Strength boost - +0.001 Strength per army point, -1 army pointquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:18 schreef Blinker het volgende:
Wat kan je met army points dan?
Hmm die defence boost is wel fijn, maar dan moet ik eerst maar ff wat door coursen en als principal m'n stats maar ff ophogen. Moet natuurlijk wel een enigszins fatsoenlijke baan hebben in het legerquote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:29 schreef FIawless het volgende:
[..]
Strength boost - +0.001 Strength per army point, -1 army point
Defence boost - +0.001 Defence per army point, -1 army point
Hire a spy - + Statistics of a player, -10,000 army points, -$5,000
Speed boost - +0.001 Speed per army point, -1 army point
Steal weapon - + A weapon, -25,000 army points
Dexterity boost - +0.001 Dexterity per army point, -1 army point
EINDELIJK!quote:BANG! You watch Anonymous fall down holding the foot he just shot a hole in. You remove the $100,000 from the table and put it in your pocket. You call Anonymous an ambulance, feeling slightly sorry for him.
quote:
Ik ook na de 6de keerquote:BANG! You watch Anonymous fall down holding the foot he just shot a hole in. You remove the $100,000 from the table and put it in your pocket. You call Anonymous an ambulance, feeling slightly sorry for him.
quote:Name Begin
Operation Deduce (lvl 5+) Done
Operation Congenial (lvl 5+) Done
Operation Prospect (lvl 7+) Done
Operation Neato (lvl 10+) Done
Operation Nitty Gritty (lvl 10+) Done
Operation Demolition (lvl 13+) Done
Operation Prime (lvl 15+) Done
Donequote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
De volgende is de lvl 20 missie van 2,5 miljoen
[..]
En ze zijn nu dus al ondertussen 20k waardquote:Points: 955 [earn]
quote:13/06/06 2:59:05 PM angie4life14 mugged -NmeLineZ-
Mja ik had er al 100 tegen 15K ingekocht, nu heb ik er 186. Ik hou ze nog wel ff vastquote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:07 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
En ze zijn nu dus al ondertussen 20k waard
Moet je je voorstellen zeg. Paar weken (2-3) kocht ik de laaste lading voor 14k each. En nog iets langer geleden was 5k de maximum prijs.
Wel gouden handel dit dusIk houd ze nog ff vast, ze blijven stijgen en stijgen!
quote:FOK!2 TheThirdMark 213 minutes 16 Was caught with a truck full of cocaine
Ik wil haar wel even een doodschop geven als je wil?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hmm mugged terwijl ik online was, ik zie dat het iemand is van een faction waar ik laatst een exp. attack op een van hun leden heb gedaan.
[..]
Nou en?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hmm mugged terwijl ik online was, ik zie dat het iemand is van een faction waar ik laatst een exp. attack op een van hun leden heb gedaan.
[..]
Werkt lekker zoquote:Name: Bomb Threat Users joined: 3 Hours left: 4 Join crime: Join
Users that have joined this crime Level
bustmefor1k 21
syphernl 14
Tecnix 15
Ik zie wel een verband met het feit dat de auction-market dicht is.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:07 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
En ze zijn nu dus al ondertussen 20k waard
Moet je je voorstellen zeg. Paar weken (2-3) kocht ik de laaste lading voor 14k each. En nog iets langer geleden was 5k de maximum prijs.
Wel gouden handel dit dusIk houd ze nog ff vast, ze blijven stijgen en stijgen!
quote:Name: Bomb Threat Users joined: 4 Hours left: 4 Join crime: Join
Users that have joined this crime Level
RCHY 11
bustmefor1k 21
syphernl 14
Tecnix 15
Hij zit in mijn factionquote:Op woensdag 14 juni 2006 19:33 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik zie wel een verband met het feit dat de auction-market dicht is.
De prijzen van DP's zijn beste wel gestegen de laatste tijd.
Vooral omdat je ze nu moet kopen/verkopen via de item-market.
Bij het verkopen via de item-market betaal je een fee van 3%.
Uiteraard wordt dit gewoon verdiscontieerd in de verkoopprijs.
Velen die een DP kopen, gooien de daarbij behorende 50 punten direct op de points-market.
Om een en ander goed te maken voor de hoge aanscahfsprijs, worden de punten steeds duurder aangeboden.
Een DP kost momenteel al snel $ 850.000 op de item-market (van de week een gekocht nog).
50 punten x $ 18.600 = $ 930.000 (de netto prijs voor een dp valt imho dus dus nogal mee).
Feitelijk is hier sprake van kruislingse prijselasticiteit.
De vraag is of de prijs van DP's daalt zodra de auction-market weer opengaat.
Dat heeft echter ook te maken met vraag en aanbod.
Of mensen dan echter ook weer lagere prijzen gaan vragen voor hun punten valt te bezien.
Door het in roulatie brengen van veel DP's, neemt de omzetsnelheid van het geld.
In dit kader herinner ik jullie graag aan de verkeersvergelijking van Fischer (M*V = P*T).
[afbeelding]
Ik heb mijn points uit de donatorpack gelijk verkocht (woonde in een shack jah!)quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:15 schreef TMan het volgende:
De vraag is eerder wat er op lange termijn gebeurd. Op een keer loopt het mis, en als de prijs van points eenmaal begint te dalen is de kans groot dat mensen als een gek gaan proberen om hun points te verkopen, waardoor de prijs omlaag dondert.
Ander aspect is het feit dat steeds meer mensen in staat zullen zijn om "pawn shop" te doen, waardoor er meer points in omloop zullen komen. Vraag is of vraag en aanbod lang genoeg in evenwicht kunnen blijven.
Heb zelf wel een paar keer wat in points gedeald, maar gebruik ze nu meestal voor refills (als ik er genoeg heb). Momenteel durf ik niet zo goed meer, de points market is mij iets te hard omhoog aan het gaan, kan nooit goed blijven gaan.
Dus.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:48 schreef TMan het volgende:
*zal blij zijn als de points weer voor een fatsoenlijk bedrag over den toonbanck gaan
Jouw Schuld!quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
M'n eerste Bomb Threat failure waar m'n naam bij staat
Ik was je alleen vergeten te vertellen dat ik jouw GSM heb gebruikt voor de OCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |