quote:
Alleen nog maar daar?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]Ik ga voorlopig alleen nog maar daar mijn boodschappen doen. De groente is er supergoed en behoorlijk goedkoop. En ze hebben allerlei andere lekkere dingen die ik nog niet ken en die ik allemaal ga proberen.
Nou ja, de voedingsmiddelen dan. Alleen het vlees... Ik ben er nog niet helemaal zeker van of ik dat aandurf.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alleen nog maar daar?Njah, as-ie alles heeft.
laat dan zien wat je aan hadquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Ik werd vanmiddag in mijn kantoorkleding uitgemaakt voor 'breezah'.Door twee breezahs.
Ik had een keurig zwart rokje aan, tot over de knie. Een roze V-halstruitje en hoge strappy schoenen. En nee, ik ga geen foto's plaatsen.quote:
mailenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik had een keurig zwart rokje aan, tot over de knie. Een roze V-halstruitje en hoge strappy schoenen. En nee, ik ga geen foto's plaatsen.
Ik heb geeneens een fototoestel, alleen mijn telefoon en daarmee kan ik geen foto's maken van mezelf.quote:
Waar ben je bang van?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, de voedingsmiddelen dan. Alleen het vlees... Ik ben er nog niet helemaal zeker van of ik dat aandurf.
Mensen die niet zo slim zijn verdienen het om bij zo'n bank te zitten.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:13 schreef Isegrim het volgende:
Dat geloof je toch niet? Mijn bank heeft nog steeds diezelfde melding op de site staan. Mensen die niet zo slim zijn om door te klikken zitten dus nu al een week zonder internetbankieren. Wat een kutservice.Gelukkig heb ik vandaag een overstappakket aangevraagd bij de Postbank.
Nou, ik ben niet zozeer bang, maar in de eerste plaats vind ik halal slachten niet erg diervriendelijk en in de tweede plaats heb ik niet genoeg verstand van anatomie om het juiste stuk vlees te kunnen selecteren uit een half kadaver.quote:
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mensen die niet zo slim zijn verdienen het om bij zo'n bank te zitten.
Gewoon gaan eten in het Restaurant at the End of the Universequote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet zozeer bang, maar in de eerste plaats vind ik halal slachten niet erg diervriendelijk en in de tweede plaats heb ik niet genoeg verstand van anatomie om het juiste stuk vlees te kunnen selecteren uit een half kadaver.
jE lAgT r AnDeRzZ wEl Om.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ja zeg, alsof ík je uitgemaakt heb voor BreEZaH
Want? Heb 't boek niet gelezen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Gewoon gaan eten in het Restaurant at the End of the Universe
Bij een koe weet ik dat wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
Daar komt de koe je voor de slacht zelf vertellen wat het lekkerste stukje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |