abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:48:04 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38687786

Hier verder

Deedeetee vroeg of ik een nieuwe wilde maken, dus bij deze

Hier verder om de taal tot leven te blazen. Drukken we straks op de rode launch button of op de groene launch button en dan is het heavenly after. Ook het gevoel en wederzijds respect voor de mensen.

Al het positieve gaat exploderen. Deze wereld wordt duizenden malen groter en er vindt van alles plaats

Wie schrijft die blijft

Let's blow this party up!!!!!! Let's make another explosion!!!!

Ook voor kleine huishoudelijke mededelingen is this the place to be Omdat ook die mededelingen zorgen voor een verse nieuwe oerknal vol fantasy!!!!

Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:52:08 #2
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_38687926
ik vind dit wel een mooi beginnetje :
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 11:24 schreef Dromenvanger het volgende:

Mensen hebben geluk in zichzelf zitten. Maar vele mensen staren zich blind op iets. Ze staren zich blind op hun duistere kant.

Als mensen de duistere kant kunnen negeren, zijn ze al een stuk verder.

Of als mensen eens licht kunnen laten schijnen op zichzelf. Dat ze het licht zien.

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  vrijdag 9 juni 2006 @ 11:54:47 #3
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38688028

Is ook helemaal niet moeilijk om jezelf in het licht te zetten, je hoeft maar het duistere buiten spel te zetten in het leven. Klein beginnen door naar kleine mooie dingen te kijken, en groot eindigen met gigantisch grote dromen die je waar wilt maken.

Het leven heeft altijd mooie dingen in zich, als je duister bent van binnen, dan is het nodig dat je de aandacht vestigd op dat mooie. Hoe moeilijk dat ook kan zijn. Toch is het mogelijk. En door blijven dromen misschien wel ook. Dromen over andere plekken als het hier op aarde een hel is.

Dan droom je gewoon over een paradijs, maar het is al een paradijs hier

Ik ga zo ff naar de winkel. Even wat inkopen doen

Over het duistere, als je niet duister bent van binnen, dan ga je vanzelf aardig om met mensen, heb je frustratie in je zitten en andere duistere zaken, dan is het vanzelf zo dat je niet met respect omgaat met medemensen en dieren.

Sta je volop in het licht, dan ben je vanzelf licht. En straal je ook licht uit Dan handel je naar het licht ook wel. Alleen kan dat licht gedoofd worden door mensen die jou licht willen weg nemen, mensen die jou het licht in de ogen niet gunnen en nog meer. Maar daar moet je boven staan

Even naar buiten nu
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:11:22 #4
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38688548
Ik ga even op de bank hangen, even dromen

Kijken of ik herboren kan worden tijdens het bijkomen

Even herstellen
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:18:39 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38688835
Ik ben ook weer van de partij voor een nieuwe reeks vol verrassingen
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:32:16 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38689376
Nee?
The truth was in here.
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 12:48:42 #7
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38689938
Ha ha ik was even het nieuwe deel kwijt.
Goedemiddag iedereen!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:15:58 #8
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_38690901
Hallo allemaal
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 13:28:55 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38691363
Jemig, ik ben even helemaal stil van het overlijden van thijs in OUD...
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:45:58 #10
78780 deedeetee
pi_38692004
Naar zoiets idd......

Mag ik hier wel zeggen dat 't jochie in mijn optiek nu gewoon verder gaat en misschien gewoon * te goed * was om hier verder te gaan ?

Ik hoop dat 't mij nooit over komt want ik weet niet of ik dan óók zo kan denken.
Voor de ouders is 't natuurlijk vreselijk moeilijk.
  Moderator vrijdag 9 juni 2006 @ 13:51:05 #11
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38692182
Ja natuurlijk mag je dat zeggen, ik denk alleen niet dat die ouders dat een geruststellende gedachten vinden op dit moment, misschien later maar zeker nu nog niet.
Denk ook niet dat ik dat zou kunnen, de pijn lijkt me nu nog zo vreselijk rauw, als ik er alleen al aan denk krijg ik een knoop in mijn buik.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:52:49 #12
78780 deedeetee
pi_38692267
psies ik zou 't erg bot vinden om 't ergens te zeggen waar de ouders er mee geconfronteerd worden. Zo ver ik weet komen die hier nooit.
Zal ik 't anders maar ff editten ?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:58:13 #13
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38692448
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:52 schreef deedeetee het volgende:
psies ik zou 't erg bot vinden om 't ergens te zeggen waar de ouders er mee geconfronteerd worden. Zo ver ik weet komen die hier nooit.
Zal ik 't anders maar ff editten ?
Nee hoor, ieder zn gedachte's en ik vind dat je gelijk hebt. Ik ga er vanuit dat alles gebeurt om een rede, en dit zal ook zeker niet 'zomaar' zijn gebeurd... maar als ouders zijnde denk je daar op dit moment gewoon nog niet aan.
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:58:43 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38692469
Ik vind het trouwens een super icoon deedeetee!!
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:03:03 #15
78780 deedeetee
pi_38692610
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee hoor, ieder zn gedachte's
Nu je me gequote hebt gaat 't ook niet meer
quote:
en ik vind dat je gelijk hebt. Ik ga er vanuit dat alles gebeurt om een rede, en dit zal ook zeker niet 'zomaar' zijn gebeurd... maar als ouders zijnde denk je daar op dit moment gewoon nog niet aan.
tsja ik ga uit van het reincarnatie, dat ziet er in theorie heel mooi uit maar de praktijk kan toch wel hard aankomen.
Ik ben wel 'ns benieuwd of ik er ook zo droog onder blijf als ik zélf aan de beurt ben
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:13:07 #16
78780 deedeetee
pi_38692930
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 13:58 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het trouwens een super icoon deedeetee!!
Die bomen ???????

Senesta is geloof ik een beetje boos op mij
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:37:35 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38693690
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Nu je me gequote hebt gaat 't ook niet meer
[..]

tsja ik ga uit van het reincarnatie, dat ziet er in theorie heel mooi uit maar de praktijk kan toch wel hard aankomen.
Ik ben wel 'ns benieuwd of ik er ook zo droog onder blijf als ik zélf aan de beurt ben
Ik ga ook uit van reincarnatie, ik vind dat ook een geruststellend idee eigenlijk, we gaan elkaar allemaal weerzien.

Op zo'n moment als dat kun je daar gewoon nog niet aandenken.. je bent overmant door verdriet en eerlijk gezegd zou ik het niet eens willen weten welke machteloze gevoelens je hebt..maar uiteindelijk helpt de gedachte van elkaar weerzien en reincarnatie wel als troost denk ik..
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:38:20 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38693718
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:13 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die bomen ???????

Senesta is geloof ik een beetje boos op mij
Die bomen met dat gras... prachtige kleur, prachtige natuur naar mijn persoonlijke smaak
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:00:06 #19
78780 deedeetee
pi_38694467
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 14:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ga ook uit van reincarnatie, ik vind dat ook een geruststellend idee eigenlijk, we gaan elkaar allemaal weerzien.
Mij spreekt 't zo aan omdat dan een ander óók 'ns wat nare ervaringen op kan doen. Het idee dat ik als enigste steeds weer de pisang ben staat me ongelovelijk tegen.
Mensen die zelf nooit iets echts érgs hebben ervaren en die dan preken tegen je houden ensow....
De mensen die ik nooit meer hoop te treffen zijn bij mij ver in de meerderheid
quote:
Op zo'n moment als dat kun je daar gewoon nog niet aandenken.. je bent overmant door verdriet en eerlijk gezegd zou ik het niet eens willen weten welke machteloze gevoelens je hebt..maar uiteindelijk helpt de gedachte van elkaar weerzien en reincarnatie wel als troost denk ik..
Ik hoop het het, het veries van een kind is echt een vreselijke slag......... Op het moment zelf word je er door verdoofd maar naderhand komt het volle besef en de pijn van het gemis op je af.

Die bomen die jij zo mooi vind hield ik in reserve voor een overlijden( toen ik 't hoorde ben ik meteen in m'n profiel gedoken) ze doen doen mij aan de rust en stilte van een kerkhof denken.
Ik ging daar vroeger graag wandelen óók om de graven van * lang geleden * te bekijken.
Weet niet waarom maar dat ik vind ik altijd erg mooi en rustgevend. Ook in oude kerken probeer ik de tekst te lezen die daar in de tegels op grond door heel veel mensen voeten is afgesleten.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:09:26 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38694793
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:00 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Mij spreekt 't zo aan omdat dan een ander óók 'ns wat nare ervaringen op kan doen. Het idee dat ik als enigste steeds weer de pisang ben staat me ongelovelijk tegen.
Mensen die zelf nooit iets echts érgs hebben ervaren en die dan preken tegen je houden ensow....
De mensen die ik nooit meer hoop te treffen zijn bij mij ver in de meerderheid
[..]

Ik hoop het het, het veries van een kind is echt een vreselijke slag......... Op het moment zelf word je er door verdoofd maar naderhand komt het volle besef en de pijn van het gemis op je af.

Die bomen die jij zo mooi vind hield ik in reserve voor een overlijden( toen ik 't hoorde ben ik meteen in m'n profiel gedoken) ze doen doen mij aan de rust en stilte van een kerkhof denken.
Ik ging daar vroeger graag wandelen óók om de graven van * lang geleden * te bekijken.
Weet niet waarom maar dat ik vind ik altijd erg mooi en rustgevend. Ook in oude kerken probeer ik de tekst te lezen die daar in de tegels op grond door heel veel mensen voeten is afgesleten.
Whehe, die mensen die je nooit meer wilt zien zul je dan waarschijnlijk weer tegen gaan komen maar dan in een andere situatie, net zo lang totdat je er samen wel uit kan komen. (Karma opheffen)
Mensen die 'makkelijk' praten kunnen van 2 kanten zijn.. of van een vroeg leven (jonge ziel) of hebben gekozen voor een makkelijk leven omdat ze er al 1 of meerdere moeilijkere levens achter de rug hebben.

Oh ik zie niks wat wijst op een begraafplaats in dat plaatje, al zou dat voor mij geloof ik de uitgelezen laatste rustplaats zijn.
Ik hou gewoon van bomen, de wezens die in weer en wind, jaar in jaar uit blijven staan, iedere jaargetijde weer bewust meemaken en de wereld om hun heen gadeslaan, wat zouden bomen vertellen als ze konden spreken?. Tevens hou ik van de kleur groen, voor mij de kleur van jong leven.
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:10:27 #21
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_38694829
Gaat het over dat kind dat is doodgebeten door die husky?

Hoorde het net op het nieuws namelijk. Dat een kind is doodgebeten door een husky-hond

Reincarnatie inderdaad, maar ik ben niet geduldig om daar dieper over te schrijven, ik ben te ongeduldig en ik ga alle kanten op nu. Net even rustig geslapen op de bank ook, in een diepe slaap

Ik geloof dat je na de dood in een nieuw proces terecht komt, maar wat voor proces weet ik niet. Ik denk dat je gewoon richting een nieuw licht gaat straks. In principe zou ik best eens mijn dood in scene willen zetten, om te ervaren wat hierna gebeurt.

Even nieuwe sokken aantrekken
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:18:24 #22
78780 deedeetee
pi_38695095
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:09 schreef Bastard het volgende:

[..]

Whehe, die mensen die je nooit meer wilt zien zul je dan waarschijnlijk weer tegen gaan komen maar dan in een andere situatie, net zo lang totdat je er samen wel uit kan komen. (Karma opheffen)

dat weet ik ook wel maar een mens mag toch hopen nietwaar ?
quote:
Mensen die 'makkelijk' praten kunnen van 2 kanten zijn.. of van een vroeg leven (jonge ziel) of hebben gekozen voor een makkelijk leven omdat ze er al 1 of meerdere moeilijkere levens achter de rug hebben.
Dat eerste ja, maar het tweede hhmmfppff ja,ja dat zál wel
je hebt uiteraard gelijk maar weten en voelen zijn 2 verschillende dingen in dit leven
quote:
Oh ik zie niks wat wijst op een begraafplaats in dat plaatje, al zou dat voor mij geloof ik de uitgelezen laatste rustplaats zijn.
Ik hou gewoon van bomen, de wezens die in weer en wind, jaar in jaar uit blijven staan, iedere jaargetijde weer bewust meemaken en de wereld om hun heen gadeslaan, wat zouden bomen vertellen als ze konden spreken?. Tevens hou ik van de kleur groen, voor mij de kleur van jong leven.
Het is ook geen begraafplaats maar toen ik 't vond dacht ik dat 't mooi zou zijn om 't bij zo'n gelegenheid te gebruiken.
Ik houd ook veel van bomen en kijk er graag naar.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:21:12 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38695191
Nee we hebben het over een kindje dat plots is overleden van een fokker..
Hoewel dat onderwerp van jou ook afschuwelijk is voor die ouders.

Om te spreken over jou dood in scene zetten.. ik denk dat je niet meer terug wilt naar aarde als je eenmaal hebt gevoelt wat daar is...
Het schijnt zo overweldigend mooi en liefdevol te zijn, een gevoel van "thuis komen" dat je niet meer terug wilt eigenlijk. Ik geef toe, ik ben ook nieuwsgierig daar naar, maar geniet vol nu van mijn leven met mijn vrouw en dochter.. priceless.
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:23:49 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_38695275
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 15:18 schreef deedeetee het volgende:

Dat eerste ja, maar het tweede hhmmfppff ja,ja dat zál wel
je hebt uiteraard gelijk maar weten en voelen zijn 2 verschillende dingen in dit leven
Ik hoef niet uiteraard gelijk te hebben... maar ik geloof ook dat je zelf je leven uitkiest, je ouders, je geboorteplaats etc. Dit om te werken aan je karma..
The truth was in here.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 15:29:52 #25
78780 deedeetee
pi_38695481
Maar we gaan toch steeds weer terug......
In theorie schijn je je hier vlugger te kunnen ontwikkelen, ik heb me voorgenomen om als ik weer daar terug ben niet meer zo'n haast te maken met m'n ontwikkeling

Hoewel ik steeds meer schik in m'n leven krijg dus mss bedenk ik me nog
Dan zoek ik wel zorgvuldig een aardige moeder uit eentje die ruimdenkend is en geen fokkers platmept die verdraagzaamheid prediken als het om een nicotine verslaving gaat.

oeps ik realiseer me dat ik niet alleen klaag maar ook nog haatdragend ben aan 't worden
IK ga maar 'ns boodschappen doen, lekker in de zon. Zonlicht daar kanp je van op. Kijk maar naar Dromenvanger die geniet er ook volop van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')