Nee niet met Floortje Dessing !quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:04 schreef DrDentz het volgende:
heeft Barbara Barend een relatie met Floortje Dessing? [afbeelding]
als je goed kijkt zie je Jaakke er ook nog naast staan

Gezellig met kerst aan tafel bij je schoonoudersquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:31 schreef Hathor het volgende:
Trouwens wel jammer dat ze lesbo is, ik vind der wel lekker die rooie. Maar als ik dan bedenk dat Frits Barend haar vader is krijg ik kouwe rillingen.![]()

Inderdaad. Nadal wint toch wel helemaal niet spannend.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:46 schreef Bauhaus het volgende:
Het zou al begonnen moeten zijn, nog steeds dat smerige tannis

Ik moet er niet aan denken...gaat ie het de hele avond over Clarence Seedorf hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:45 schreef 456 het volgende:
[..]
Gezellig met kerst aan tafel bij je schoonouders

Kzie dat kerstdiner ook voor me met henk en jan...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken...gaat ie het de hele avond over Clarence Seedorf hebben.![]()

quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:39 schreef 456 het volgende:
[..]
Kzie dat kerstdiner ook voor me met henk en jan...
Henk, nog wat meegemaakt.
en dan mulder (onderuit gezakt)
frits frits, het is kerst. kerst, de geboorte van kindeke jezus. wat voor nietige betekenis heeft de dag van Henk dan nog?
ondertussen slaat henk het 4e vat rode wijn aan!
Nee, ik denk niet dat Barbara daar tussen gaat zitten. Dit biedt dus perspectieven

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |