quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:48 schreef TMan het volgende:
*zal blij zijn als de points weer voor een fatsoenlijk bedrag over den toonbanck gaan

Jouw Schuld!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
M'n eerste Bomb Threat failure waar m'n naam bij staat

Ik was je alleen vergeten te vertellen dat ik jouw GSM heb gebruikt voor de OCquote:

quote:15/06/06 10:15:36 AM Someone mugged you and stole $18443 from your wallet.
Je verkoopt je punten en in 5 minuten ben je mugged, alsof ze het afsprekenquote:15/06/06 10:11:26 AM Kal-El bought 186 of your points that were on the market for $3,087,600.

Heb ik ook wel baat bijquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:59 schreef BLADEZZ het volgende:
Kasta, Paxlie en gr8w8, zouden jullie op korte termijn een keer overleg kunnen plegen over de OC-tegoeden van Sypher en ik? Mocht dit niet mogelijk zijn, dan komen we er vast wel uit. Zodra jullie eruit zijn zien wij graag dat jullie ons tegoed overmaken.

Dit onderschrijf ik evenquote:Op donderdag 15 juni 2006 15:59 schreef BLADEZZ het volgende:
Kasta, Paxlie en gr8w8, zouden jullie op korte termijn een keer overleg kunnen plegen over de OC-tegoeden van Sypher en ik? Mocht dit niet mogelijk zijn, dan komen we er vast wel uit. Zodra jullie eruit zijn zien wij graag dat jullie ons tegoed overmaken.

Idd, was gewoon een kleinde ''payback''.quote:

Ik had toch ook gezegd dat we het al per mail opgelost hebbenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:51 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Idd, was gewoon een kleinde ''payback''.
Laten zo.

Mooiquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik had toch ook gezegd dat we het al per mail opgelost hebben
Zullen we daar eens war tegen declarenquote:Factions
--------------------------------------------------------------------------------
brittish bulls Faction
Leader:
Co-Leader: None selected
Members: 1
Respect: 74
Best chain: 0 members
War mode: In war
> User List
> Apply
Factions
--------------------------------------------------------------------------------
Num Name Level Days in Faction
1 snoopy 8 247 (ID 89827)

Vast eentje die met een DP begonnen isquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Oh my FG. Gewoon gepwnd door een lvl 14 van 120 dagen oud?
sky203

3. Using your Yasukuni sword you hit sky203 for 3721 damage (0)quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef TheThirdMark het volgende:
Oh my FG. Gewoon gepwnd door een lvl 14 van 120 dagen oud?
sky203

quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
3. Using your Yasukuni sword you hit sky203 for 3721 damage (0).

Momenteel nog net iets boven de 16kquote:Op donderdag 15 juni 2006 08:56 schreef PPL het volgende:
Prijzen voor punten zijn al weer aan het zakken onder de 18k.
Ze zijn al weer te koop voor 16.500
Wat wel opvalt is dat er veel in grotere aantallen wordt aangeboden.
Weing losse punten.
quote:
Main>>General Discussion>>POINT gougers BEWARE
POINT gougers BEWARE
Points at 20K is gonna make me mad.
AND since i still cant train all i can do is hosp noobs-
SO to all you noobs who are selling points at 20k, you have two choices
1) get chained and destroyed
2) sell at a reasonable price
if u agree with me holla
quote:
Geez King_Ace, i think you're a very big whiner. What makes u think that you decide what's a reasonable price for points Don't blame the lower ranks making money because you're a druggy and you can't train, it's your own fault.
The staff set the max price for points is set on $1.000.000, so anyone can sell points for the price they want. Why don't you make money with the points for yourself, it's very obviously that you need a rehab
Volgens mij had je bij 20k moeten verkopen.quote:
another likey reason the points price is going so high is that the rehab is closed, therefore people may be using points to refill to get there stats gains instead of Xanax - of course with the points price so high this means donators will be more inclined to sell more as its worth while...every thing in TC has a knock on effect, cause and effect. thats all it is... not to mention the people (i think gram pointed out) that bought all the points then raised the price by 5k....

Ik heb alles verkocht, staat nu veilig op de faction bank en de city bank zit volquote:Op vrijdag 16 juni 2006 06:43 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Momenteel nog net iets boven de 16k
De junkies die nog steeds niet kunnen trainen omdat de rehab is afgefikt schijnen er ook iets mee te maken te hebben
[..]
[..]
[..]
Volgens mij had je bij 20k moeten verkopen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |