Zoals de Vikingen doen. Een bad vol ijs. Kouder dan 0 graden
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:30:55 #239
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38726687
Fight the war, fuck the norm!!!!

Huh!
Yeah, we're comin' back then with another bombtrack
Think ya know what it's all about
Huh!
Hey yo, so check this out
Yeah!
Know your enemy!

Come on!

Born with insight and a raised fist
A witness to the slit wrist, that's with
As we move into '92
Still in a room without a view
Ya got to know
Ya got to know
That when I say go, go, go
Amp up and amplify
Defy
I'm a brother with a furious mind
Action must be taken
We don't need the key
We'll break in

Something must be done
About vengeance, a badge and a gun
'Cause I'll rip the mike, rip the stage, rip the system
I was born to rage against 'em

Fist in ya face, in the place
And I'll drop the style clearly
Know your enemy...Know your enemy!
Yeah!

Hey yo, and dick with this...uggh!
Word is born
Fight the war, fuck the norm
Now I got no patience
So sick of complacence
With the D the E the F the I the A the N the C the E
Mind of a revolutionary
So clear the lane
The finger to the land of the chains
What? The land of the free?
Whoever told you that is your enemy

Now something must be done
About vengeance, a badge and a gun
'Cause I'll rip the mike, rip the stage, rip the system
I was born to rage against 'em

Now action must be taken
We don't need the key
We'll break in

I've got no patience now
So sick of complacence now
I've got no patience now
So sick of complacence now
Sick of sick of sick of sick of you
Time has come to pay...
Know your enemy!

Come on!
Yes I know my enemies
They're the teachers who taught me to fight me
Compromise, conformity, assimilation, submission
Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite
All of which are American dreams (8 times)
All of which are American dreams
  Moderator zaterdag 10 juni 2006 @ 17:31:57 #240
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38726718
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:24 schreef deedeetee het volgende:
Gezellig samen met een kleintje wed ik. is 't een jongentje of een meisje ?
Meisje toch? jasmine dacht ik
Wat erg dat ik het niet meer zeker weet!
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:32:09 #241
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38726724

Ik ben even gestoord kan daar niets aandoen. Ik moet breken en kraken

Boeddah kijkt mee nu hier Boeddah zit te mediteren en vangt alles op

Jullie hebben mijn boeddah al gezien of niet?????

Mijn boeddah heeft nu 1 grote reiki steen en een kleine reiki steen om zijn nek hangen
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:32:48 #242
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38726750
Jasmine heet de dochter van Bastard inderdaad. een mooi meisje is het
  Moderator zaterdag 10 juni 2006 @ 17:37:24 #243
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38726895
Ja, ik heb je boeddha al eens gezien dacht ik, die slanke boeddha?
Die ene die je voor jezelf hebt gekocht..mompelt iets over ongeluk brengen

Ik heb volgens mij ook wel eens een foto gezien van basterd met zijn meisje, lekker wijffie inderdaad.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:40:28 #244
78780 deedeetee
pi_38726990
Kleine meisje zijn zo leuk
Die van mij is allang niet klein meer, die is mij boven het hoofd gegroeid
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:41:39 #245
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38727023
Nou, ik zal even een gesprek voeren met mijn boeddah.

Even vragen of hij ongeluk brengt, anders gaat hij met het grof vuil mee. Hij mag kiezen voor een mooi bestaan hier, of elders bij het vuil

De boeddah zegt : "Ik bewaak jou, je moet me houden, ik ben jou beschermer"

zaterdag 10 juni 2006 @ 17:41:53 #246
78780 deedeetee
pi_38727034
Boeddha mag je ook jezelf cadeau geven toch
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:42:43 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38727056
Boeddah zegt. Ik hou de negatieve stroming tegen, alleen moet je me eens wassen onder water. Ik ben nog niet gewassen sinds ik uit de winkel in jou huis ben gekomen.

Ik ga hem morgen afwassen met water. Dan zet ik mijn boeddah onder een koude douche

Morgen meteen die grote reiki steen wassen, rozenkwarts moet ook vaker gespoeld worden

Mijn Boeddah beeld leeft op de een of andere manier, alsof hij in contact staat met verre oorden
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:44:06 #248
78780 deedeetee
pi_38727102
Zet 'm gewoon ff onder de stromende kraan, hij kan toch niet afgeven hé ? Niet dat er straks de kleur vanaf gaat ofsow
Dan heb je een gestreepte boeddha
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:44:54 #249
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38727122
Rammstein - Links 2 3 4

Links links

Links 2 3 4

Links 2 3 4

zaterdag 10 juni 2006 @ 17:45:58 #250
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38727162
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:44 schreef deedeetee het volgende:
Zet 'm gewoon ff onder de stromende kraan, hij kan toch niet afgeven hé ? Niet dat er straks de kleur vanaf gaat ofsow
Dan heb je een gestreepte boeddha
Die boeddah is gemaakt van metaal volgens mij. Ik zal straks voorzichtig de negatieve energie eraf halen. Rozenkwarts moet sowieso gewassen worden nog.

Pakje Lucifers ligt voor het boeddah beeld, is dat verstandig

Moderator zaterdag 10 juni 2006 @ 17:46:01 #251
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38727164
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:40 schreef deedeetee het volgende:
Kleine meisje zijn zo leuk
Die van mij is allang niet klein meer, die is mij boven het hoofd gegroeid
Die van mij is 2 en ik vind haar geweldig, net als mijn zoontje trouwens hoor.
Ik heb altijd best medelijden met alle andere ouders, niemand kan immers zulke leuke kinderen hebben als ik

zaterdag 10 juni 2006 @ 17:47:12 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38727205
Dat boeddah beeld is echt bezig in diepe meditatie hier

Ik zie dat nu pas

Za zometeen een foto posten ff nog een keer
  zaterdag 10 juni 2006 @ 17:59:07 #253
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38727550
Leuke kinderen

Ik heb net gegeten en ga even op de bank slapen

Bijkomen van alles.

Tot straks
  zaterdag 10 juni 2006 @ 18:04:02 #254
78780 deedeetee
pi_38727644
Mooie kinders en óók nog een koningwens, eerst een jongen en dan een meisje
Knappe toet heeft je kleine meid, ik ben zo gek op shoppen voor leuke meisjes kleren en frutsels ensow
Zal nog wel ff duren voor dát er weer in zit voor mij......
  zaterdag 10 juni 2006 @ 18:58:14 #255
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38728971
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 15:33 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Vrolijk is ook goed

Vrolijk zijn is fijn

Ik heb de juiste vibe nodig dus ik pep me gewoon op de hele tijd

Good vibrations

Let's party!!!!!!!!!!1

Zometeen een goed nummer van queen zoeken verder. En dan ga ik mezelf lanceren

Laat het bier smaken

Toasten we op een geweldig gekkenhuis vol actie en avontuur
Ik las Good Vibrators
The truth was in here.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:03:04 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38729054
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 17:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat boeddah beeld is echt bezig in diepe meditatie hier

Ik zie dat nu pas

Za zometeen een foto posten ff nog een keer
Heb ik laatst geschoten, vlak voor het onweer

Staat bij mij op de schuur, de tuin te bewaken.
The truth was in here.
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:05:02 #257
78780 deedeetee
pi_38729118
Op de schuur ? Als daar de bliksem maar niet in slaat
  zaterdag 10 juni 2006 @ 19:15:00 #258
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38729408
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:05 schreef deedeetee het volgende:
Op de schuur ? Als daar de bliksem maar niet in slaat
Boedha is van beton.. niet van metaal
The truth was in here.
pi_38733796
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 19:03 schreef Bastard het volgende:
Heb ik laatst geschoten, vlak voor het onweer

Staat bij mij op de schuur, de tuin te bewaken.
[afbeelding]
Cool! Die van mij houdt de wacht in de entreehal

zaterdag 10 juni 2006 @ 21:45:16 #260
78780 deedeetee
pi_38733960
Mooi beeld, heb jij ook zo'n bel en dorje ? Ik heb pas een hele mooie gekregen van mijn broer.
pi_38734341
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:45 schreef deedeetee het volgende:
Mooi beeld, heb jij ook zo'n bel en dorje ? Ik heb pas een hele mooie gekregen van mijn broer.
quote:
Boeddha mag je ook jezelf cadeau geven toch
Ja & ja

Gebruik je de dorje en vajra ook in meditaties en bestudeer je de symboliek ervan? "Officieel" mag je ze trouwens niet gebruiken zonder initiatie en/of goedkeuring van een gevorderde. Tantra kan immers best heftig zijn het is niet verkeerd trouwens om ze puur als decoratie te gebruiken hoor! Imitatie is het hoogste compliment, toch?
  zaterdag 10 juni 2006 @ 22:04:36 #262
78780 deedeetee
pi_38734525
Mijn broer verzameld gebedsmolens en toen we in een winkel aan 't snuffelen waren heb ik een dorje bewordend, Prompt kwam hij bij het volgende bezoek met die bel en een dorje aanzetten + een kopietje met wat de betekenis en het gebruik er van is. De bel is vrij groot en heeft een prachtig geluid
Ik heb er tot nu toe niks mee gedaan want ik mediteer niet. Ik moet er een beetje mee oppassen want ik ga zo de * lucht * in
pi_38734656
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 22:04 schreef deedeetee het volgende:
Mijn broer verzameld gebedsmolens en toen we in een winkel aan 't snuffelen waren heb ik een dorje bewordend, Prompt kwam hij bij het volgende bezoek met die bel en een dorje aanzetten + een kopietje met wat de betekenis en het gebruik er van is. De bel is vrij groot en heeft een prachtig geluid
Ik heb er tot nu toe niks mee gedaan want ik mediteer niet. Ik moet er een beetje mee oppassen want ik ga zo de * lucht * in
daarom mediteer je dus, zodat je juist niet de lucht invliegt en ja die bel die ik heb geeft ook een heel mooi geluid, hij galmt echt minutenlang!

post 's wat pics
  zaterdag 10 juni 2006 @ 22:22:10 #264
78780 deedeetee
pi_38735149
Moet ik eerst ff 't een ander weer op de pc zetten, dat heb ik sinds ik een nieuwe heb nog niet gedaan, Ik maak zelden foto 's
Misschien dat ik er morgen tijd voor heb.
Het is echt een hele mooie bel met dorje

Mediteren ligt mij gewoon niet denk ik.

Maar goed ik ga nu lekker aan de wandel naar m'n bed want ik moet morgen bijtijds op. M'n zoontje heeft een badminton toernooi

[ Bericht 10% gewijzigd door deedeetee op 10-06-2006 23:26:01 ]
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 08:12:58 #265
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38742191
Goedemorgen allemaal,

Ik heb net de kinderen weer schoon in hun kleren gehezen, eten geven en we hebben de hond uitgelaten.
Ik heb nu een bakkie koffie en we zijn weer helemaal klaar voor een nieuwe dag.
Ik vind die boeddha's wel heel gaaf, ik wil er eigenlijk wel één voor in mijn tuin volgend jaar.
  zondag 11 juni 2006 @ 08:46:13 #266
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38742316
Goede moregen

Boeddah beelden zijn

Ik wil ook een grotere ooit, maar die kosten 700 euro of nog meer. Deze die ik nu heb is ook voldoende nu.

Die van Bastard en The_shining zijn

Gaaf!!!!!!!!!!!
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 08:57:18 #267
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38742382
Inderdaad erg mooi!
Vooral die foto ook van the_shining, de belichting en kleuren vind ik erg mooi.
Ik hou van rood en oranje!
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 08:59:58 #268
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38742400
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 18:04 schreef deedeetee het volgende:
Mooie kinders en óók nog een koningwens, eerst een jongen en dan een meisje
Knappe toet heeft je kleine meid, ik ben zo gek op shoppen voor leuke meisjes kleren en frutsels ensow
Zal nog wel ff duren voor dát er weer in zit voor mij......
Dank je wel.
Meisjes zijn vreselijk voor je financien, ik zie steeds leuke dingen, moet echt heel streng voor mezelf zijn.
Tja inderdaad komningswens, ik wilde dat vroeger ook altijd graag een grote broer die op je kon passen en zo, maar goed, Samara heeft met twee minstens zoveel pit als joey nu met 8.
  zondag 11 juni 2006 @ 09:00:57 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38742408
Vind ik ook

Heel apart te noemen

Koffie smaakt lekker hier Bij jou ook???

Straks Nederlands elftal voetballen.
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 09:23:06 #270
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38742555
Lekker kan dat zijn he 's ochtends een bakkie koffie?
Ik ga zo even lekker in de tuin zitten, kijken of mijn plantjes het nog een beetje uithouden met deze warmte.
Dromenvanger nog wilde plannen voor vandaag?
  zondag 11 juni 2006 @ 09:25:55 #271
78780 deedeetee
pi_38742568
Eeen héél goede morgen allemaal.
Ik heb ook al man en zoon op weg geholpen dan badminton, met de hond gewandeld, de 1ste was in de machine gestopt. Nu nog de kleden stofzuigen en dan heb ik ff rust.

Meisjes zijn meestal meer bijdehand als jongens senesta, en als ze het 2de kindje zijn al helemáál.
En zeg nou zelf, wat is er nou heerlijker dan zo'n grote broer lekker af te troeven

Ik had vroeger ook een mooi boeddha beeldje, nog van mijn moeder gekregen. Mijn oudste zoon pikte 'm in en heeft 'm toen kapot laten vallen. De lomperik
  zondag 11 juni 2006 @ 09:27:05 #272
78780 deedeetee
pi_38742577
Owowowo de plantjes die ga ik gauw water geven. Goed dat je 't zegt !!! Toen we terug kwamen van de wandeling zag ik dat mijn afrikaantjes op half zeven hingen.
  zondag 11 juni 2006 @ 09:31:02 #273
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38742596
Ik wil gaan sporten vandaag, maar het is me te warm. Ik wil echt een lichaam krijgen van een jonge God

Nee zonder gein, ik ben dat overtollige spek meer dan beu nu. 91 kilo is mijn gewicht, je ziet het niet helemaal goed. Maar ik wil afgetraind zijn. Kan altijd gedaan worden. Dus vandaag is niet zozeer de dag dat het nodig is.

Met deze warmte sporten is ook niet alles.

Verder ga ik Nederlands elftal kijken en wat op fok! rondhangen en koffie leuten.

Sporten moet zeer zeker gebeuren.
  zondag 11 juni 2006 @ 09:31:54 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38742601
Ahja, ook tv kijken tussendoor nu.

Dus ik slinger de tv aan op mijn pc
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 09:31:55 #275
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38742602
Goedemorgen deedeetee,

Wat voor hond heb jij?, ik zag dat je ook wel in flora en fauna post.
Ik heb laatst ook voor het eerst wat foto's van elco in het honden foto topic gepost, elco is niet echt fotogeniek.

Plantjes vinden wat extra water met dit weer wel lekker.
Meestal als ik 's avonds het badje van de kinderen leeg haal dan gooi ik het water bij de plantjes.
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 09:34:28 #276
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38742618
Voetbal doet me niet zoveel, al vind ik het niet heel erg als het opstaat hoor.
  zondag 11 juni 2006 @ 09:35:27 #277
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38742632
Ik lees net op tv dat voetbalsupporters 3 kilo gewicht erbij krijgen door het wk
  zondag 11 juni 2006 @ 09:37:36 #278
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38742645
quote:
Op zaterdag 10 juni 2006 21:39 schreef The_Shining het volgende:

[..]

Cool! Die van mij houdt de wacht in de entreehal

[afbeelding]
Ziet er nogmaals echt cool uit
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 09:37:42 #279
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38742647
Jemig
Hmm denk dat ik maar geen voetbal ga kijken
  zondag 11 juni 2006 @ 09:38:58 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38742662
ff roken buiten

Ik ga nog sporten. Ik wil dus echt afgetraind worden potverdomme. Heb al dikke biceps maar als ik verder train dan is het een wapen waar ik nog harder mee kan typen

75 is mijn streef- gewicht omdat ik stevig gebouwd ben,. 91 weeg ik nu. Overal teveel spek.

Eigenlijk moet je dat spek weg kunnen snijden en op de barbecue kunnen leggen
  zondag 11 juni 2006 @ 09:39:43 #281
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38742668
quote:
Op zondag 11 juni 2006 09:37 schreef senesta het volgende:
Jemig
Hmm denk dat ik maar geen voetbal ga kijken
Biertjes worden eerder gedronken door het WK denk ik.

15;00 begint Nederlands elftal, ik trek meteen een biertje open om 15:00

En dan maar zeuren over mijn gewicht
  zondag 11 juni 2006 @ 09:41:10 #282
78780 deedeetee
pi_38742677
Jij óók goedemorgen senesta,
Ik heb een engelse cockerspaniel, een blauwschimmeltje. Ik heb haar als pup wel in 't fototopic op F&F gezet maar daarna niet meer. Foto 's maak ik dus als reeds eerdervermeld maar zelden.
Wat voor hond heb jij ?
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 09:41:40 #283
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38742681
Ooh het komt door het bier?
Dat lust ik toch niet.
  zondag 11 juni 2006 @ 09:42:05 #284
78780 deedeetee
pi_38742685
quote:
Op zondag 11 juni 2006 09:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik lees net op tv dat voetbalsupporters 3 kilo gewicht erbij krijgen door het wk
Maar goed dat ik geen supporter ben want er moet sowieso al één kilo af bij mij
Whehehe heb jij nu al een bierbuikje dan Dromenvanger ?
  Moderator zondag 11 juni 2006 @ 09:44:40 #285
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38742704
Ik heb een duitse herder, een reutje, zat me van de week te verwonderen dat hij alweer 7 is geworden.
Hij word inderdaad wel al wat grijs onder zijn bek en zo maar was me er niet van bewust dat het hij alweer zo "oud" is.
  zondag 11 juni 2006 @ 09:50:40 #286
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38742778
quote:
Op zondag 11 juni 2006 09:42 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Maar goed dat ik geen supporter ben want er moet sowieso al één kilo af bij mij
Whehehe heb jij nu al een bierbuikje dan Dromenvanger ?
Ik heb een bierbuikje, had het net met mijn pa erover, morgen ga ik ren-schoenen kopen en kleding om te rennen. Ik ga er wat aan doen. Heb dan wel een home-trainer boven staan, maar daar val je niet snel vanaf, en dat is tevens saai. Straks lekker rennen met muziek. Loop ik eerst 15 minuten naar de heide en ga ik daar rennen, en loop ik ook 15 minuten terug. Sowieso ben ik dan 30 minuten bezig zonder in het bos te zijn.

Ook met bier stoppen na het WK. Zodra Nederland eruit ligt, stop ik met bier en ga ik over op water. Dan drink ik van mijn part 10 liter water per dag.

Ik ben zo op gewicht als ik de motivatie heb tot rennen. Dan ren ik zo 15 KM per dag.

Ik wil strak in het pak zitten dus. Vroeger was dat zo, maar toen was ik 23 jaar nog.

Bierbuikje is er zeker, en het moet weg gewoon. Als ik nu naar het zwembad ga dan schaam ik me

Ik wil trots op het zwembad lopen

Alsof ik terminator ben. En geen uitgezakte dikzak
  zondag 11 juni 2006 @ 09:52:13 #287
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38742804
ff koffie zetten
  zondag 11 juni 2006 @ 10:00:52 #288
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38742909
Koffie is klaar

Ik heb al vaker gezegd dat ik ga beginnen met aftrainen, maar er komt niets van omdat die home-trainer saai is en het duurt lang met die home-trainer.

Dus dan ga ik rennen en lopen langs de weg met muziek.

Vroeger was ik 66 KG en nu 91 KG. 6 jaar geleden 66 KG dus. 25 KG erbij in 6 jaar tijd. 4 KG per jaar. Doordat ik niet meer bewogen heb, behalve met de vingers op het toetsenbord

Ik wil een strak schema gaan maken, er moet dus werk van gemaakt worden. Het liefst heb ik een personal coach erbij, maar dat is teveel van het goede. Ik zal mijn eigen personal coach moeten zijn. Een strak schema en straks een strak afgetraind lichaam, dat wil ik. Maar willen heb je niets aan natuurlijk, je moet het ook doen. Wilskracht omzetten in daadkracht Hoewel het begint met willen, is de wil er niet dan kan de daadkracht ook nooit ontstaan.

Vandaag begin ik al met water drinken, veel water drinken. Wie weet laat ik het bier gewoon staan vandaag, daar heb ik vaak niets aan.

Als ik straks 66 of 75 weeg, dan is het bestaan ook nog lichter. Iedere kilo teveel is teveel. Dat schreef ik een paar maanden geleden ook al op

Komt vanzelf goed Eenmaal bezig met sporten en daarna niet meer stoppen ermee

Even sigaret roken, dat roken moet ook nog verdwijnen.

In principe wil ik dus gezond zijn, gezonder dan gezond. Mind body and soul in optimale conditie.

En dat krijg je niet voor niets. Geestelijk gezien ben ik ver klaar met alles, nu het lichaam nog. En wie weet wordt de geest nog gezonder als het lichaam gezond gaat zijn

Voor niets gaat de zon op, dat is ook het leuke aan het leven. Dat je altijd je best moet doen om iets voor elkaar te krijgen

Nu even naar buiten
  zondag 11 juni 2006 @ 10:24:22 #289
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38743210
Net een foto genomen van de blauwe lucht

zondag 11 juni 2006 @ 10:24:48 #290
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38743218
Nu tijd om tanden te poetsen en te scheren
  zondag 11 juni 2006 @ 10:30:04 #291
78780 deedeetee
pi_38743287
Je moet het rennen wel langzaam opbouwen, dat is beter voor je gezondheid en dan houd je het uiteindelijk ook langer vol. Dan word het een vaste gewoonte waar je lekker van opknapt.
Als je in het begin te hard van stapel loopt dan knap je dus áf.
Met dit warme weer kun je sowieso beter wat kalmer aan doen.
  zondag 11 juni 2006 @ 10:31:27 #292
78780 deedeetee
pi_38743312
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Net een foto genomen van de blauwe lucht

[afbeelding]
Stralend blauw is de lucht hier hé ? Ik zit niet zo ver van Brunssum af dus het zal wel de zelfde lucht zijn als ik hier zie
  zondag 11 juni 2006 @ 10:32:12 #293
91333 displission
pi_38743330
mooie fot dv!

daar kan ik wel wat mee
  zondag 11 juni 2006 @ 10:35:36 #294
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38743381
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:30 schreef deedeetee het volgende:
Je moet het rennen wel langzaam opbouwen, dat is beter voor je gezondheid en dan houd je het uiteindelijk ook langer vol. Dan word het een vaste gewoonte waar je lekker van opknapt.
Als je in het begin te hard van stapel loopt dan knap je dus áf.
Met dit warme weer kun je sowieso beter wat kalmer aan doen.

Vorige keer ging ik veels te hard in het begin, meteen een blessure opgelopen aan de knie. Ik zal heel voorzichtig moeten inschatten wat het tempo moet zijn in het begin. En dan kan het na een paar maanden alsnog op hoger tempo.

Morgen eerst maar eens goede schoenen kopen met de juiste schok-demping. Dat is een must, anders gaan mijn knieeën kapot En dat wil ik niet hebben.

Dit weer is wel lekker om te zweten Alle rotzooi uit het lichaam zweten.

Maar je hebt gelijk, rustig opbouwen en zo langer profijt hebben ervan. Zo blijft het ook leuk. Ik kan sowieso niet meteen de volle 5 KM rennen op hoog tempo, zal moeten opbouwen.

Morgen eerst maar eens naar intersport gaan, kijken wat voor schoenen ze in de aanbieding hebben. Ascics misschien. Hoeft geen duur merk te zijn. Nike is mooier, maar hoeft niet.

Mezelf breken tijdens het sporten heb ik jaren gedaan, zo hard sporten totdat ik helemaal kapot was Was leuk toen, maar nu ga ik het anders doen.
  zondag 11 juni 2006 @ 10:36:13 #295
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38743393
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:31 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Stralend blauw is de lucht hier hé ? Ik zit niet zo ver van Brunssum af dus het zal wel de zelfde lucht zijn als ik hier zie
Jij woont toch in Sittard of niet??

Ligt maar ff weg van Brunssum inderdaad.

De lucht is hier kraakhelder blauw
  zondag 11 juni 2006 @ 10:37:00 #296
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38743403
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:32 schreef displission het volgende:
mooie fot dv!

daar kan ik wel wat mee

Doe maar wat je wilt met die foto

Ik kan meer foto's maken van de blauwe lucht, kijken of ik blauw anders eruit kan laten zien als ik met de instellingen van het apparaat ga kloten.

Goede morgen trouwens Displission!!!
  zondag 11 juni 2006 @ 10:38:32 #297
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38743431
Even naar buiten een foto maken van de zon

Tot zo
  zondag 11 juni 2006 @ 10:38:44 #298
78780 deedeetee
pi_38743438
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:36 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Jij woont toch in Sittard of niet??

Ligt maar ff weg van Brunssum inderdaad.

De lucht is hier kraakhelder blauw
Geleen
  zondag 11 juni 2006 @ 10:40:38 #299
91333 displission
pi_38743473
een hele goede morgen allen
  zondag 11 juni 2006 @ 10:46:04 #300
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38743551
quote:
Op zondag 11 juni 2006 10:38 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Geleen
Dicht bij DSM???

Geleen kwam ik langs met de intercity altijd

Hier een foto van een koi-karper uit onze vijver

zondag 11 juni 2006 @ 10:48:45 #301
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38743600
Nog een foto van die geweldige vissen, die vissen stralen ultieme rust uit als je ze ziet zwemmen

Ik ga zometeen even zoeken naar ren-schoenen op internet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')