Padflikker is ook zo lekker cliche scheldwoordquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad meteen aan jou denken.
Bijna nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:49 schreef Gebs het volgende:
[..]
Padflikker is ook zo lekker cliche scheldwoord
hoe durven ze!quote:
Ik kan ook wel is lang bellen. Heb ik ook best vaak gedaan met een meisje een keer. Me ouders vonden de telefoonrekennig minder aangenaamquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:51 schreef Muck het volgende:
hehe, eindelijk uitgebeld
3 kwartier aan de telefoon gezeten
Ja schorrie morrie * heft vuist opquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:51 schreef Gebs het volgende:
[..]
De schavuiten, schuinmarcheerders, doerakken ende vlegels![]()
nah, is niet zo ergquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:53 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik kan ook wel is lang bellen. Heb ik ook best vaak gedaan met een meisje een keer. Me ouders vonden de telefoonrekennig minder aangenaam
Ik belde gewoon met de thuis telefoon kostte mij niksquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, is niet zo erg
ik hou elke maand een heleboel belminuten over die ik weer meeneem naar de volgende maand, dus ik had een aardig voorraadje opgebouwd.
Was mijn vriendinnetje/ex-klasgenootje.
Ik eerder ook, t-mobilequote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, is niet zo erg
ik hou elke maand een heleboel belminuten over die ik weer meeneem naar de volgende maand, dus ik had een aardig voorraadje opgebouwd.
Das wel lekker goedkoopquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:55 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik belde gewoon met de thuis telefoon kostte mij niks
Overigens mijn vader had Orange en daar neem je onbeperkt mee, dus abo en toen die afgelopen was omgezet naar pre-paid met iets minder dan 500 eurie btgquote:
Ben je een potje?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
nah, is niet zo erg
Die heb ik nietquote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:55 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik belde gewoon met de thuis telefoon kostte mij niks
Ik welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |