quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Mensen hebben geluk in zichzelf zitten. Maar vele mensen staren zich blind op iets. Ze staren zich blind op hun duistere kant.
Als mensen de duistere kant kunnen negeren, zijn ze al een stuk verder.
Of als mensen eens licht kunnen laten schijnen op zichzelf. Dat ze het licht zien.
Nee hoor, ieder zn gedachte's en ik vind dat je gelijk hebt. Ik ga er vanuit dat alles gebeurt om een rede, en dit zal ook zeker niet 'zomaar' zijn gebeurd... maar als ouders zijnde denk je daar op dit moment gewoon nog niet aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef deedeetee het volgende:
psies ik zou 't erg bot vinden om 't ergens te zeggen waar de ouders er mee geconfronteerd worden. Zo ver ik weet komen die hier nooit.
Zal ik 't anders maar ff editten ?
Nu je me gequote hebt gaat 't ook niet meerquote:
tsja ik ga uit van het reincarnatie, dat ziet er in theorie heel mooi uit maar de praktijk kan toch wel hard aankomen.quote:en ik vind dat je gelijk hebt. Ik ga er vanuit dat alles gebeurt om een rede, en dit zal ook zeker niet 'zomaar' zijn gebeurd... maar als ouders zijnde denk je daar op dit moment gewoon nog niet aan.
Die bomen ???????quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:58 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het trouwens een super icoon deedeetee!!
Ik ga ook uit van reincarnatie, ik vind dat ook een geruststellend idee eigenlijk, we gaan elkaar allemaal weerzien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:03 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nu je me gequote hebt gaat 't ook niet meer![]()
[..]
tsja ik ga uit van het reincarnatie, dat ziet er in theorie heel mooi uit maar de praktijk kan toch wel hard aankomen.
Ik ben wel 'ns benieuwd of ik er ook zo droog onder blijf als ik zélf aan de beurt ben![]()
Die bomen met dat gras... prachtige kleur, prachtige natuur naar mijn persoonlijke smaakquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:13 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die bomen ???????![]()
Senesta is geloof ik een beetje boos op mij![]()
Mij spreekt 't zo aan omdat dan een ander óók 'ns wat nare ervaringen op kan doen. Het idee dat ik als enigste steeds weer de pisang ben staat me ongelovelijk tegen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ga ook uit van reincarnatie, ik vind dat ook een geruststellend idee eigenlijk, we gaan elkaar allemaal weerzien.
Ik hoop het het, het veries van een kind is echt een vreselijke slag......... Op het moment zelf word je er door verdoofd maar naderhand komt het volle besef en de pijn van het gemis op je af.quote:Op zo'n moment als dat kun je daar gewoon nog niet aandenken.. je bent overmant door verdriet en eerlijk gezegd zou ik het niet eens willen weten welke machteloze gevoelens je hebt..maar uiteindelijk helpt de gedachte van elkaar weerzien en reincarnatie wel als troost denk ik..
Whehe, die mensen die je nooit meer wilt zien zul je dan waarschijnlijk weer tegen gaan komen maar dan in een andere situatie, net zo lang totdat je er samen wel uit kan komen. (Karma opheffen)quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mij spreekt 't zo aan omdat dan een ander óók 'ns wat nare ervaringen op kan doen. Het idee dat ik als enigste steeds weer de pisang ben staat me ongelovelijk tegen.![]()
Mensen die zelf nooit iets echts érgs hebben ervaren en die dan preken tegen je houden ensow....
De mensen die ik nooit meer hoop te treffen zijn bij mij ver in de meerderheid![]()
[..]
Ik hoop het het, het veries van een kind is echt een vreselijke slag......... Op het moment zelf word je er door verdoofd maar naderhand komt het volle besef en de pijn van het gemis op je af.
Die bomen die jij zo mooi vind hield ik in reserve voor een overlijden( toen ik 't hoorde ben ik meteen in m'n profiel gedoken) ze doen doen mij aan de rust en stilte van een kerkhof denken.
Ik ging daar vroeger graag wandelen óók om de graven van * lang geleden * te bekijken.
Weet niet waarom maar dat ik vind ik altijd erg mooi en rustgevend. Ook in oude kerken probeer ik de tekst te lezen die daar in de tegels op grond door heel veel mensen voeten is afgesleten.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Whehe, die mensen die je nooit meer wilt zien zul je dan waarschijnlijk weer tegen gaan komen maar dan in een andere situatie, net zo lang totdat je er samen wel uit kan komen. (Karma opheffen)
Dat eerste ja, maar het tweedequote:Mensen die 'makkelijk' praten kunnen van 2 kanten zijn.. of van een vroeg leven (jonge ziel) of hebben gekozen voor een makkelijk leven omdat ze er al 1 of meerdere moeilijkere levens achter de rug hebben.
Het is ook geen begraafplaats maar toen ik 't vond dacht ik dat 't mooi zou zijn om 't bij zo'n gelegenheid te gebruiken.quote:Oh ik zie niks wat wijst op een begraafplaats in dat plaatje, al zou dat voor mij geloof ik de uitgelezen laatste rustplaats zijn.
Ik hou gewoon van bomen, de wezens die in weer en wind, jaar in jaar uit blijven staan, iedere jaargetijde weer bewust meemaken en de wereld om hun heen gadeslaan, wat zouden bomen vertellen als ze konden spreken?. Tevens hou ik van de kleur groen, voor mij de kleur van jong leven.
Ik hoef niet uiteraard gelijk te hebben... maar ik geloof ook dat je zelf je leven uitkiest, je ouders, je geboorteplaats etc. Dit om te werken aan je karma..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:18 schreef deedeetee het volgende:
Dat eerste ja, maar het tweedehhmmfppff ja,ja dat zál wel
![]()
![]()
je hebt uiteraard gelijk maar weten en voelen zijn 2 verschillende dingen in dit leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |