quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:04 schreef Jonnetje het volgende:
Ik zit zelfs al te twijfelen aan m'n oranje kleurtje..
Wil er nu door dit eigenlijk wel weer van af..
Dat weten we tochquote:
Wat verschrikkelijk, ik ben dr gewoon misselijk van... jullie ook heel veel sterktequote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:23 schreef Anitra het volgende:
Thijs was gister opgenomen in het ziekenhuis ivm koortsstuipen, svaonds ging de koorts wat naar beneden en leek het zels zo dat hij na wat onderzoekjes vandaag naar huis mocht. Vanmorgen is hij overleden en waar aan weten ze no niet, dat word onderzocht.
Precies wat ik dacht..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:37 schreef renzell het volgende:
Ik lees net het laatste wat bar in het dreumestopic heeft geschreven:
"ik mis mijn kereltje wel hoor."![]()
Nu dus zomaar voor altijd!!! Ik wil alleen maar schreeuwen: NEEEEEEEE!!!![]()
Dat is ook precies wat mij zo dwars zit. Ik dacht juist dat het ietsje beter ging en dan gebeurt dit. Dat maakt het allemaal extra onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:57 schreef pinquit het volgende:
het klopt niet in mijn hoofd, ik zat net gelijk te zoeken naar de "het gaat steeds slechter" berichten over thijs, maar die zijn er gewoon niet.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:55 schreef Sugar het volgende:
clauw, wil jij je quote even aanpassen aan hoe renzell hem veranderd heeft?
hmm dat las ik dus inderdaad ook jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:37 schreef renzell het volgende:
Ik lees net het laatste wat bar in het dreumestopic heeft geschreven:
"ik mis mijn kereltje wel hoor."![]()
Nu dus zomaar voor altijd!!! Ik wil alleen maar schreeuwen: NEEEEEEEE!!!![]()
Ik heb in FOT gezegd dat ik even ging peilen of er animo voor was. Dat is er nu wel denk ik dus ik wilde eigenlijk een apart topic openen voor bijdragen en ideeen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:04 schreef XTracer het volgende:
Misschien is er iemand dit het voortouw wil nemen met een mooi geschenk voor ze ofzo ? Die foto's zijn inderdaad een mooi idee en ik denk dat iedereen wel wil meedoen.. .toch?
Ik heb met BE al contact gehad vandaag.. Er is idd een idee ontstaan voor een fotocollage. Ik zal er vanavond een topic in FOT over openen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb in FOT gezegd dat ik even ging peilen of er animo voor was. Dat is er nu wel denk ik dus ik wilde eigenlijk een apart topic openen voor bijdragen en ideeen.
En dan gaan we wel even overleggen met de creatieve geesten van FOT over de uitvoering. Er waren daar al een paar ideeen.
Ter nagedachtenis aan Thijsquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:20 schreef HMaster-II het volgende:
Ik heb met BE al contact gehad vandaag.. Er is idd een idee ontstaan voor een fotocollage. Ik zal er vanavond een topic in FOT over openen.
Ik snap je helemaal... Tristan was vanmorgen met Ad-jan aan het fietsen. Belt hij op dat Tristan niet meer verder wil fietsen. Dat ie zó dwars doet dat ie zelfs op de grond is gaan liggen en echt niet meer wil. Normaal zou ik pissig zijn en zeggen zoek het maar uit, hij trekt vanzelf wel weer bij. Nu zei ik: 'Ik kom er direct aan met de auto!' Dus ik heb 't mannetje van de straat geplukt in en plaats van boos te worden heb ik hem eens flink geknuffeld, fiets achterin de auto gezet en zei ik dat ie in de tuin in het zwembadje mocht.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:24 schreef easy-going het volgende:
En dan ligt er hier boven een ventje te klieren in bed (zal wel door de warmte komen)waar even streng tegen gedaan moet worden, wat ik met Thijs in het achterhoofd dan weer moeilijk vind.
Dat had ik dus ook. Hoe moeten Barbara en Marco zich wel niet voelen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:03 schreef Saffier het volgende:
Bizar. Ik stond op en even, heel even, was er 'niets' aan de hand. Totdat ik weer aan Thijs dacht en het weer doordrong dat het echt is en helaas geen verschrikkelijke nachtmerrie. Het is zo onbevattelijk.
Ik ook, heb de hele nacht liggen spoken. 't Is zó oneerlijk!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:10 schreef Sugar het volgende:
Ik word elke nacht een paar keer wakker. En vannacht steevast elke keer direct, nog voor ik het kon beseffen, met Thijs in mijn hoofd en in mijn hart. In mijn oren hoorde ik zijn naam en zijn naam lag op mijn lippen. Thijs, Thijs, Thijs. Het is echt waar. Thijs ging gisteren dood.
gedaan.quote:Op zondag 11 juni 2006 08:51 schreef Ireth het volgende:
Mag ik het adres in mijn postvakje ontvangen van iemand? ireth[apestaartje]ireth[punt]nl
ik heb je gemaild.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:32 schreef Xanthe het volgende:
Hier ook de vraag om het adres te mogen ontvangen op natascha_76@yahoo.com
onderweg, op je yahooquote:Op zondag 11 juni 2006 14:26 schreef bixister het volgende:
ik zou het adres ook graag hebben.
er zat niks in mijn mailboxquote:Op zondag 11 juni 2006 09:24 schreef snoopy het volgende:
Spekkie en Jolene, verstuurd.
Joepiequote:
Ja, dat heb je goed, maar ik kon het niet uit mijn toetsenbord krijgen om dat hier heel uitbundig te gaan melden gisteren. Ook niet in een sub-PS of zo.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:59 schreef dutchie het volgende:
BE, heb ik het nou goed dat Stinkies flat nu eindelijk verkocht is?Als dat zo is: gefeliciteerd!
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:14 schreef Luchtbel het volgende:
Ik bedoel ook niet per se nu man maar gewoon zomaar altijd en dat ik jullie gewoon lief vind.
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:04 schreef Ladybos het volgende:
Hier spookt ook de hele dag niets anders door mijn hoofd. Ik vind het zo bizar dat de wereld doordraait, de zon schijnt, nederland wint en nederland juicht, terwijl er daar levens in gruzelementen liggen, een jongetje dood is wat gewoon vandaag in zijn badje had moeten zitten met zijn pet op, met modder had moeten spelen
JA!!! Dat wat jij schrijft heb ik ook heel sterk, dat gevoel dat ik heb als ik mijn kleinste aankijk, zijn zachte huidje voel als ik hem knuffel, mijn hart spat haast uit elkaar bij de gedachte dat Bar dat moet gaan missenquote:Op zondag 11 juni 2006 22:26 schreef renzell het volgende:
Anitra, jij ook een dikke![]()
Moussy; ik vraag me inderdaad de hele tijd tussen de 'alledaagse bedrijven' door af hoe het nu bij Bar thuis is. Hoe zij nu aan het verder leven zijn. Hoe de tijd ook daar gewoon doorgaat. Hoe dingen geregeld moeten worden, terwijl er tegelijkertijd een dood jongetje in huis ligt. Hoe groot het verdriet moet zijn en de verbijstering. Hoe dat is, zo'n klein, dood lijfje, de gruwel daarvan. Het alleen maar willen vasthouden en niet, nooit, nooit meer willen loslaten, maar toch weten dat dat moet. Pfff.. ik maak het de hele tijd plastisch en beeldend, ik kan er niks aan doen. Het gaat vanzelf. Brrrr, eng en naar en beklemmend. Hebben jullie dat ook?
Ja, de breekbaarheid wordt je weer eens in volle omvang duidelijk. Evenals het geluk dat Saskia er elke dag is. Vaak heel lief, soms moe en vervelend en soms ook in staat het bloed onder mijn nagels vandaan te halen.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:26 schreef renzell het volgende:
Hebben jullie dat ook?
mjaah ik dus wel... ik vind het irritant dat ik ze met mezelf ga vergelijken, zouden ze ook dit, of zouden ze ook datquote:Op zondag 11 juni 2006 22:26 schreef renzell het volgende:
Anitra, jij ook een dikke![]()
Moussy; ik vraag me inderdaad de hele tijd tussen de 'alledaagse bedrijven' door af hoe het nu bij Bar thuis is. Hoe zij nu aan het verder leven zijn. Hoe de tijd ook daar gewoon doorgaat. Hoe dingen geregeld moeten worden, terwijl er tegelijkertijd een dood jongetje in huis ligt. Hoe groot het verdriet moet zijn en de verbijstering. Hoe dat is, zo'n klein, dood lijfje, de gruwel daarvan. Het alleen maar willen vasthouden en niet, nooit, nooit meer willen loslaten, maar toch weten dat dat moet. Pfff.. ik maak het de hele tijd plastisch en beeldend, ik kan er niks aan doen. Het gaat vanzelf. Brrrr, eng en naar en beklemmend. Hebben jullie dat ook?
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Wij zijn net terug van een wandeling over het strand even uitwaaien (nou ja zonder wind dan) even geen visite even rust samen met dino over het strand.
Morgen gaan we Thijs een verhaaltje en liedjes zingen
Ik wil zoveel zeggen maar weet niet goed de woorden te vinden. Dikke kus!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Wij zijn net terug van een wandeling over het strand even uitwaaien (nou ja zonder wind dan) even geen visite even rust samen met dino over het strand.
Och meis, ik vind het zň erg...gewoon zo onwijs erg.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:58 schreef Bar_en_Mar het volgende:
donequote:Op maandag 12 juni 2006 09:38 schreef Igraine het volgende:
Als iemand mij het adres wil mailen, alsjeblieft?
je hebt mailquote:Op maandag 12 juni 2006 10:39 schreef melonovy het volgende:
Ik zou ook graag een kaart willen sturen, kan iemand mij het adres mailen?
je hebt mailquote:Op maandag 12 juni 2006 10:54 schreef Jonnetje het volgende:
*even snel meldt*
Mag ik ook het adres?
*meldt zich later vandaag nog wel ff.. (ziek enzo)*
donequote:Op maandag 12 juni 2006 10:54 schreef Jonnetje het volgende:
*even snel meldt*
Mag ik ook het adres?
*meldt zich later vandaag nog wel ff.. (ziek enzo)*
Dat wist ik niet, misschien is dat dan de oorzaak. Al is hij niet buiten bewustzijn geweest. Tnx!quote:Op maandag 12 juni 2006 20:11 schreef Suzziieee het volgende:
Rewino,ik weet niet hoe ver hij is weggeraakt in een hypo.Maar toen ik mijn bewustzijn verloor door een hypo.Had ik toen ik bij kwam daarna ook last van veel pijn.Een zeurderige pijn door bijna mijn hele lijf...een soort van spierpijn.
Wel vaag dat ze het niet hebben herkend...
Succes en sterkte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |