Zeg, wat is er met jou gebeurd? Ik zag dat je niet bent geweest?quote:
Ja het noodlot had toegeslagenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:26 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Zeg, wat is er met jou gebeurd? Ik zag dat je niet bent geweest?
Whehe de pendelbussen. Thanks, but no thanks. Toen ik dat zag ben ik direct naar het stadion doorgetuft. Volgende x oordopjes mee, doe ik ook altijd. Kun je een aantal nummers je oren rust geven, en dan weer voluit gaan. Op die manier beperk je de schade.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:37 schreef woeeiiii het volgende:
Zo dat was een top show
Was 03.15 thuisheb een uur gedaan over het stukje, buspakken naar die speciale metallica parkeerplaats, inclusief een half uur in de file in een volle warme bus, met een kotsende jongen
Ik was stiekem blij dat het afgelopen was, ik was er buiten al om 1500, en dan sta je dus best lang op je benen, en ik had bonkende hoofdpijn van de muziek die veel te hard stond! Iedereen stond met zn vingers in zn oren, bij het voorprogramma al, dat geeft toch wel aan -als je dat ziet als arties of beveiliging- die bas moet iets lager denk ik.. nee hoor bij metallica precies t zelfde![]()
Wij ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:23 schreef Riann het volgende:
en over het voorprogramma heb ik niet mee kunnen lulluh wij hebben alleen het laatste nummer van het laatste bandje gehoord.
Gewoon na het voorprogramma komen![]()
Same here, maar vond het niet zó erg, was wel lekker ff zitten, waren ook al op tijd daar.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:26 schreef arnold-d het volgende:
het was gaaf gister![]()
alleen zat ik helemaal achterin.. recht voor me.. ze waren een beetje klein![]()
wij hebben volgens mij de helft van de groep ervoor gezien..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:29 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Same here, maar vond het niet zó erg, was wel lekker ff zitten, waren ook al op tijd daar.
De controle is bij metalconcerten sowieso een stuk relaxter. Weinig harddrugs en geen wapens, en nauwelijks tot nooit opstootjes. Dus ja, het is niet zo gek dat je je zakmes meekreeg.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:38 schreef arnold-d het volgende:
[..]
wij hebben volgens mij de helft van de groep ervoor gezien..
geluid ging wel lekker hard![]()
en je kan gewoon een met mee naar binnen smokkelen![]()
me broertje had een zwitsers zakmes.. maar verder had die niks bij zich...
ik doe de zakmes in me portomonee en kom gewoon binne![]()
ooo ff een paar mesen neer stekenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:43 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
De controle is bij metalconcerten sowieso een stuk relaxter. Weinig harddrugs en geen wapens, en nauwelijks tot nooit opstootjes. Dus ja, het is niet zo gek dat je je zakmes meekreeg.
Maar wtf, waar had je een zakmes voor nodig?
Ik jou ookquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:44 schreef deliberator het volgende:
Foto's nog een keer
En Quickie.....ik heb je gemist gisteren
Je hebt het wel naar je zin gehad?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:37 schreef woeeiiii het volgende:
Zo dat was een top show
Was 03.15 thuisheb een uur gedaan over het stukje, buspakken naar die speciale metallica parkeerplaats, inclusief een half uur in de file in een volle warme bus, met een kotsende jongen
Ik was stiekem blij dat het afgelopen was, ik was er buiten al om 1500, en dan sta je dus best lang op je benen, en ik had bonkende hoofdpijn van de muziek die veel te hard stond! Iedereen stond met zn vingers in zn oren, bij het voorprogramma al, dat geeft toch wel aan -als je dat ziet als arties of beveiliging- die bas moet iets lager denk ik.. nee hoor bij metallica precies t zelfde![]()
Nee ik ook nietquote:[b]Op vrijdag 9 juni 2006 12:21
Die, Die My Darling had ik trouwens niet verwacht! Ik miste alleen Fade To Black.
tja, trivium heeft normaal (op cd iig) goed toffe gitaarriffen.. het was nu een geluidsmuur van onverstaanbare meuk.. behalve tijdens "A Gunshot To The Head Of Trepidation" toen ze iron maiden style naast elkaar gingen staan solo-en.. dat was gaafquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:20 schreef ParadiseLost711 het volgende:
Waarom heb ik toch het idee dat er bewust met dat geluid is gerommeld in het voorprogramma?Avenged Sevenfold klonk duidelijk beter dan de andere 2, en bij Metallica waren bijkans alle problemen verholpen. Lijkt me niet dat dat alleen aan de bands zelf ligt. BFMV klinkt op de CD "The Poison" vele malen beter dan live, en dat ligt niet alleen aan die muzikanten lijkt me. Jammer dat ze twee vocals hebben, waarvan er een alleen maar wat loopt te brullen en krijsen in de microfoon. Dat werd gisteren weer pijnlijk duidelijk.
Super concert, jammer dat er geen Creeping Death is gespeeld. 30.000 man die DIE DIE DIE meeschreeuwen klinkt toch net iets beter dan Nothing Else Matters.
En diegene die zeggen dat we maar naar de Arena moeten: luister het concert dat is te downloaden van metlive.com dat in 2004 in de Arena is gegeven. Wat een tyfusgeluid is dat toch.![]()
Kortom: Geluid goed, voorprogramma's matig, te veel BA, show super. 9 uit 10.
En nu wil ik een nekmassage.![]()
Dat is inderdaad bewust gedaan. Het voorprogramma krijgt altijd een mindere PA. Anders zou het misschien wel eens zo kunnen zijn dat ze beter zijn dan de hoofdact. Nu is dit bij deze bands ook in dat geval niet zo, ze zijn sowieso slechter.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:20 schreef ParadiseLost711 het volgende:
Waarom heb ik toch het idee dat er bewust met dat geluid is gerommeld in het voorprogramma?Avenged Sevenfold klonk duidelijk beter dan de andere 2, en bij Metallica waren bijkans alle problemen verholpen. Lijkt me niet dat dat alleen aan de bands zelf ligt. BFMV klinkt op de CD "The Poison" vele malen beter dan live, en dat ligt niet alleen aan die muzikanten lijkt me. Jammer dat ze twee vocals hebben, waarvan er een alleen maar wat loopt te brullen en krijsen in de microfoon. Dat werd gisteren weer pijnlijk duidelijk.
En diegene die zeggen dat we maar naar de Arena moeten: luister het concert dat is te downloaden van metlive.com dat in 2004 in de Arena is gegeven. Wat een tyfusgeluid is dat toch.![]()
Wil nog wel ff weten waarom je er niet was.quote:
Iedere band heeft echter zijn eigen sound crew.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:28 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dat is inderdaad bewust gedaan. Het voorprogramma krijgt altijd een mindere PA. Anders zou het misschien wel eens zo kunnen zijn dat ze beter zijn dan de hoofdact. Nu is dit bij deze bands ook in dat geval niet zo, ze zijn sowieso slechter.
Ik denk overigens niet dat je aan die live-opname kunt horen hoe het geluid in de ArenA was... Die dingen op Metlive.com zijn allemaal soundboard recordings. Dat klinkt in iedere zaal hetzelfde, omdat de omgeving niet wordt meegerekend. Er wordt direct uit de PA op tape opgenomen, het omgevingsgeluid is daarbij niet van belang. Vandaar dat je het publiek ook niet of nauwelijks hoort op die opnames.
Neemt niet weg dat het geluid in het Gelredome vele malen beter is dan in de ArenA.
Is dat echt zoquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:28 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik denk overigens niet dat je aan die live-opname kunt horen hoe het geluid in de ArenA was... Die dingen op Metlive.com zijn allemaal soundboard recordings. Dat klinkt in iedere zaal hetzelfde, omdat de omgeving niet wordt meegerekend. Er wordt direct uit de PA op tape opgenomen, het omgevingsgeluid is daarbij niet van belang. Vandaar dat je het publiek ook niet of nauwelijks hoort op die opnames.
Oh ja? Lees dit dan eens:quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef deliberator het volgende:
[..]
Iedere band heeft echter zijn eigen sound crew.
Die stellen het geluid dus in.
Dus dat het in het voorpgramma zo brak klonk, ligt niet aan Metallica, maar aan de sound crew van die bands.
Neemt niet weg dat ik het niets aan vond.
Vond het hele vooprogramma gewoon ruk.
Korn vond ik toch iets leuker in de ArenA
quote:KYUSS famously opened for METALLICA in Australia in 1993. METALLICA's soundman promised KYUSS they'd have a full PA during their set but quickly changed his mind after KYUSS plugged in and turned on. "We douched them," Homme laughed. "On a frequency spectrum, we were like a brick wall until you hit the high end — and then there was no high end. I mean, high end if not fun for anybody; you don't party with high end."
En zo is het maar net. Jonathan heeft alleen zang, en dat merk je vanaf nummer 1. Die kerel gaat tekeer als een bezetene, en steekt iedereen zo aan. De zanger van Avenged Sevenfold (op zich een goede stem, maar echt energiek kwam hij op mij niet over) had niet het idee moe te zijn na 40 minuten, terwijl ik dat bij Korn wel heb als Jonathan 45 minuten de beest uit hangt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef deliberator het volgende:
[..]
Korn vond ik toch iets leuker in de ArenA
Dat ze eerst volledig getuned geluid beloofden aan KYUSS, maar toen ze aan het spelen waren en het zo goed ging, heeft de geluidsman van Metallica wat lopen klooien met die knopjes, omdat ze anders misschien de hoofdact (Metallica) zouden overspelen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:47 schreef deliberator het volgende:
[..]
Vertaling?
Snap er ff geen flikker van.
Lijkt me erg sterk, maar goed, zolang Metallica maar lekker klinkt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:05 schreef Kreuz het volgende:
[..]
Dat ze eerst volledig getuned geluid beloofden aan KYUSS, maar toen ze aan het spelen waren en het zo goed ging, heeft de geluidsman van Metallica wat lopen klooien met die knopjes, omdat ze anders misschien de hoofdact (Metallica) zouden overspelen.
Neehoor, ik vond Trivium en BFMV ook erg vet spelen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:06 schreef stefmans het volgende:
Ik was zeker de enige die ook wel van het voorprogramma kon genieten![]()
Jaaa het was super, ik klink misschien wel heel negatief, maar de show zelf was heel goed!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:08 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Je hebt het wel naar je zin gehad?
De ene uitgang was erg druk, daar hebben we een kwartier in de rij gestaan zonder ook maar vooruit te zijn gekomen. Ik had geen zin meer om te wachten, en was toen maar omgedraaid in de hoop dat er nog een ´lege´ uitgang was... En die was er ook!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:40 schreef mrDarksand het volgende:
Ik ben heel nieuwschierig hoelang de mensen hebben vast gestaan op het parkeerplaats van Gelredome zelf.
3 minuten. Ik heb wel wat mensen omver moeten rijden, maar dat waren er maar een stuk of 6.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:40 schreef mrDarksand het volgende:
Ik ben heel nieuwschierig hoelang de mensen hebben vast gestaan op het parkeerplaats van Gelredome zelf.
Wij zaten in het eenna laatste vak van delinker tribune (links als je naar het podium kijkt) en daar stond iedereen hoor.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:55 schreef ParadiseLost711 het volgende:
[..]
3 minuten. Ik heb wel wat mensen omver moeten rijden, maar dat waren er maar een stuk of 6.Het ergste was Arnhem uitkomen. Voordat ik die A15 op was was ik al weer een half uur verder.
Het geluid aan de linkerkant (als je met het gezicht naar het podium staat) 1/3de van het podium af was trouwens grandioos (afgezien van het voorprogramma).
Lag het trouwens aan mijn ogen, of leek het erop dat de linkerkant van de zittribune stond (daar stond ik, dus dat weet ik tamelijk zeker), maar de rechterkant is blijven zitten? ZITTEND naar Metallica luisteren bij zo'n show? Hoe krijg je het voor elkaar
![]()
Bow to the Phantom Lord!
Winkelcentrum Kronenburg, I assumequote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:02 schreef mrDarksand het volgende:
[..]misschien iemand hier die dan weet over welk winkelcentrum het hier gaat, was een groot parkeer- plaats en garage, waar helemaal niets meer stond toe wij daar aankwamen, helemaal leeg :S
Moet eerlijk zeggen dat bij elk concert het beter is je eigen neus te volgen, en vooral niet in de mainstream te komen, de verkeerscontrole probeert de stroom te focussen zodat ze niet teveel versprijd over de stad hoeven te staan, zolang je niet de borden Metallica volgt zit je goedquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De ene uitgang was erg druk, daar hebben we een kwartier in de rij gestaan zonder ook maar vooruit te zijn gekomen. Ik had geen zin meer om te wachten, en was toen maar omgedraaid in de hoop dat er nog een ´lege´ uitgang was... En die was er ook!
Maar goed, toen kwamen we in een lange file richting de snelweg uit, daar hebben we ook nog een half uur gestaan ofzo... Vervolgens besloot ik maar om een zijstraatje te pakken en m'n navigatie aan te sluiten, toen ging het wel beter
Jep, dat is hetquote:
Ligt aan de andere kant van de snelweg (N325 ?), dus dat kan goed. Als je maar uitkijkt met oversteken, soms heb je van die idioten die letterlijk de snelweg oversteken ipv gebruik maken van een (voetgangers-)brug.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:11 schreef mrDarksand het volgende:
[..]
Jep, dat is het, ik hoorde iemand het al zeggen gisteren, maar was het vergeten, klopt het dat dat ongeveer 15 min lopen is? tenminste zo voelde het
Die brug daar konden ook auto's over, was er ook een voetgangerbrug?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:14 schreef Mark het volgende:
[..]
Ligt aan de andere kant van de snelweg (N325 ?), dus dat kan goed. Als je maar uitkijkt met oversteken, soms heb je van die idioten die letterlijk de snelweg oversteken ipv gebruik maken van een (voetgangers-)brug.![]()
vertel ik wel ff via msn ok?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:38 schreef deliberator het volgende:
[..]
Wil nog wel ff weten waarom je er niet was.
Onvergeeflijk
Concert was wel minder leuk hierdoor![]()
Onder de snelweg door jaquote:Op vrijdag 9 juni 2006 14:15 schreef mrDarksand het volgende:
[..]
Die brug daar konden ook auto's over, was er ook een voetgangerbrug?
Bekende situatie inderdaad. Voor me stond ook zo'n meisje, telkens als ik mee stond te schreeuwen keek ze me ook aan van 'tering... wat kan jij hard schreeuwenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:14 schreef Professional het volgende:
Concert was gewoon helemaal te gek!
Wij zaten links op de tribune, vak 104, en we hadden echt super uitzicht.
Voorprogramma vond ik echt waardeloos, geluid stond veel te hard bij alle bands, en je verstond er werkelijk geen ene zak van. Maar ja dat boeit ook niet, ik kwam voor Metallica!
Komisch moment vond ik toch toen ze het nieuwe nummer wouden spelen en er was gewoon geen bass, blijven ze elkaar wat stom aankijken.
Wij hadden geen problemen met de NS. wij liepen zo met bier en al na het laatste nummer het stadion uit, pendelbus in, en hoppa op het station stond meteen onze trein klaar. Moet je wel maar geluk mee hebben. Daarna nog ff Nijmegen onveilig gemaakt, maar dat kon niet tippen aan Metallica!
Ohja en nog dit, naast me stond een meid me de hele tijd aan te gapen als ik een beetje sprong of als ik een vuist maakte. Ook toen ik heel hard begon te schreeuwen gaapte mevrouw me aan. Terwijl ze zelf ook flink tekeer aan het gaan was. Beetje liever kijken volgende keer meisje, is niet zo dat ik je aangeraakt heb
Wij zaten in vak 105. Op de heenweg hebben we op de rotonde velperplein 1 afslag te vroeg genomen. Gingen we de A12 weer op, daar kom ik net vanaf.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:14 schreef Professional het volgende:
Concert was gewoon helemaal te gek!
Wij zaten links op de tribune, vak 104, en we hadden echt super uitzicht.
Voorprogramma vond ik echt waardeloos, geluid stond veel te hard bij alle bands, en je verstond er werkelijk geen ene zak van. Maar ja dat boeit ook niet, ik kwam voor Metallica!
Komisch moment vond ik toch toen ze het nieuwe nummer wouden spelen en er was gewoon geen bass, blijven ze elkaar wat stom aankijken.
Wij hadden geen problemen met de NS. wij liepen zo met bier en al na het laatste nummer het stadion uit, pendelbus in, en hoppa op het station stond meteen onze trein klaar. Moet je wel maar geluk mee hebben. Daarna nog ff Nijmegen onveilig gemaakt, maar dat kon niet tippen aan Metallica!
Ohja en nog dit, naast me stond een meid me de hele tijd aan te gapen als ik een beetje sprong of als ik een vuist maakte. Ook toen ik heel hard begon te schreeuwen gaapte mevrouw me aan. Terwijl ze zelf ook flink tekeer aan het gaan was. Beetje liever kijken volgende keer meisje, is niet zo dat ik je aangeraakt heb
Dat is een nummer vanquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:29 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog effe een vraagje tussendoor... Die intro (The Ecstasy of Gold), is die nog ergens op internet te vinden ofzo? Dan bedoel ik dus niet de S&M versie, maar de versie die telkens aan het begin van een concert wordt gedraaid. Het is een stukje van een film, dus het is niet illegaal om naar te vragen, toch?![]()
Hij staat ook op die live 3-cd Live, Shit & Binge. Daar openen ze er ook mee.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bekende situatie inderdaad. Voor me stond ook zo'n meisje, telkens als ik mee stond te schreeuwen keek ze me ook aan van 'tering... wat kan jij hard schreeuwen' Lekker belangrijk.. ze gaan hun gang maar
![]()
Nog effe een vraagje tussendoor... Die intro (The Ecstasy of Gold), is die nog ergens op internet te vinden ofzo? Dan bedoel ik dus niet de S&M versie, maar de versie die telkens aan het begin van een concert wordt gedraaid. Het is een stukje van een film, dus het is niet illegaal om naar te vragen, toch?![]()
Dank uquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:33 schreef stFz het volgende:
Het is het nummer van The Good, The Bad and The Ugly.
Die heb ik ook, maar da's weer een live-versiequote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:35 schreef Thijz het volgende:
[..]
Hij staat ook op die live 3-cd Live, Shit & Binge. Daar openen ze er ook mee.![]()
Ik had dat probleem dus andersom...ik stond lekker uit mijn pan te gaan,lekker mee bleren,beetje headbangen...werd ook aangekeken zo vannuh:Wat ben jij nou aan het doenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:29 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bekende situatie inderdaad. Voor me stond ook zo'n meisje, telkens als ik mee stond te schreeuwen keek ze me ook aan van 'tering... wat kan jij hard schreeuwen' Lekker belangrijk.. ze gaan hun gang maar
![]()
En da's het belangrijkst!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 15:43 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Ik had dat probleem dus andersom...ik stond lekker uit mijn pan te gaan,lekker mee bleren,beetje headbangen...werd ook aangekeken zo vannuh:Wat ben jij nou aan het doen![]()
![]()
Maar ja..lekker boeiend..ik ben lekker uit mijn plaat gegaan...hihi![]()
3e concert van Metallica, en nog steeds niks gevangen...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:02 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heerlijk concert, heb een plectrum van Kirk gevangen! En wel tijdens het concert, niet toen ze opeens zakken vol plectrums gingen strooien
Jammer van het geluid bij Trivium want ze speelde gewoon goed, Avenged en Bullet boeien me niet, en het geluid bij Metallica was gewoon veel beter.
Terugreis was ook erg grappig met de NS en de extra treinen, stond pas om half 5 op Leiden
6e keer metallica... heb pas 1x wat gevangen (naja 2x maar tijdens hetzelfde concertquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
3e concert van Metallica, en nog steeds niks gevangen...
Je zou toch zeggen dat ik met m'n 2,04m die dingen vrij makkelijk uit de lucht kan plukken...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:19 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
6e keer metallica... heb pas 1x wat gevangen (naja 2x maar tijdens hetzelfde concert)Het is gewoon puur geluk... helaas
![]()
Hij versprak zich wel mooiquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:20 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik vind die Trujillo er overigens nog steeds niet bijpassen na drie jaar. 't Is een erg vriendelijke vent en een uitstekende bassist, maar die apenmuilen en bewegingen mag íe wat mij betreft achterwege laten.
haha das juist vetquote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:20 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik vind die Trujillo er overigens nog steeds niet bijpassen na drie jaar. 't Is een erg vriendelijke vent en een uitstekende bassist, maar die apenmuilen en bewegingen mag íe wat mij betreft achterwege laten.
Mja. 1 keer is het leuk. Als je het halve optreden bezig blijft met die onzin en al drie jaar lang hetzelfde doet, wordt het wat gaar. Ik had toch liever Newsted nog op die plek gezien.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:32 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
haha das juist vetdat krabloopje is grappig. Ziet er misschien een beetje vreemd uit en past misschien wat minder bij de rest maar ik vind het wel grappig. Liever dat ie gewoon een beetje vreemd doet op een leuke manier dan zo'n gozer die persee als die hard metal head wil overkomen en het daardoor veel te geforceerd laat lijken. Bij hem is het gewoon natuurlijk en dat is goed
![]()
Ik had zelf de indruk dat Kirk in het begin z'n gitaar nog op dropped-D had staan... Even later zag ik hem ook van gitaar wisselen in het eerste nummer.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 16:40 schreef Kreuz het volgende:
Ik vind Trujillo ook wel erg vetis weer eens wat anders dan gewoon staan en rennen.
Ben ik trouwens de enige of werd Enter Sandman iets anders gespeeld dan normaal? (in de riff?)
Toch niet. Kwam om 5 voor 5 bij het gelredome aan, liep om 5 uur ingang E binnen, en had om 5 over 5 een bandje voor het voorste vak.quote:Op maandag 5 juni 2006 21:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik vertrek ook om 10 uur hoor.
Bivakkeren is een must als je in het voorvak wilt staan.
Ja maar hij was wel leuk.. netzo dat James er echt lol in had dat iedereen hem na ging doen..Je zeg het gewoon aan zijn gezichtquote:
Mazzelaarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:07 schreef Zon het volgende:
[..]
Toch niet. Kwam om 5 voor 5 bij het gelredome aan, liep om 5 uur ingang E binnen, en had om 5 over 5 een bandje voor het voorste vak.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |