quote:Vanaf vrijdag 9 juni om 19.50 uur komt Voetbal Insite zeven dagen per week met een speciale WK-editie.
Vanuit de studio in Hilversum bespreken presentatrice Barbara Barend en analist Johan Derksen met aansprekende gasten elke dag de actualiteiten van het WK.
Datum Gast
Vrijdag 9 juni Gerald Vanenburg
Zaterdag 10 juni Arthur Numan
Zondag 11 juni Rene van der Gijp
Ja als je te luit bent om te zappen. Maar wie gaat er nou Barbara opzoeken als de wedstrijden op een andere zender zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:21 schreef Devano het volgende:
Barbara is leuk voor tussen de Eredivisie wedstrijdjes door,
Nee.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Tussen de wedstrijden door, lekker analyseren met Johan en Barbara. Is dat niet leuk?!
ik keek ff niet wat zag jequote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:49 schreef Perico het volgende:
Barabra had vergeten dat ze een donker jurkje aanhad en de typische plekken onder haar armen zichtbaar waren.
hmm komt er een herhaling?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 20:51 schreef Perico het volgende:
Sjah enorme zweetplekken zag je... a la Camacho en Dick Advocaat. Ze had een tshirt ter bescherming aan moeten trekken. Regiefoutje!
Ja ze gaan na afloop van de wedstrijd deze pot weer voorbeschouwen.quote:
Dat heb je goed gezien. Slechts 99.000 kijkers gisteren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:42 schreef Devano het volgende:
Het is een beetje veel hetzelfde, ik denk niet dat het een succes gaat worden, zeker niet op dit tijdstip.
True Mart Smeets overdrijft zo ergquote:Op maandag 12 juni 2006 20:55 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het niet geweldig, maar dat is het Mart Smeets/Your Mulder ding ook niet.
Mulder begint altijd midden in een zin weer met een nieuwe zinquote:Op maandag 12 juni 2006 21:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
True Mart Smeets overdrijft zo erg
Het viel me op vandaag jaquote:Op maandag 12 juni 2006 21:46 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Mulder begint altijd midden in een zin weer met een nieuwe zin
Joh ! dat is nog maar 3545563 keer gezegdquote:Op zondag 18 juni 2006 20:09 schreef 456 het volgende:
Jeuzus... Wat heeft die Derksen weer een dikke harses gekregen zeg...
Sorryquote:Op zondag 18 juni 2006 20:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Joh ! dat is nog maar 3545563 keer gezegd
Ja, maar welke mongool gaat daar nou eens of oneens voor sms'en....wat ben je dan voor halve zoolquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:23 schreef DrDentz het volgende:
het is gewoon een uitspraak van Johan Cruijff
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:25 schreef DrDentz het volgende:
Nah ik denk niemand, die uitslag verzinnen ze gewoon
Een jaar in die auto rijden toch?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:32 schreef H.Flick het volgende:
Er kijken sowieso maar 60.000 mensen, dus veel SMS'jes zullen ze niet krijgen. Je kan er volgens mij niet eens iets mee winnen
.
Dan krijg je veel deuken van linksquote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Een jaar in een auto rijden met Voetbal Insite op de zijkant
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:38 schreef tong80 het volgende:
Stelling :
'Klinsmann is de ideale trainer voor Oranje.'
René van der Gijp ex-international.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:09 schreef Bauhaus het volgende:
Wie is die visboer/papzak ?
ALSJEBLIEFT niet zeg, wil je Feyenoord helemaal naar de klote helpen ? Die gozer is al jaren niet fit meer, waarom denk je dat ie overal word weggestuurd ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Nieuwe stelling: Patrick Kluivert is de ideale opvolger van Dirk Kuyt bij Feyenoord
eensch!![]()
Is dat zo ? Rijkaard is anders ooit bij Ajax vertrokken omdat ie mot had met Johan, die zich volgens Rijkaard te veel met dingen bemoeide die hem geen flikker aangingen. Op die manier is ie via een omweg bij Milan terechtgekomen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:01 schreef DrDentz het volgende:
Dat snap ik ook niet, want als Davids gewild had had ie een aantal jaar bij Barcelona kunnen spelen onder Rijkaard [die ook met Cruijff redelijk op één lijn zit]
wtfquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:34 schreef Haaibaaike het volgende:
IK dacht dat het uit was tussen Barbara en Fleur![]()
Bij RTL hebben ze zich flink in de handen gewreven met al die binnengekomen sms'jes.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Nieuwe stelling: Patrick Kluivert is de ideale opvolger van Dirk Kuyt bij Feyenoord
eensch!![]()
Alleen jammer dat ze Floortje heet.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Haar vriendin heette ook Fleur . Heb ik ergens gelezen.
Maar geen Fleurtje Dessing.![]()
Nee niet met Floortje Dessing !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:04 schreef DrDentz het volgende:
heeft Barbara Barend een relatie met Floortje Dessing? [afbeelding]
als je goed kijkt zie je Jaakke er ook nog naast staan
Gezellig met kerst aan tafel bij je schoonoudersquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:31 schreef Hathor het volgende:
Trouwens wel jammer dat ze lesbo is, ik vind der wel lekker die rooie. Maar als ik dan bedenk dat Frits Barend haar vader is krijg ik kouwe rillingen.![]()
Inderdaad. Nadal wint toch wel helemaal niet spannend.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:46 schreef Bauhaus het volgende:
Het zou al begonnen moeten zijn, nog steeds dat smerige tannis
Ik moet er niet aan denken...gaat ie het de hele avond over Clarence Seedorf hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:45 schreef 456 het volgende:
[..]
Gezellig met kerst aan tafel bij je schoonouders
Kzie dat kerstdiner ook voor me met henk en jan...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken...gaat ie het de hele avond over Clarence Seedorf hebben.![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef 456 het volgende:
[..]
Kzie dat kerstdiner ook voor me met henk en jan...
Henk, nog wat meegemaakt.
en dan mulder (onderuit gezakt)
frits frits, het is kerst. kerst, de geboorte van kindeke jezus. wat voor nietige betekenis heeft de dag van Henk dan nog?
ondertussen slaat henk het 4e vat rode wijn aan!
Nee, ik denk niet dat Barbara daar tussen gaat zitten. Dit biedt dus perspectieven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |